Ik heb een Qtek 2020 heb hem nu bijna een jaar en er zitten 24 mnd garantie op.
dit was voor mij dure aanschaf met abonnement ca 700 Euro!!!
Hierbij heb ik ook een tomtom navigator,
een autolader etc. aangeschaft.
Hij heeft het altijd perfect gedaan en ik was erg tevreden met het apparaat.
echter vorige week toen ik hem van de acculader afhaalde, vielen er een paar kleine deeltjes uit.
Nu kan hem dus nergens meer op aansluiten.
Ik ben meteen de volgende dag naar mijn verkoper toe gegaan om er naar te laten kijken.
daar hebben ze hem naar de reparateur opgestuurd om het daar verder uit te laten zoeken.
Deze kwam tot de conclusie dat er binnenin een printplaatje is afgebroken door ondeskundig gebruik.
De kosten voor reparatie komen nu voor mijn eigen rekening, deze bedragen 560 Euro wat dus inhoud dat ik hem net zo goed weg kan gooien.
in de garantie bepalingen staat dat ´breuk en onachtsame behandeling´ niet onder de garantie valt.
Door mij is er echter altijd met uiterste zorg en voorzichtigheid met het apparaat omgegaan en er kan dus ook door mijn toedoen nooit schade aan het apparaat zijn ontstaan.
Door hen is dit niet te bewijzen en door mij ook niet,
zij houden zich echter bij hun standpunt en er is door mij nu weinig meer aan te doen.
Ik ben het absuluut niet met ze eens en ben van mening dat het een produktiefout betreft.
ik vraag me dus nu af welke stappen ik nu zou kunnen ondernemen.
groet Marijn
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PDA Qtek 2020 is stuk probleem met garantie
-
marijnkroon
Re: PDA Qtek 2020 is stuk probleem met garantie
Je vertelt dat er binnenin een printplaat gebroken is, Is er aan de
buitenzijde ook maar iets van beschadiging of krassen te zien?
Dit vraag ik omdat ik anders niet begrijp dat men deze inwendige
schade gelijk aan jou wijt! Mijn inziens zou er bij dit soort schade
deze ook aan de buitenkant te zien moeten zijn. Zoniet dan hebben
zij geen poot om op te staan ,en zou je de schade vergoed moeten krijgen. jurrien
buitenzijde ook maar iets van beschadiging of krassen te zien?
Dit vraag ik omdat ik anders niet begrijp dat men deze inwendige
schade gelijk aan jou wijt! Mijn inziens zou er bij dit soort schade
deze ook aan de buitenkant te zien moeten zijn. Zoniet dan hebben
zij geen poot om op te staan ,en zou je de schade vergoed moeten krijgen. jurrien
-
marijnkroon
aan de buitenkant van mijn toestel is absoluut niets te zien...
hij ziet er zelf als nieuw uit (zonder krassen , waaruit je kunt afleiden dat er zeer netjes mee om is gegaan
hij ziet er zelf als nieuw uit (zonder krassen , waaruit je kunt afleiden dat er zeer netjes mee om is gegaan
-
Captain Pervert
Vraag of ze hem willen opsturen voor een second opinion.
Die 560 euro slaat NERGENS op!!!
Ik heb een kapotte LCD op mijn XDA gehad (eerste Qtek die in Europa werd verkocht in 2002, onder O2 merknaam). Dat kostte mij 280 euro. Ook veel, maar daarbij werd wel een complete LCD vervangen! Het was weliswaar binnen een jaar, maar er werd valschade geconstateerd (ik had het ding in mijn jas zitten en *kan* op mijn werk van de kapstok gevallen zijn, er zat in elk geval een barst in).
Zeg maar dat Captain Pervert een Qtek met gebarsten LCD kon laten repareren voor 280 euro, en dat die gasten compleet gestoord zijn omdat ze voor een stuk plastic met pinnetjes exact het dubbele rekenen.
Die 560 euro slaat NERGENS op!!!
Ik heb een kapotte LCD op mijn XDA gehad (eerste Qtek die in Europa werd verkocht in 2002, onder O2 merknaam). Dat kostte mij 280 euro. Ook veel, maar daarbij werd wel een complete LCD vervangen! Het was weliswaar binnen een jaar, maar er werd valschade geconstateerd (ik had het ding in mijn jas zitten en *kan* op mijn werk van de kapstok gevallen zijn, er zat in elk geval een barst in).
Zeg maar dat Captain Pervert een Qtek met gebarsten LCD kon laten repareren voor 280 euro, en dat die gasten compleet gestoord zijn omdat ze voor een stuk plastic met pinnetjes exact het dubbele rekenen.