Zeggen ze dat je 1 jaar garantie hebt op alles van de laptop behalve zulke barsten bij de schanieren. Dan proberen ze me direct aan te praten dat ik maar een nieuwe scherm er op moet laten zetten a 150 Euro. Nou dat deed ik dus niet voor zo'n klein barstje en heb er maar sterke plakband op gedaan. Nu (na 11 maand van aankoop) laad me accu niet meer goed op. Ik dus weer naar MediaMarkt om nog in die jaar garantie te zitten, krijg ik te horen dat je op de hele laptop 2 jaar garantie hebt behalve de accu daar zou je maar 6 maand garantie op hebben en proberen me direct een accu te verkopen. Ik was het zat, zei tegen hun dat ze maar eerst die accu laten testen of die kapot is, zoniet dan zal me laader van de laptop wel kapot zijn(volgens hen).
Ze houden je gewoon voor dom en proberen direct te verkopen.
De eerste keer(met het barstje) ben ik wel meer dan 8 keer heen geweest naar hun Servicepunt, toen heb ik het nog voorelkaar gekregen dat ze Gericom gingen bellen. Nu hebben ze niet naar Gericom toe gebeld voor die accu. Lijkt me toch heel sterk dat elke fabrikant de zelfde garantie termijnen heeft. Ze keken niet eens naar de merk van de laptop of wie de fabrikant was.
Ik vind dit behoorlijk slecht geregeld van MediaMarkt maar ook van Gericom ALS de garantie regels zo zijn. Ik ben HBO student en heb mijn laptop elke dag nodig. Mocht de accu getest zijn door hun en hij moet wel opgestuurd worden, dan verlangen ze ook nog dat ik de HELE laptop opstuur inplaats van alleen de accu. En dan? kan ik dus niet verder op school. Ze zeiden zelfs niks over een laptop die je dan te leen kunt krijgen die tijd.
R.Grave