na veel zoeken en vergelijken dacht ik de juiste beslissing te hebben genomen door een Inspiron One 2310-desktop aan te schaften.
er was gelijk al een defect aan de computer.
probleem met uw remote control.
die deed niets.
oke nou dan maar bellen met dell.
na ruim een uur aan de telefoon te hebben gewacht werd me gezegt dat ik een nieuwe afstandsbediening zou krijgen omdat dat het probleem zou zijn.
goed die kwam maar het probleem was er nog steeds.
oke weer bellen na anderhalf uur in de wacht te hebben gezeten kreeg ik een code zodat hun in mijn computer konden kijken of alle software oke was.
nou niets gevonden,alles leek oke.
nou dan maar op laten halen.
dan komen ze eerst lang met een vrachtwagen een doos brengen,oke prima als het maar opgelost word.
dan komt het ------- op die brief staan duidelijk vermeld geen accessoires mee zenden.
goed dat doen we dan ook niet.
dan moet je bellen naar een nr wat op de brief vermeld staat.
krijg ik door dat dat nr niet bestaat.
nou weer bellen naar dell,na een uur in de wacht te hebben gezeten krijg ik een ander nr..........ja hoor dat nr klopt ook niet.
het was ook een nr uit duitsland zeiden ze aan de telefoon van dell.
goed weer bellen na drie kwartier iemand aan de lijn en het probleem uitgelegd
oke zij gaan mijn bellen om een afspraak te maken om de computer op te halen.
nou gelukkig belden ze dat die zelfde dag nog en de computer werd twee dagen later op gehaald.
en na drie dagen kreeg ik hem terug.
en ja je raad het al nog steeds met het zelfde probleem.
goed ik weer bellen na ruim een uur in de wacht eindelijk iemand te spreken.
als reden gaven ze op dat ,,,,er zat geen afstandsbediening bij.
geen accessoires mee sturen zeiden ze toch.
ik werd echt woest maar bleef beleef en rustig.
oke dan sturen ze een monteur.
na twee dagen komt hij en moet een kabel vervangen dat defect is.
ja hoor en dan is het probleem nog niet verholpen.
oke dan drie dagen later komt er weer een monteur en die gaat er een nieuw moederbord inzetten.
maar nog steeds het zelfde probleem.
dell zou mijn bellen om een oplossing te zoeken.
nee ik werd niet gebeld maar kreeg een mail of ik een programma wilde downloaden en dan zou het probleem wel eens opgelost kunnen zijn.
oke niet mijn taak maar goed ik word het ook spuugzat en doe wat me gevraagd word.
ja en natuurlijk nog steeds niet opgelost.
ik weer mailen dat het probleem er nog is.
krijg ik weer een mail dat ze een verouderd programma hadden gestuurd en of ik a.u.b het nog een keer wilde doen.oke is goed.
kan ik die link niet openen.grrrrrrrrr
oke mailen maar weer.
oke ze hadden vergeten de tag er bij te zetten.
goed ik weer aan de slag.
en wat denk je neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee het help allemaal niets.
ik ben zoooooooo gestrest door dit alles.
spijt dat ik een dell heb gekocht.
oke mailen maar weer.
nu word er een aanvraag ingediend of de computer omgeruild mag worden voor een nieuwe.
nou ik wacht af.
...................................
hoe het afloopt laat ik jullie zeker weten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] problemen met me Inspiron One 2310-desktop van DELL
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 22 sep 2011 16:08
Re: problemen met me Inspiron One 2310-desktop van DELL
Ik heb vergelijkbare problemen met de Inspiron One 2310-desktop van Dell en de effectiviteit van de wijze waarop Dell hierbij een oplossing biedt. De computer was pas 4 maanden oud toen de problemen begonnen en nu 6 maanden oud en voor mij onbruikbaar. Ik heb inmiddels een nieuwe harde schijf en opnieuw alle software geinstalleerd, maar weer hetzelfde probleem. De computer start niet meer op. Ik heb nu een aangetekende brief naar de directie gestuurd, met de vraag om met een oplossing te komen. Deze brief is iniddels meer dan twee weken terug verstuurd, maar een oplossing ligt er nog steeds niet. Nu bijna 3 maanden later en twee aangetekende brieven verder naar de directie is het toch opgelost. Zij hebben eerst de oude meegenomen en 4 dagen later heb ik een nieuwe ontvangen.
Laatst gewijzigd door KuiperJ op 13 apr 2012 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: problemen met me Inspiron One 2310-desktop van DELL
Ook een paar Dell inspiron one's gekocht.
Ik heb problemen met Video toepassingen.
Een you tube filmpje loopt regelmatig vast.
Alles video toepassingen lijken te haperen.
Op aanraden van Dell een clean install gedaan,
Alles drivers opnieuw geinstaleerd. Het lijkt iets beter maar nog steeds problemen. Wie herkent deze problemen.
Ik heb problemen met Video toepassingen.
Een you tube filmpje loopt regelmatig vast.
Alles video toepassingen lijken te haperen.
Op aanraden van Dell een clean install gedaan,
Alles drivers opnieuw geinstaleerd. Het lijkt iets beter maar nog steeds problemen. Wie herkent deze problemen.
Re: problemen met me Inspiron One 2310-desktop van DELL
Welke videokaart zit er in het systeem. Ik denk dat je een driver probleem hebt, mogelijk zijn een aantal codecs niet goed geinstalleerd.aodeboer schreef:Ook een paar Dell inspiron one's gekocht.
Ik heb problemen met Video toepassingen.
Een you tube filmpje loopt regelmatig vast.
Alles video toepassingen lijken te haperen.
Op aanraden van Dell een clean install gedaan,
Alles drivers opnieuw geinstaleerd. Het lijkt iets beter maar nog steeds problemen. Wie herkent deze problemen.
Re: problemen met me Inspiron One 2310-desktop van DELL
Wat zijn de specificaties van die Dell Inspiron? Of wat is het model?Ook een paar Dell inspiron one's gekocht.
Ik heb problemen met Video toepassingen.
Een you tube filmpje loopt regelmatig vast.
Alles video toepassingen lijken te haperen.
Op aanraden van Dell een clean install gedaan,
Alles drivers opnieuw geinstaleerd. Het lijkt iets beter maar nog steeds problemen. Wie herkent deze problemen.
Doen de problemen zich alleen voor wanneer de notebook op accu wordt gebruikt of ook op adapter?
Re: problemen met me Inspiron One 2310-desktop van DELL
Het is een all in one computer Inspiron One23 die alleen op 220V werkt.
Ook de telegraaf.nl loopt om de haverklap vast.
Het lukt dan alleen om in taakbeheer het proces af te breken en daarna de telegraaf opnieuw opstarten. Ook games draaien niet soepel ondanks 64bits 6gb ram I5-2400S en Geforce GT 525M
Ook de telegraaf.nl loopt om de haverklap vast.
Het lukt dan alleen om in taakbeheer het proces af te breken en daarna de telegraaf opnieuw opstarten. Ook games draaien niet soepel ondanks 64bits 6gb ram I5-2400S en Geforce GT 525M
Re: problemen met me Inspiron One 2310-desktop van DELL
Vastlopen van een website kan het gevolg zijn van een probleem met windows, of een virus oid.aodeboer schreef:Het is een all in one computer Inspiron One23 die alleen op 220V werkt.
Ook de telegraaf.nl loopt om de haverklap vast.
Het lukt dan alleen om in taakbeheer het proces af te breken en daarna de telegraaf opnieuw opstarten. Ook games draaien niet soepel ondanks 64bits 6gb ram I5-2400S en Geforce GT 525M
Verwacht van een GT 525M videokaart geen wonderen voor wat betreft het spelen van spellen.
Re: problemen met me Inspiron One 2310-desktop van DELL
Ten eerste, laat maar, Olaf heeft dit al gezegd. Ben het 100% met hem eens.
Ten tweede, wat voor youtube filmpjis draaien niet goed? Met een 720p filmpje moet een PC met die specs daar in eerste instantie voldoende voor zijn.
Ik houd het kort hier, maar als je geen 720p youtube video kan afspelen zonder veel hapering dan is er of softwarematig of hardwarematig iets aan de hand.
Aodeboer, heb je kennissen die veel verstand hebben van PC's? Laat die er even naar kijken.
Als je een PC in een fysieke winkel had gekocht dan was mijn advies anders, maar bij een online aankoop direct bij de fabrikant lijkt het mij verstandig om de oorzaak te onderzoeken mits mogelijk ipv deze in te dienen voor reparatie, weken zonder te zitten en soms kosten te moeten betalen als de oorzaak softwarematig blijkt te zijn.
Ten tweede, wat voor youtube filmpjis draaien niet goed? Met een 720p filmpje moet een PC met die specs daar in eerste instantie voldoende voor zijn.
Ik houd het kort hier, maar als je geen 720p youtube video kan afspelen zonder veel hapering dan is er of softwarematig of hardwarematig iets aan de hand.
Aodeboer, heb je kennissen die veel verstand hebben van PC's? Laat die er even naar kijken.
Als je een PC in een fysieke winkel had gekocht dan was mijn advies anders, maar bij een online aankoop direct bij de fabrikant lijkt het mij verstandig om de oorzaak te onderzoeken mits mogelijk ipv deze in te dienen voor reparatie, weken zonder te zitten en soms kosten te moeten betalen als de oorzaak softwarematig blijkt te zijn.