LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mediamarkt
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 14 nov 2006 10:37
mediamarkt
hoi een klacht over media markt vind de mediamarkt heel slecht voor al met de surfes hebeen toshiba laptop bij de media markt ge kocht op 13 okt 2006 te reperatie aan ge boden bij de media markt op 2 november ben ik wisten vragen hoe het zat er moest een onder deel in ver vangen worden naar dat ik mijn toe stemming had ge geven
kreeg op 9 november 2006 een email dat mijn laptop was hersteld en op ge stuurd kan hem in de loop van de week weer op halen maar tot nu toch is mijn laptop nog niet terug ik weet wel koopnooit geen computyer meer bij de media markt
kreeg op 9 november 2006 een email dat mijn laptop was hersteld en op ge stuurd kan hem in de loop van de week weer op halen maar tot nu toch is mijn laptop nog niet terug ik weet wel koopnooit geen computyer meer bij de media markt
Re: mediamarkt
Als een onderdeel defect was en U de laptop terugbracht voor de reparatie, waarom moesten ze dan om een toestemming vragen om desbetreffende onderdeel te vervangen?
Ik begrijp uw verhaal niet helemaal.
Ik begrijp uw verhaal niet helemaal.
Re: mediamarkt
Zou u mischien de volgende keer met interpunctie(,.;?!' "etc) willen werken? Ik snap er geen bal van
MvG _-MdJ-_
MvG _-MdJ-_
Re: mediamarkt
Ik snap ook het verhaal niet helemaal. Als ik het goed begrijp is de Toshiba opgestuurd ter reapratie en nu ben je hem 4 weken kwijt, maar hij is al onderweg naar de winkel.
4 weken is een normale reparatie termijn, dus ik snap het probleem niet zo waarom de winkel dan meteen slecht is en je er niet meer zal kopen. Tegenwoordig is een winkel al slecht als het produkt kapot gaat, wanneer dat ook is. Zo kloppen de resultaten toch dat Nederlanders in de top 3 van asociale europeanen staan.
4 weken is een normale reparatie termijn, dus ik snap het probleem niet zo waarom de winkel dan meteen slecht is en je er niet meer zal kopen. Tegenwoordig is een winkel al slecht als het produkt kapot gaat, wanneer dat ook is. Zo kloppen de resultaten toch dat Nederlanders in de top 3 van asociale europeanen staan.
Re: mediamarkt
Ik hoop, dat U geen klacht over het toetsenbord had, want Uw inzending (gemaakt op een andere computer, want de laptop is nog niet terug) is niet te lezen. Dat ligt dus niet aan toetsenbord
-
- Berichten: 1282
- Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52
Re: mediamarkt
Als ik kijk hoe goed je je moedertaal beheerst, heb ik mijn twijfels over je capaciteit met een laptop om te gaan.
Ga naar de Bruna en koop een setje potloden met papier zou ik zeggen - veel beter
Ga naar de Bruna en koop een setje potloden met papier zou ik zeggen - veel beter
Re: mediamarkt
Vind de reacties wel een beetje grof, mag ik wel zeggen. Oke, het is niet ABN, maar om die man dan maar gelijk af te schieten
zal het even vertalen voor de slimmerrikken (ik met mijn schamele IQ kan het nml wel volgen, denk ik).
Meneer koopt een Laptop bij MM (datum onbekend)
Meneer brengt apparaar bij MM, is defect, word onderzocht (13 okt)
Meneer is 2 November (14dagen later) gaan vragen hoe het ermee ging (waarschijnlijk omdat hij al twee weken niks had vernomen van MM, klopt daT?)
Toen is hem verteld dat er een onderdeel vervangen moest worden, en of hij daarmee akkoord ging.
Dat laatste is iig niet helemaal duidelijk, lijkt wel alsof meneer bij moet betalen voor deze reparatie; als jet 100% onder de garantie valt, snap ik die toestemming ook niet helemaal.
Als de reparatie goed is verlopen, mag je niet klagen; het kan nog erger (tot 3x opsturen bijv, voor hetzelfde probleem, en dan nog steeds niet gerepareert!(ben je drie maanden verder, heb je nog niks)).
Niet dat ik het erg zou vinden als je bij MM nooit meer koopt, ik raad het iig niemand aan ...lol
zal het even vertalen voor de slimmerrikken (ik met mijn schamele IQ kan het nml wel volgen, denk ik).
Meneer koopt een Laptop bij MM (datum onbekend)
Meneer brengt apparaar bij MM, is defect, word onderzocht (13 okt)
Meneer is 2 November (14dagen later) gaan vragen hoe het ermee ging (waarschijnlijk omdat hij al twee weken niks had vernomen van MM, klopt daT?)
Toen is hem verteld dat er een onderdeel vervangen moest worden, en of hij daarmee akkoord ging.
Dat laatste is iig niet helemaal duidelijk, lijkt wel alsof meneer bij moet betalen voor deze reparatie; als jet 100% onder de garantie valt, snap ik die toestemming ook niet helemaal.
Misschien bedoelde ze met opsturen, dat de fabrikant/reparatiecentrum het had opgestuurd, terug naar het MM filiaal. Dit is niet ongebruikelijk maar wel vervelend voor ons; het is altijd zo lang onderweg..kreeg op 9 november 2006 een email dat mijn laptop was hersteld en op ge stuurd kan hem in de loop van de week weer op halen maar tot nu toch is mijn laptop nog niet terug ik weet wel koopnooit geen computyer meer bij de media markt
Als de reparatie goed is verlopen, mag je niet klagen; het kan nog erger (tot 3x opsturen bijv, voor hetzelfde probleem, en dan nog steeds niet gerepareert!(ben je drie maanden verder, heb je nog niks)).
Niet dat ik het erg zou vinden als je bij MM nooit meer koopt, ik raad het iig niemand aan ...lol
Re: mediamarkt
Opletten op school? Ik ben toch niet gek...
hoe is t met de leptob afgelopen?
hoe is t met de leptob afgelopen?