Nee, dat zullen ze niet zonder eigen onderzoek doen met een melding dat de laptop te heet wordt.fnatic schreef:Het is wel zo dat het bedrijf de laptop direct hebt terug ingenomen nadat ik ze had gebeld ze hadden ook kunnen zeggen dat het normaal is.
Ik verwacht dat de laptop naar een repair-centre gaat, allereerst wordt daar gecontroleerd of er wel/geen fabrieksgarantie is, dan wordt de bios geflasht ( indien nodig) en de firmware geupdate naar de laatste versie, en vervolgens wordt de laptop aangesloten op een diagnose-stand en wordt een bepaald script doorlopen.
Dit script test de laptop op verschillende onderdelen ( werking harde schijf, dvd, rekensnelheid, grafische bewerkingen .... ) en stuurt ook alle I/O poorten aan om de werking hiervan te controleren.
Dit levert een diagnose resultaat op. Als alles in orde is wordt de laptop geklassificeerd als NFF en ongerepareerd teruggestuurd naar de klant. Als er wel een fout wordt gevonden wordt het betreffende onderdeel vervangen.
Je kunt bedenken dat voor deze behandeling, inclusief vervoer (repaircentres EMEA zitten meestal in oost-europa) een doorlooptijd van 2 weken normal is.