| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mediamarkt
mediamarkt
Voor de kerst 2004 heb ik een computer gekocht bij Mediamarkt in Alkmaar. Helaas ging deze computer binnen een maand stuk, de geheugenbanken gingen stuk. Ik naar mediamarkt in Alkmaar waar de computer gerepareerd werd. Een week later weer het zelfde probleem, weer naar Alkmaar en daar werd besloten dat de computer vervangen moest worden door een nieuwe. Helemaal blij met deze oplossing installeer ik de computer thuis. Na twee weken loopt de computer behoorlijk vast en krijg hem niet meer aan de praat, na veel gebel met helpdesk en service afdeling ga ik maar weer naar Alkmaar waar een biossetup uitgevoerd word.Maar thuis doet hij het nog steeds niet en heb aangegeven dat de hardeschijf defect was.Naar weer veel helpdesken en serviceafdelingen beland ik weer in Alkmaar waar nog steeds word volgehouden dat het een software probleem is en er word nog wat aangesleuteld waarna het weer in orde moet zijn. Maar binnen een dag blijkt alle moeite vergeefs. Hij loopt nog steeds vast. Alkmaar HERE WE COME, bij de service afdeling is inmiddels duidelijk geworden dat ik er helemaal klaar mee ben. Afgesproken word dat ze de harde schijf gaan testen zoals ik al had gedaan waaruit naar voren komt dat deze defect is. Na twee dagen sturen ze de computer door om de harde schijf te laten vervangen. Na drie weken bel ik maar eens op naar de Mediamarkt om te horen of de computer klaar is. Nee meneer, maar wij doen ons best, hoor ik voor de zoveelste keer. Na elke dag gebeld te hebben krijg ik te horen dat mijn computer gerepareerd is maar nog in Dordrecht staat bij een computer reparatie bedrijf. Over NEGEN dagen komt hij binnen omdat er een feestdag tussen zit krijg ik te horen, sorry, wij doen ons best. Na deze melding zakte de moed aardig in de schoenen en kwam het besef bij mijn op dat ik nooit meer iets zal kopen bij de Mediamarkt. Toen kwam ik op het idee om weer te bellen maar Mediamarkt met het voorstel dat ik mijn eigen computer wil op halen bij het reparatie bedrijf. Het antwoord was weer net zo dramatisch als de rest. Het mocht niet anders werd het vrij ingewikkeld met het afboeken of iets dergelijks. Sorry meneer u moet nog even geduld hebben, maar wij doen ons best. Ik zal dus moeten wachten en hopen dat hij weer echt goed is. Hardeschijf vervangen! reken maar op een week of vijf. Deden ze maar hun best !
-
Gast
Re: mediamarkt
Nieuwe harde schijf plaatsen, exclusief software installatie, pak em beet 15 minuten werk. Zou men dus ter plaatse moeten doen.
Re: mediamarkt
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie