LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitale camera trust

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Ward Berends

Digitale camera trust

Ongelezen bericht door Ward Berends »

Ik ben van plan om een digitale camera van het merk Trust te kopen, om precies te zijn de LCD 730.
Is er iemand die deze camera heeft en zijn mening over de camera of het merk wil geven?

Gast

Re: Digitale camera trust

Ongelezen bericht door Gast »

http://www.kieskeurig.nl/

hier vindt je info

Gast

Re: Digitale camera trust

Ongelezen bericht door Gast »

Je zou beter wat meer geld kunnen neerleggen en een goede camera kopen

rick

Re: Digitale camera trust

Ongelezen bericht door rick »

Je kunt beter een iets duurdere camera proberen te kopen, en daarop afdingen.Lukt meestal wel. Op een camera van E 375 kreeg ik er toch E 65 vanaf.

A_Salesperson
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 nov 2003 00:41

Re: Digitale camera trust

Ongelezen bericht door A_Salesperson »

Eigenschappen
Digitale camera met 3,1 Megapixel cameraresolutie
Verbeterde 4.0 Megapixel beeldresolutie voor maximale foto kwaliteit
4 cm kleuren TFT LCD-scherm als actieve zoeker, voor zoom-preview, bekijken opnames en menufuncties in diverse talen
4 x digitale zoom en ingebouwde automatische flitser
Tot max. 80 opnames mogelijk met bijgeleverde 16MB CF-geheugenkaart
Geheugen uit te breiden met optionele CF-kaart
Video-uitgang om foto's op TV te bekijken
Foto's direct toegankelijk in Windows Verkenner en Mac OS
Artikelnummer: 13425
Op zich een aardige camera, het enige is dat deze camera niet beschikt over een optische zoom wat wel heel wenselijk is.

Even wachten zou niet zo verkeerd zijn, er komen op dit moment zeer snel achtereen verschillende camera's op de markt, de een nog beter als de ander. Straks zal de prijs van een camera met optische zoom (2x) rond de 199,- zitten met minimaal 4 megapixel.

Ikzelf zou eerder gaan voor het model 770Z Powercam (art.nr 102147) deze voorziet in 2x optische zoom, richtprijs 199,-

Overigens wil ik even zeggen dat oplaadbare batterijen (minimaal 1800mAh) zeer wenselijk zijn in een digitale camera. Trust levert op dit moment Duracell batterijen bij de camera's maar die worden na plusminus 5 foto's totaal leeggetrokken.

muisjesinhetveld

Re: Digitale camera trust

Ongelezen bericht door muisjesinhetveld »

Wij vinden een heel fijne camera hij is heel een voudig makkelijk te begrijpen en een hele mooie foto`s via de computer om te afdrukken .Ja hij is bijons heel goed. heel eenvoudig bediening

Dannyk
Berichten: 66
Lid geworden op: 08 sep 2003 20:44

Re: Digitale camera trust

Ongelezen bericht door Dannyk »

ik zou de koop niet wagen, trust heeft meestal niet de beste kwaliteit, de mijne was al na 4 weken kapot, hij is gemaakt, maar geeft nog steeds een wazig beeld, ook mijn draadloze muis werkt niet naar behoren, deze is ook van trust

Gast

Re: Digitale camera trust

Ongelezen bericht door Gast »

Trust.... mmm

Oh ja, plastic lensjes, en snel kappote mechanismes! Yup, herinneringen....

Ik moet zeggen heb zo'n "trust" foto'tje eens gezien en sorry hoor maar het is niet altijd mistig in nederland, er ligt een soort rare mist over de foto's. Is vast de plastic lens!

Gast

Re: Digitale camera trust

Ongelezen bericht door Gast »

Trust is screp. Neem een nikon of canon. iig een foto toetstel merk.

ultrafox
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 jan 2004 12:23

Re: Digitale camera trust

Ongelezen bericht door ultrafox »

Een maat van mijn was zo stom om er een te kopen en heeft er nu heel veel spijt van.
Ik denk dat het stuk afval wel binnenkort in de prullebak zal verdwijnen.
Zonde van je geld NIET KOPEN.

Ik heb zelf een Sony Cybershot DSC-P72 en ik ben er zeer tevreden over maar deze is dan ook 2 keer duurder dan dat thrust kreng

mercvrivs

Re: Digitale camera trust

Ongelezen bericht door mercvrivs »

Het is tegen mijn geloof om nog maar iets van TRUST te kopen!
Ik had eerst een modem van TRUST die het de ene keer als ik de
computer aanzette het niet deed,de andere keer wel!Wat een
ROMMEL!En dat was een jaar of 5 geleden!

Pasgeleden kocht ik een koptelefoon met microfoon van TRUST,denk je wat kan daar nu mee mis zijn,nou die microfoon is een ding van niks
en de stekkertjes zijn helemaal slap gemaakt!
Gewoon slechte kwaliteit en dat voor 20 euro!Terwijl ik op de HCC-dagen
een koptelefoon+microfoon gekocht heb van LABTEC voor 5 euro!
Perfecte kwaliteit microfoonen goede stekkers en goede geluidskwaliteit!

Nee,ik koop gewoon NOOIT meer iets van TRUST,al krijg ik het gratis
hoef ik het zelfs niet!Op de HCC-Dagen stond Jos Verstappen op de
stand van TRUST,nou de ene rijdt net zo rampzalig als de andere
computerproducten maakt! ;-)

digital johnny

Re: Digitale camera trust

Ongelezen bericht door digital johnny »

Neem een gerenomeerd merk. Ik zelf heb onlangs een Olympus Camedia 5060 WZ gekocht met 5,1 megapixel. Top of the bill. Maar andere merken zoals Canon, Minolta, Nikon, Sony zijn ook goed. Ook de digitale camera's van de Aldi-markt maken uitstekende foto's. But don't trust Trust!

uiltje

Re: Digitale camera trust

Ongelezen bericht door uiltje »

Het ligt eraan welke je koopt.
Ben zelf in het bezit van een trust 970Z powerc@m optical zoom.
Deze is exact gelijk aan een type van Minolta 3,3 megapixel.Ook 3x optische zoom en 3x digital zoom

Inmiddels al weer een half jaar in gebruik en geen enkel probleem gehad. Maakt mooie scherpe foto's waarvan ik al diverse foto's heb laten afdrukken en heb geprint.
Gekocht voor €199,- bij Kijkshop.[/b]

BounceMeister
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 jan 2004 19:31

Re: Digitale camera trust

Ongelezen bericht door BounceMeister »

Trust is een merk voor het onderste segement van de markt, verwacht geen supercamera. Sommige modellen zijn wel geinig, maar niet voor het echte werk.

zick

Re: Digitale camera trust

Ongelezen bericht door zick »

koop toch lekker een echt merk bij de fotospeciaalzaak, het al oude gezegde : goedkoop is duurkoop en alle kwaliteit heeft zijn prijs, gelden ook voor moderne apparatuur.
:D

Gast

Re: Digitale camera trust

Ongelezen bericht door Gast »

hee zick , ik denk dat ie na 5 maand eral wel 1 heeft gekocht hoor ...

Gesloten