LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mediamarkt

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
fam verhaard
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2006 10:37

mediamarkt

Ongelezen bericht door fam verhaard »

hoi een klacht over media markt vind de mediamarkt heel slecht voor al met de surfes hebeen toshiba laptop bij de media markt ge kocht op 13 okt 2006 te reperatie aan ge boden bij de media markt op 2 november ben ik wisten vragen hoe het zat er moest een onder deel in ver vangen worden naar dat ik mijn toe stemming had ge geven
kreeg op 9 november 2006 een email dat mijn laptop was hersteld en op ge stuurd kan hem in de loop van de week weer op halen maar tot nu toch is mijn laptop nog niet terug ik weet wel koopnooit geen computyer meer bij de media markt

Stanley
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 dec 2005 20:07

Re: mediamarkt

Ongelezen bericht door Stanley »

Als een onderdeel defect was en U de laptop terugbracht voor de reparatie, waarom moesten ze dan om een toestemming vragen om desbetreffende onderdeel te vervangen?

Ik begrijp uw verhaal niet helemaal.

_-MdJ-_
Berichten: 34
Lid geworden op: 20 sep 2006 16:55

Re: mediamarkt

Ongelezen bericht door _-MdJ-_ »

Zou u mischien de volgende keer met interpunctie(,.;?!' "etc) willen werken? Ik snap er geen bal van

MvG _-MdJ-_

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: mediamarkt

Ongelezen bericht door magel725 »

Ik snap ook het verhaal niet helemaal. Als ik het goed begrijp is de Toshiba opgestuurd ter reapratie en nu ben je hem 4 weken kwijt, maar hij is al onderweg naar de winkel.

4 weken is een normale reparatie termijn, dus ik snap het probleem niet zo waarom de winkel dan meteen slecht is en je er niet meer zal kopen. Tegenwoordig is een winkel al slecht als het produkt kapot gaat, wanneer dat ook is. Zo kloppen de resultaten toch dat Nederlanders in de top 3 van asociale europeanen staan.

Dirkie
Berichten: 2954
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: mediamarkt

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ik hoop, dat U geen klacht over het toetsenbord had, want Uw inzending (gemaakt op een andere computer, want de laptop is nog niet terug) is niet te lezen. Dat ligt dus niet aan toetsenbord :lol:

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: mediamarkt

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Als ik kijk hoe goed je je moedertaal beheerst, heb ik mijn twijfels over je capaciteit met een laptop om te gaan.

Ga naar de Bruna en koop een setje potloden met papier zou ik zeggen - veel beter

Cyron
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 nov 2006 01:22

Re: mediamarkt

Ongelezen bericht door Cyron »

Vind de reacties wel een beetje grof, mag ik wel zeggen. Oke, het is niet ABN, maar om die man dan maar gelijk af te schieten :cry:

zal het even vertalen voor de slimmerrikken (ik met mijn schamele IQ kan het nml wel volgen, denk ik).

Meneer koopt een Laptop bij MM (datum onbekend)
Meneer brengt apparaar bij MM, is defect, word onderzocht (13 okt)
Meneer is 2 November (14dagen later) gaan vragen hoe het ermee ging (waarschijnlijk omdat hij al twee weken niks had vernomen van MM, klopt daT?)

Toen is hem verteld dat er een onderdeel vervangen moest worden, en of hij daarmee akkoord ging.

Dat laatste is iig niet helemaal duidelijk, lijkt wel alsof meneer bij moet betalen voor deze reparatie; als jet 100% onder de garantie valt, snap ik die toestemming ook niet helemaal.
kreeg op 9 november 2006 een email dat mijn laptop was hersteld en op ge stuurd kan hem in de loop van de week weer op halen maar tot nu toch is mijn laptop nog niet terug ik weet wel koopnooit geen computyer meer bij de media markt
Misschien bedoelde ze met opsturen, dat de fabrikant/reparatiecentrum het had opgestuurd, terug naar het MM filiaal. Dit is niet ongebruikelijk maar wel vervelend voor ons; het is altijd zo lang onderweg.. ;-)

Als de reparatie goed is verlopen, mag je niet klagen; het kan nog erger (tot 3x opsturen bijv, voor hetzelfde probleem, en dan nog steeds niet gerepareert!(ben je drie maanden verder, heb je nog niks)).

Niet dat ik het erg zou vinden als je bij MM nooit meer koopt, ik raad het iig niemand aan ...lol

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: mediamarkt

Ongelezen bericht door Fabel »

Opletten op school? Ik ben toch niet gek...

hoe is t met de leptob afgelopen?

tuuut
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 aug 2008 15:36

Re: mediamarkt

Ongelezen bericht door tuuut »

oude koeien? :x

Gesloten