LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DELL erg klantvriendelijk ! Hoe is het mogelijk.

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
tom5

DELL erg klantvriendelijk ! Hoe is het mogelijk.

Ongelezen bericht door tom5 »

Omdat vorige week mijn computer het heeft begeven heb ik via internet
21 februari een standaard computer besteld bij Dell Nederland.
Tot mijn stomme verbazing kreeg ik de andere dag een bevestiging dat de computer geleverd zou worden 24 maart 2010.
Op de website is dit niet te achterhalen.
Ben nog maar kort uit het ziekenhuis ontslagen voor een behoorlijke operatie en nu is mijn enige afleiding de eerste 6 weken de computer.
Heb gelijk gebeld met Dell in Amsterdam en na lange tijd van doorschakelen werd mede gedeeld dat ik alleen via internet E-mail kon annuleren.
Dit gelijk gedaan met de omschrijving van waarom en kreeg de andere dag in het engels het antwoord.
Niet mogelijk en tot 7 dagen na aflevering ( dus na 24 maart ) kan hij in overleg geroutineerd worden en vervolgens na 2 weken storten we het geld terug.(ben dan wel 7 weken mijn geld kwijt en een hoop trammelant)
Deze zelfde computer kan door Dynabyte voor s'avonds 22.00 uur besteld de volgende dag afgeleverd worden.

Over klantvriendelijk en service gesproken bij DELL. Nederland
ZEGT HET VOORT.....
Tom

tom5

Re: DELL erg klantvriendelijk ! Hoe is het mogelijk.

Ongelezen bericht door tom5 »

Citaat:Dat is slechts een verwachte leverdatum; de werkelijke afleverdatum - zeker van een standaardpeeceetje - ligt rond de 10 dagen.

We zullen het maar afwachten !!
Maar het ergste vind ik hoe men met klanten omgaat ........ schande.

SDS70

Ongelezen bericht door SDS70 »

Het kan bij dell heel erg snel gaan. Een collega bestelde een studio 17 en had die binnen 2 weken in huis. Ik bestelde er 2 (voor mezelf en mijn broer) maar heb ze nooit gezien. Na 1,5 maand nam ik contact op, waar mijn bestelling bleef. De medewerker kwam erachter dat een onderdeel niet te leveren was. Het systeem verzet dan automatisch de verwachte levertijd en zo kun je dus zitten wachten tot sint juttemis!

Ik kreeg nog wel een nieuwe offerte voor een vergelijkbare laptop, die was wel 400 euro duurder! De order is dus uiteindelijk geannulleerd. Voor niets 1,5 maand zitten wachten.

Het vervelende van alles was dat daarna alsnog het geld van mijn rekening afgeschreven werd!! En probeer dat bij dell maar eens terug te krijgen. Een medewerker was zelfs zo onbeleefd dat ik moest bewijzen dat ik het betaald had...

Uiteindelijk na weken van mailtjes en telefoontjes (erg handig dat de nederlandse service desk is afgeschaft) heb ik mijn geld terug.

Voor mij dus geen dell meer.... De klantvriendelijkheid bij dell is heel erg ver te zoeken. Het ligt altijd aan het systeem en excuses daar hebben ze nog nooit van gehoord!

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

SDS70 schreef:Het vervelende van alles was dat daarna alsnog het geld van mijn rekening afgeschreven werd!! En probeer dat bij dell maar eens terug te krijgen. Een medewerker was zelfs zo onbeleefd dat ik moest bewijzen dat ik het betaald had...
U kunt gewoon uw bank bellen, deze boekt het bedrag op uw verzoek gewoon terug.

Gesloten