LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Goedkoop PC winkel Rotterdam
Goedkoop PC winkel Rotterdam
Weet iemand een winkel in Rotterdam waar ik goedkoop PC onderdelen kan kopen?
Re: Goedkoop PC winkel Rotterdam
Ja hoor.
http://www.computerland.nl
Tegenover die winkel, ook aan de Jonker Franzstraat zit Crazy Hans.
Ook daar kun je goedkoop terecht voor onderdelen.
http://www.computerland.nl
Tegenover die winkel, ook aan de Jonker Franzstraat zit Crazy Hans.
Ook daar kun je goedkoop terecht voor onderdelen.
Echt duur zijn ze ook niet.
Tevens heb ik goede ervaringen met hun wat betreft service en dat vind ik ook wel wat waard.
Tevens heb ik goede ervaringen met hun wat betreft service en dat vind ik ook wel wat waard.
De naam van de winkel ben ik even kwijt maar net naast computerland zit ook een pc winkel.
Daar kun je qua prijs ook goed terecht.
Daar kun je qua prijs ook goed terecht.
ik zoek een Maxtor DiamondMax Plus 9, 160GB (7200rpm, ATA133, 8MB) en de gem prijs is momenteel 90 - 105 euro en bij hun 115 euro.
Computerland en Dimension zijn goede zaken waar je vriendelijk geholpen wordt en deskundig advies krijgt.
Crazy Hans is weg volgens mij, zit nu een andere zaak. PCL zit ook in de buurt vind ik persoonlijk niet zo'n leuke zaak maar niet slecht ofzo.
Wel slecht is Etelcom (tegenover Computerland) zijn vaak goedkoop maar de spullen en vooral de service is waardeloos. De dingen die ik daar heb meegemaakt en gezien bij anderen wens ik niemand toe, dus betreden op eigen risico!
Crazy Hans is weg volgens mij, zit nu een andere zaak. PCL zit ook in de buurt vind ik persoonlijk niet zo'n leuke zaak maar niet slecht ofzo.
Wel slecht is Etelcom (tegenover Computerland) zijn vaak goedkoop maar de spullen en vooral de service is waardeloos. De dingen die ik daar heb meegemaakt en gezien bij anderen wens ik niemand toe, dus betreden op eigen risico!
Crazy-Hans evenals hun site zijn inderdaad verdwenen .
Niet is Rotterdam maar wel is de buurt heb je http://www.informatique.nl/ in Bergschenhoek.Zonder reservering moet je vooral op zaterdag wel lang wachten.
Als je het doet moet je niet in de winkel zelf gaan maar een pand rechts daarnaast dan valt het wel mee.
Niet is Rotterdam maar wel is de buurt heb je http://www.informatique.nl/ in Bergschenhoek.Zonder reservering moet je vooral op zaterdag wel lang wachten.
Als je het doet moet je niet in de winkel zelf gaan maar een pand rechts daarnaast dan valt het wel mee.
zie ook completer op de boezemweg in rotterdam www.completer.nl
kijk ook eens op www.vergelijk.nl kan je een heleboel geld schelen!!
crazy hans weg???
da wist ik niet..
informatique was een hele tijd gelee toen ik er een keer was idd neit echt duur.. hoe dat nu is geen idee
maar in ridderkerk heb je ook een grote computerzaak. alternate
da wist ik niet..
informatique was een hele tijd gelee toen ik er een keer was idd neit echt duur.. hoe dat nu is geen idee
maar in ridderkerk heb je ook een grote computerzaak. alternate
Computerland behoort tot de duurste zaken in Nederland! Kijk maar eens goed naar de systemen die er geleverd worden en wat je er voor krijgt en vergelkijk dat maar eens met andere winkels! Je bent tientallen, zoniet honderden euro's duurder uit dan elders!
Computerland duur? Valt wel mee in mijn ervaring. Overigens let ik nooit op complete systemen, dus die kunnen best prijzig zijn, maar de componenten zijn zeker niet extreem duur.
Goedkoop zijn ze trouwens ook niet hoor Gewoon 'normale' prijzen, het ene onderdeel is een tientje duurder dan de concurrent, het andere een tientje goedkoper.
Het is geen stuntwinkel, en ze zullen nooit de allergoedkoopste zijn, maar ik vind het wel een prettige zaak, kennis van zaken en eerlijk advies.
Omdat dit gevaarlijk veel op reclame gaat lijken: Dimension en PCL zijn ook goeie zaken en allemaal op loopafstand van mekaar, dus gewoon even allemaal langs gaan
Goedkoop zijn ze trouwens ook niet hoor Gewoon 'normale' prijzen, het ene onderdeel is een tientje duurder dan de concurrent, het andere een tientje goedkoper.
Het is geen stuntwinkel, en ze zullen nooit de allergoedkoopste zijn, maar ik vind het wel een prettige zaak, kennis van zaken en eerlijk advies.
Omdat dit gevaarlijk veel op reclame gaat lijken: Dimension en PCL zijn ook goeie zaken en allemaal op loopafstand van mekaar, dus gewoon even allemaal langs gaan