LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Een computer koop je niet naast de hagelslag!

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
MaffeDarkie
Berichten: 142
Lid geworden op: 06 mei 2007 04:02

Re: Een computer koop je niet naast de hagelslag!

Ongelezen bericht door MaffeDarkie »

Dat ik die merken of bedrijven beschuldig van oplichting en dit gewoon zeg, heeft mee te maken dat het de keiharde waarheid is.
Dan zou ik nu graag van je ter plekke meerdere links willen zien waarin rechtbanken uitspraken gedaan hebben dat de consument belazerd en dus opgelicht is. Het geen jij doet is keiharde smaad en laster. Dat een aantal mensen belazerd zijn houdt niet in dat de vele miljoenen mensen die producten van de door jouw aangegeven merken ook de dupé zijn geworden.

Er is tot op de dag van vandaag nog geen enkele uitspraak geweest waarin consumenten in het gelijk gesteld zijn dat ze belazerd en dus opgelicht zijn. Keiharde smaad en laster jegens deze grote merken dus!

Bedrijven kunnen fouten maken, de consument is er uiteraard de dupé van. Diezelfde consument zal wanneer een product echter degelijk is en er geen support noodzakelijk is echter nauwelijks ook maar één woord reppen. Je smaad & laster praktijken zijn dus hooguit gebaseerd op misschien 5% van alle verkochte producten van de merken die jij dus beticht van oplichting en slecht functioneren.
Ik vind jou een laffaard!
Je weet dat de mensen bedonderd worden, maar je waarschuwd ze er niet voor. Jij steekt dan je kop in het zand!
Fout! Ik wijs mensen op eventuele nadelen en risico's maar ik zal ze nimmer uitmaken voor wat dan ook. In jouw ogen zijn alle mensen die een Packard Bell, Medion e.d. kopen meteen achterlijk (zo kom je tenminste wel heel erg duidelijk over hoewel je het nog net niet direct aangeeft).

Ik prijs geen enkele computer aan, ik luister eerst naar de klant wat men wilt en verwacht. Wat is het budget, wat zijn de wensen etc. etc. Maar merken en bedrijven beschuldigen e.d. begin ik gewoonweg niet aan. Enigste wat ik in een dergelijk geval doe is adviseren, helemaal kostenloos zonder risico's.
Jij stopt jouw hoofd in het zand en daarmee laat je de consumenten in de steek en laat ze aan hun lot over!
Jij schuift mij iets in de schoenen waarvan jij niet eens weet wat ik doe en wat ik niet doe. Ik laat mensen en bedrijven nog enigszinds in hun waarden wanneer ze dit verdienen. Ik noem iemand niet meteen het achterend van een varken omdat ze een computer kopen die 'mij' niet aan staat. Wie is hier dus de laffaard en de geen die zijn kop in het zand steekt?
Het zou je sieren om de consumenten te helpen!
Wie zegt hier dat ik dat niet doe? Ik heb in alle jaren dat ik hier 'actief' in bezig was echter wel één ding geleerd. De consument is slimmer dan de verkoper, de expert etc. etc. Deze weten namelijk dat de verkoper of expert hun eigen producten altijd als beste aanprijst en de producten van de ander als slechtste. Dit is eigenlijk net weer iets in de zin van 'omgekeerde psygologie'. Je eigen producten als slechtste bestempelen werkt echter ook weer niet.
Over de merken Medion, Packard-Hell, Dell, Sweex en Trust mag dus niets negatiefs over gezegd worden!
En weer praat je voor een ander. Laat dat nu eens een keer achterwegen. Zeg ik dat jij niets negatiefs mag zeggen over die merken? De wijze waarop jij negatieve reacties geeft is niet alleen gericht op de producten maar zelfs op de consument, de consument is dom en achterlijk... jij bent de prof dus weet wat de consument zoekt en nodig heeft en denken doe je zelfs ook meteen maar voor hen.
Wat een goedkope manier om mij onderuit te halen MaffeDarkie!
Is dit een actie om maar negatief over mij mee te kunnen praten?
Nee meer een actie dat ik sommige opmerkingen, reacties e.d. vanaf jouw zijde een beetje beu begin te worden. In veel gevallen geraakt de algehele discussie vrijwel offtopic nadat jij je mening gegeven hebt die allang niet meer te maken heeft met het onderwerp.


Het onderwerp 'Een computer koop je niet naast de hagelslag!' is gewoonweg uit de klauwen gelopen vanaf het moment dat de consument als dom, achterlijk e.d. is uitgemaakt en de merken (fabrikanten) doormiddel van smaad en laster zijn benadeeld.

Kortweg: Kiest de consument voor de Aldi PC, laat ze kiezen. Kiezen ze voor een packard bell, hun keus. Tuurlijk door de prijs wordt op sommige dingen ingeleverd en helaas is dat de huidige maatschappij nu eenmaal.

Keiharde feit blijft echter wel, ondanks dat consumenten negatief tegenover een merk PC staan houdt niet meteen in dat dat merk slecht is. Daarvoor heeft men onvoldoende onderzoeken naar verricht. Van één merk en type PC worden er misschien 1000 verkocht, van die 1000 tref je op internet misschien 20 reacties aan van mensen die erover ontevreden zijn de rest weet 'of' de weg niet te vinden naar een klachtensite als radar 'of' heeft gewoonweg geen problemen.


Nog even met betrekking tot Sweex, wist je dat Sweex bijvoorbeeld routers van Sitecom levert maar dan met eigen sticker? En dat diezelfde sitecoms jaren lang in de top10 heeft gestaan? Tuurlijk, sweex is niet mijn 1e keus maartoch hebben ze degelijke producten.

Qua voedingen heb ik in de afgelopen 4 jaar nog geen enkele PC of voeding teruggehad, dus instabiel? Kan... maar zal denk ik ook liggen aan het type e.d.

--- terug ontopic ---
Ik persoonlijk vind dat een computer net zo goed naast de hagelslag mag staan. Het zorgt binnen de computer branche voor nog wat concurrentie. Medicijnen haal je tenslotte ook lang niet altijd meer bij de apotheek (afhankelijk wat voor medicijnen uiteraard) en je tijdschrift haal je ook allang niet meer bij de boekhandel vandaan.

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Een computer koop je niet naast de hagelslag!

Ongelezen bericht door Moppentappers »

ik ga voortaan mijn auto bij de boekhandel kopen.. daar zijn ze vast stukken beter

16again
Berichten: 16502
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Een computer koop je niet naast de hagelslag!

Ongelezen bericht door 16again »

Het is bijvoorbeeld pas oplichting als in de doos alleen een baksteen blijkt te zitten.
Hooguit is er sprake van misleiding of dwaling.

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Een computer koop je niet naast de hagelslag!

Ongelezen bericht door Moppentappers »

oplichting is toch gewoon niet leveren wat men hoort te krijgen?
medion belooft toch een dual channel systeem? en levert dat toch niet?

MaffeDarkie
Berichten: 142
Lid geworden op: 06 mei 2007 04:02

Re: Een computer koop je niet naast de hagelslag!

Ongelezen bericht door MaffeDarkie »

ik ga voortaan mijn auto bij de boekhandel kopen.. daar zijn ze vast stukken beter
Het gaat niet om het feit of een product beter of goedkoper is.
Een Personal Computer als voorbeeld nemend:

Waarom verkoopt een Aldi regelmatig PC's?
Eenvoudig, de consument schijnt ernaar te vragen. Gezien het feit dat PC's veelal binnen 24 tot 48 uur uitverkocht zijn is het bewijs.

Is de service net zo goed als bij een computer winkel?
Nee, maar slechter hoeft het ook niet te zijn.

Is een Aldi PC goedkoper?
Als alles probleemloos werkt (komt weldegelijk vaak voor!) dan is deze voor de gemiddelde consument inderdaad goedkoper.

Goedkoop is duurkoop?
Wist men vroeger veelal te vertellen maar is lang niet altijd meer het geval.


Kort samengevat:
Aldi verkoopt PC's omdat er blijkbaar vraag naar is. Het succes is merkbaar doordat het product veelal binnen no time uitverkocht is. Wil je support en uitleg, dan ben je bij een Aldi verkeerd en de gemiddelde consument weet dit vast wel.
oplichting is toch gewoon niet leveren wat men hoort te krijgen?
medion belooft toch een dual channel systeem? en levert dat toch niet?
Nee, dat is misleiding en geen oplichting. En wanneer er misleiding is en je dit constateer dan zal Medion denk ik echt wel met plezier je 1024Mb geheugen module vervangen met 2 * 512Mb geheugen modules zodat je alsnog je dual channel memory hebt.

ikbenik

Re: Een computer koop je niet naast de hagelslag!

Ongelezen bericht door ikbenik »

Nee, dat is misleiding en geen oplichting. En wanneer er misleiding is en je dit constateer dan zal Medion denk ik echt wel met plezier je 1024Mb geheugen module vervangen met 2 * 512Mb geheugen modules zodat je alsnog je dual channel memory hebt.
Is wel oplichting.

De consument krijgt niet wat hij verwacht en wat beloofd wordt.

Met die dual-channel geheugen:

Daar heb je 2 of 4 geheugenreepjes nodig.
Dus met 1 geheugenreepje heb je GÉÉN dual-channel geheugen.

Punt 2:

Er werd heel duidelijk aangegeven dat men van een dual-core processor gebruik maakt.

En dat met Windows XP home!

Met Windows XP Home wordt gebruik gemaakt van 1 core en Home maakt geen gebruik van de 2 cores!

Dus aangeven dat men met de 2 cores dubbele programma's kan draaien, waarvoor iedere core één programma voor zijn rekening neemt.

Gaat wel lastig met XP home.

Dat zijn de punten waarop ik dan Medion keihard afreken.

idi
Berichten: 41
Lid geworden op: 29 nov 2005 13:51

Re: Een computer koop je niet naast de hagelslag!

Ongelezen bericht door idi »

Oeverloze discussie zeg! PC's zijn wegwerpartikelen geworden, dus je koopt zo'n ding voor een paar honderd euro, je doet er 2 tot 3 jaar mee en koopt weer een nieuwe, zo is het en niet anders.
Dus de deskundigen zoals ikbenik bv. zijn niet meer nodig en overbodig en kunnen zich beter voortaan met nuttige dingen bezighouden. En ga aub niet zeuren over "dual core" en dat soort onzin want daar zit niemand op te wachten. Een briefje tikken met een dual core processor is hetzelfde als met een ferrari op de A10 in de file staan.

ikbenik

Re: Een computer koop je niet naast de hagelslag!

Ongelezen bericht door ikbenik »

Dus de deskundigen zoals ikbenik bv. zijn niet meer nodig en overbodig en kunnen zich beter voortaan met nuttige dingen bezighouden. En ga aub niet zeuren over "dual core" en dat soort onzin want daar zit niemand op te wachten.
Oke, dan zal ik ongenuanceerd zeggen!

Dus wij als deskundige zijn overbodig.

Dus er zijn dan geen deskundigen om de problemen op te lossen.

Dus krijgen de merken en winkels die er een potje van maken dus een vrijbrief om de boel te bedonderen.

Ik hoop echt dat je gigantisch op je b e k gaat, waardoor je wakker wordt.

En het vak is veel moeilijker dan je denkt.

En wat doe je dan als jouw computer crashed en jouw waardevolle gegevens staan er nog op?

Of dat de computer opeens onverklaarbare dingen gaat doen?

Wij als deskundigen mogen altijd de problemen oplossen als niemand anders het kan.

Een computer is geen wegwerpproduct.
Daar is het veel te ingewikkeld en gecompliceerd voor.


Punt 2:
Ik als zeer ervaren computergebruiker zie dat een Merk behoorlijk over de schreef is gegaan.

En wat gebeurd er?
De deskundigen moeten hun kop houden!
Zelfs als zij de consumenten waarschuwen voor duistere zaken.

Want de deskundigen hebben er toch geen verstand van.
Zijn er alleen op uit om de boel op te hitsen.
En om merken zwart te maken.
De consument kan het toch allemaal zelf wel!

Dacht het niet.
Zo'n twee jaar geleden dacht HP daar ook over, Chello ook, Planet Internet ook.
Noem ze maar op.
En ze zijn er allemaal op teruggekomen!
De consumenten kunnen dat niet allemaal zelf.
De deskundigen zijn helemaal niet afgeschreven.

Integendeel!

MaffeDarkie
Berichten: 142
Lid geworden op: 06 mei 2007 04:02

Re: Een computer koop je niet naast de hagelslag!

Ongelezen bericht door MaffeDarkie »

Is wel oplichting.

De consument krijgt niet wat hij verwacht en wat beloofd wordt.

Met die dual-channel geheugen:

Daar heb je 2 of 4 geheugenreepjes nodig.
Dus met 1 geheugenreepje heb je GÉÉN dual-channel geheugen.
op·lich·te·rij (de ~ (v.))
1 bedrog waarbij men iem. geld of goed afhandig weet te maken => afzetterij, charlatanerie, flessentrekkerij, oplichting

mis·lei·den (ov.ww.)
1 (iem.) overtuigen van iets dat niet waar is => begoochelen, een vertekend beeld geven van iets, iem. een rad voor de ogen draaien, iem. om de tuin leiden, iem. op een dwaalspoor brengen, iem. zand in de ogen strooien, mystificeren


resp00112469
Berichten: 851
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11

Re: Een computer koop je niet naast de hagelslag!

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Dat antwoord komt vast uit een woordenboek met een dual-core geheugen! Consumenten willen niet naar vakmensen luisteren en zweren dat de goedkoopste ook de beste is, of minstens even goed als een duurder apparaat.
Dat denkpatroon zit zo ingeroest, dat het er moeilijk uit te krijgen is.
Alles wat in een advertentie wordt aangeprezen is de waarheid, al is dat soms beslist niet waar.
Ik heb eens een klant in de winkel gehad die een krantje meebracht van een grote winkelketen waar een Hi-Fi stereo videorecorder aangeboden werd en voor een veel lagere prijs dan ik hem kon inkopen!
Toen ik zei dat het wel stereo was maar geen Hi-Fi, was dat natuurlijk niet waar!
De recorder kon echter wel Hi-Fi opnemen en weergeven, maar dan zonder beeld en moest er wel een PCM extra voor worden aangeschaft.
Het was dus wel als Hi-Fi stereo audiorecorder te gebruiken.
Ik heb de klant niet kunnen overtuigen en ging wel naar iemand die er wel verstand van had.
Dit heet vechten tegen de bierkaai!!!! Ikbenik, wij maken ons niet druk meer, slecht voor je bloeddruk. :lol: :lol: :lol: :lol:

Vr. Gr. Hans.

16again
Berichten: 16502
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Een computer koop je niet naast de hagelslag!

Ongelezen bericht door 16again »

@ikbenik
Zoals ik al eerder aangaf ondersteunt XP home volgens Microsoft (=producent van de software) wel dual core processors:
http://download.microsoft.com/download/ ... _brief.doc
Je verwijt de consument eigenwijsheid.....


Indien het moederbord DualChannel ondersteunt, dan kan je dat op de doos zetten.
Ik ben met je eens dat er dan eigenlijk ook sprake moet zijn van dualchannel memory configuratie.

In deze is er eerder sprake van smaad en laster dan van oplichting...

ikbenik

Re: Een computer koop je niet naast de hagelslag!

Ongelezen bericht door ikbenik »

Zoals ik al eerder aangaf ondersteunt XP home volgens Microsoft (=producent van de software) wel dual core processors:
http://download.microsoft.com/download/ ... _brief.doc
Je verwijt de consument eigenwijsheid.....
Toen die advertentie geplaatst was (vorig jaar voorjaar), toen was er een hoop onduidelijkheid hierover.

Ik ben toen alles nagegaan. Ook heb ik toen contact gehad met Microsoft.
Which Microsoft software with technically enforced processor limits currently supports multicore and hyperthreaded processors?
Dat gaat over dat de software technische beperkingen heeft aangezien de aantal processorkernen en hypertreaded processors.

Dus het gaat hierover dat de software gelimiteerd is in de hoeveelheid te gebruiken processors/processorkernen.

Windows XP Home ondersteund maar 1 procesor, bij muliticore processoren maar 1 core en ondersteund wel hypertreading.

Windows XP Pro/MCE ondersteunen 2 losse processoren, hypertreading en 2 cores (dit zoek ik uit).

XP home ondersteund maar 1 videokaart. Dus systemen met 2 videokaarten in SLI opstelling wordt maar 1 videokaart gezien en ondersteund.

XP pro/MCE ondersteunen meerdere videokaarten.


Er zijn dus verschillen tussen de Home en de XP pro/MCE.

Alle versies van Vista (inclusief de basic) ondersteunen meerdere processoren en meerdere cores.

16again
Berichten: 16502
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Een computer koop je niet naast de hagelslag!

Ongelezen bericht door 16again »

Windows XP Home ondersteund maar 1 procesor, bij muliticore processoren maar 1 core en ondersteund wel hypertreading.
Mijn conclusie uit het microsoft verhaal (zie link eerder) is anders, al is dat verhaal vrij wazig.
In tabel onderaan blz 3 lees ik gewoon dat zowel XP-home als XP-Pro multicore en hyperthreading ondersteunt. Windows 2000 server daarentegen niet.

Volgens tabel midden blz 2 heb je pas XPpro nodig bij meerdere processoren. Helaas ontbreekt in die tabel de entry:single CPU with dual core.

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Een computer koop je niet naast de hagelslag!

Ongelezen bericht door magel725 »

Microsoft Windows Home ondersteunt gewoon een dual core processor. Home ondersteunt geen dual processors (dus twee losse, fysieke processoren in 1 pc).

In taakbeheer kun je ook gewoon de 2 cores zien draaien met hun loads. Eventueel kun je via SP1 of SP2 nog upgraden naar power management voor je dual core systeem.

ikbenik

Re: Een computer koop je niet naast de hagelslag!

Ongelezen bericht door ikbenik »

Microsoft Windows Home ondersteunt gewoon een dual core processor. Home ondersteunt geen dual processors (dus twee losse, fysieke processoren in 1 pc).


Tot voor een half jaar geleden was dat zeker niet het geval.

Ik heb toen heel internet afgezocht, de site van Microsoft helemaal doorgespit en zelfs met Microsoft gebeld.

Het resultaat was dat XP home niet de beide cores in de dualcore ondersteund.

Tuurlijk is het wel dat de Home de dualcore processor wel zag, maar daarvan gebruikte hij maar 1 core en niet beide.


Want de Home is helemaal niet gemaakt om meerdere processoren te ondersteunen.
Want dat was helemaal niet nodig, omdat de bedoeling was om Vista op het zelfde moment uit te brengen met de Dual-core processoren.

Ondertussen is dat wel helemaal anders gelopen.

Het kan zijn dat Microsoft een patch heeft uitgebracht waarbij de beide cores in XP Home worden gebruikt.

Glitch2
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 feb 2007 12:42

Re: Een computer koop je niet naast de hagelslag!

Ongelezen bericht door Glitch2 »

nog even voor de volledigheid, Aldi verkoopt die pc's om door te dringen tot een andere doelgroep dan de standaardklant van de aldi

ikbenik

Re: Een computer koop je niet naast de hagelslag!

Ongelezen bericht door ikbenik »

nog even voor de volledigheid, Aldi verkoopt die pc's om door te dringen tot een andere doelgroep dan de standaardklant van de aldi
En ze hebben er nog de ballen verstand van die producten!

Nog iets:

Als winkelier zijnde ben je altijd het aanspreekpunt bij problemen.

Dus voor alle winkeliers gelden die regels, behalve voor de Aldi.

Want zijn er problemen, dan verwijzen ze je direct door naar de fabrikant.

Wat ik niet begrijp van de consumenten:
De consumenten pikken het niet van de winkelier als hij de klanten doorverwijst naar de fabrikant. Dan hebben ze de grootste mond dat de winkelier zijn verantwoordelijkheid ontloopt en afschuift.

De Aldi doet dat riant, en de consumenten pikken dat riant!

Dus voor de Aldi wordt er een uitzondering gemaakt.

Zeer vreemd! :roll:

Glitch2
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 feb 2007 12:42

Re: Een computer koop je niet naast de hagelslag!

Ongelezen bericht door Glitch2 »

Zoals veel mensen al zeiden, de consument weet toch meer dan je denk. Vooral internet is een bron van informatie (denk ook aan fora zoals vergelijkmij.nl e.d)

Ik heb mijn laptop bewust gekocht bij een computerspeciaalzaak, tis tenslotte een duur product (naar mijn mening dus geen hageslag).

In de winkel staat een service-centrum met een expert die eventuele problemen (tot nu toe 1 gehad) oplost.

Naar mijn mening dus zeer betrouwbaar mits de expert zijn klanten transparant benaderd en dus niet al te veel met moeilijke termen gaat gooien

Ik vind het zonde dat men tegenwoordig zo makkelijk is om zn pc te kopen bij de Aldi, dat vind ik gewoon geen goed idee (echter zaken zijn zaken en het loopt goed, laat ze maar ik weet zelf wel dat ik daar niet moet kopen)

De behoefte aan een expert lijkt voor het grootste gedeelte weg te zijn(behalve dan bij de oudere generaties, mijn opa zou bijvoorbeeld nooit iets kopen bij de mediamarkt, zelfs geen pakje batterijen :) )

ikbenik

Re: Een computer koop je niet naast de hagelslag!

Ongelezen bericht door ikbenik »

De behoefte aan een expert lijkt voor het grootste gedeelte weg te zijn(behalve dan bij de oudere generaties, mijn opa zou bijvoorbeeld nooit iets kopen bij de mediamarkt, zelfs geen pakje batterijen
Toch niet.

Uit ervaring kan ik zeggen dat de meer ervaren computergebruikers ook op de experts terugvallen als ze een probleem hebben waar ze zelf niet uit kunnen komen.

Punt 2:

Als men bij een computerwinkel een computer koopt en er zijn problemen, dan kunnen ze op iemand terugvallen als er problemen zijn.

Dat gaat toch wat directer dan een helpdesk moeten bellen.
Zoals veel mensen al zeiden, de consument weet toch meer dan je denk. Vooral internet is een bron van informatie (denk ook aan fora zoals vergelijkmij.nl e.d)


Tuurlijk weten de consumenten nu meer dan voorheen.
Echter kan ik uit ervaring ook zeggen dat daar ook weer een gevaar schuild.
Omdat men denkt hoe het zit en zich gemakkelijk door "wizzkids" om laten praten, is het weer de taak van de experts om die puinhoop weer goed te maken.

Wat ik als monteur zijnde allemaal niet gehoord heb van mensen die de dupe waren van die "computerkenners".

En daar schuilt ook weer een gevaar in bij die supermarkten die de computers verkopen aan die consumenten die door de bomen toch al niet meer het bos zien.

Een paar kreten is meer dan voldoende om meer omzet te genereren, terwijl de waarheid vaak anders in elkaar zit.

Want zo wordt er flink reclame gemaakt voor dual-core processor.

Voor iemand die brieven tikt, e-mailt en surft op internet is een dual-core processor een totale overkill.
Die mensen hebben aan een Celeron processor meer dan genoeg.

Vergeet niet dat er nog een hele grote groep consumenten zijn die helemaal niks van computers afweten en door de computers in de graaibakken van de Aldi (naast de graaibakken van de kleding) te zetten, proberen ze de klanten met kreten wat ze toch niks zeggen over te halen om hun producten te kopen.
Dus met moeilijke kreten en grote cijfers worden de klanten overdonderd.
Naar mijn mening dus zeer betrouwbaar mits de expert zijn klanten transparant benaderd en dus niet al te veel met moeilijke termen gaat gooien


Als je aan de mensen zou vragen of zij het verchil kennen tussen Celeron, Pentium 4 en Dual-core processoren.
Of tussen Pata en Sata.
Of tussen Windows XP Home of Pro.

Veel mensen kunnen dat niet.

Nog zo iets:
Een klant wilde een draadloze internet verbinding.
De afstand tussen de draadloze modem of router bedroeg maar 2 meter!
Een echte giller!

Mensen kopen de goedkoopste computer bij de Aldi en willen er dan video mee bewerken, de nieuwste spellen spelen, e.d.

Dat gaat dus niet.
Naar mijn mening dus zeer betrouwbaar mits de expert zijn klanten transparant benaderd en dus niet al te veel met moeilijke termen gaat gooien


Uit ervaring weet ik dat dat soms heel moeilijk kan zijn.

Gesloten