Er was me beloofd dat mijn geld voor vrijdag overgemaakt zou worden maar ik heb net zoals zoveel van jullie nog steeds mijn geld niet gehad....
Nu heb ik een mail gestuurd naar MultiSafePay met (als bijlage) alle mail van PC4Everyone en een officiele klacht....
http://www.multisafepay.com/nl/Contact/ ... elijk.html
Daar zijn ze van mening (ik heb ze ook gelijk gebeld) dat ze er wel mee bezig zijn en dat ze mijn mail weer doorsturen naar Pc4Everyone.....Alsof dat zin heeft. Waarom blokkeren ze die hele bankaccount niet per direct?
Ondanks dat raad ik alle gedupeerde hier aan om datzelfde te doen. Bij MultiSafePay zijn ze van mening dat er te weinig klachten binnen komen.... Yeah right!
Volgens mijn advocaat is dit een zinkend schip en de enige weg is om naar mijn bank te gaan met dit hele verhaal zodat ze mijn geld terug kunnen storneren. Maar dit doet mijn bank nochtans niet. Al vind ik wel dat de bank en MultiSafePay hier een verantwoording in zouden moeten nemen. De site van Pc4Everyone is nog steeds actief, elke dag komen er meer gedupeerde bij. Dat zou nou eens verboden moeten worden!
Ik ben overigens wel blij dat Radar het op heeft gepakt, al denk ik dat Pc4Everyone een faillissement aanvraagd en dat ons geld met de noorderzon is vertrokken (net zoals de eigenaar).
Het bedrijf achter Pc4Everyone is namelijk een zogenaamd beheerders bedrijf en de bedrijfsomschrijving is dan ook holding en beleggingsactiviteiten... Ik heb zomaar een vermoeden dat al ons geld wordt geinvesteerd in deze, vandaar dat we het niet terug krijgen.
Zo krijg ik net deze mail binnen, als antwoord op mijn MultiSafePay actie:
Geachte mevrouw ......,
U heeft ons benaderd naar aanleiding van een door u te ontvangen creditbetaling. Wij vinden dat wij u de nodige uitleg zijn verschuldigd en geven wij bij deze een korte verklaring, niet om ons daar vervolgens achter te verschuilen maar enkel om u te informeren.
In 2010 heeft PC4Everyone een aantal tegenslagen gehad. Deze tegenslagen lopen uiteen van een interne fraude-/diefstalzaak, tot een buitenlandse toeleverancier welke met de noorderzon is vertrokken na ontvangst van een door ons gedane vooruitbetaling. Hierdoor is de uitlevering van de reeds verkochte producten ernstig vertraagd, alsmede het crediteren van deze bestellingen. Vanzelfsprekend wordt er naar gestreefd om alle verschuldigde bedragen op een zo kort mogelijke termijn te voldoen. Een groot deel van de gedupeerden heeft inmiddels de creditering ontvangen.
Wij zetten ons voor meer dan 100% in om deze periode af te kunnen sluiten en wij werken er met man en macht aan om dit op te lossen. Er is nimmer sprake geweest van opzet of kwade trouw onzerzijds. Wij hopen op uw begrip en coulance, zodat wij het tij kunnen keren.
Onze welgemeende excuses voor de hinder die u hierdoor ondervindt.
Met vriendelijke groet,
Kind Regards
Directie
PC4Everyone
Lekker geneuzel dus,zo niks van dat je zegt, o ja ik krijg nu mijn geld terug. Het zijn oplichters....er klopt niks van.
Wat nou levering vertraagd, ik wil gewoon mijn geld terug per direct! Via internet bankieren kan dit echt binnen 2 minuten.... Ook via dat MultiSafePay..... Directie Pc4Everyone you suck, zij zijn niet correct, waarom dan beloven dat mijn creditering voor vrijdag plaats zou gaan vinden? Er is nog steeds niks overgemaakt?!?
Maar laat Radar dat verder maar uitzoeken.... Ik ben er klaar mee... je organiseren als groep gedupeerden heeft mijn inziens ook weinig zin.... Ik zet alles in op Radar en als dat niet lukt dan heb ik mijn les geleerd. Nooit meer zomaar geld overmaken naar Multi(NOT)SafePay ik gebruik alleen nog maar PayPal en alles wat met een thuiswinkel waarborg is besloten!
Ik hoop echter (nog steeds) wel dat we ons geld terug krijgen....sterkte allemaal!
Groeten van RedR