LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen met printer na installeren namaak vullingen

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
richardx

problemen met printer na installeren namaak vullingen

Ongelezen bericht door richardx »

onlangs heb ik voor mijn printer de hp 720c de zwarte inkpatroon vervangen door een zogenaamde namaak vulling. Nu is echter het geval dat het zwart niet meer goed print. Hij trekt bovenaan strepen door de tekst en onderaan ook en soms worden stukken overgeslagen.
Ik heb de printerkop schoongemaakt uitgelijnt en alles wat je kon schoonmaken gedaan en het probleem blijft bestaan. Zijn er misschien meerdere mensen die dit probleem hebben ondervonden.

uhhh

Re: problemen met printer na installeren namaak vullingen

Ongelezen bericht door uhhh »

heb je wel het goeie namaakje erin?

bij mij werkt ie wel, maar er zijn 2 cartridges die enorm veel op elkaar lijken, het einige verschil is het printje op de cartridge.

trappist

Ongelezen bericht door trappist »

heb in mijn Canon ook eens een Wecare cartridge gezet; pure ellende; gekocht in andere stad en geen bonnetje meer dus geld weg; originele cartridges en eventueel zelf bijvullen werkt volgens mij nog het beste.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ook ik heb een Wecare cartridge gebruikt in mijn Canon S200 en heb daarmee bijna mijn printer om zeep geholpen.
Er was nog maar 1 oplossing, Wecare weggooien en een Canon cartridge erin, 7 maal reinigen, 20 maal proefdrukken en gelukkig doet de printer het nu weer (bijna) goed.
Hier een daar zijn nog wat strepen te zien.
Hopelijk gaat dat er ook nog uit.

Jack Russeltje

Ongelezen bericht door Jack Russeltje »

ik gebruik alleen maar wecare in mijn HP-printer en dat is ruim 5 jaar!

Ik print enorm weinig, want mijn kleuren is al 2 jaar op, die moet er wel in blijven anders doet ie niet meer. Maar de zwarte die er nu sinds 1.5 jaar inzit, doet het nog steeds perfect. Niet uitgedroogd o.i.d.

In die 5 jaar heb ik denk ik 4 wecares gehad en allemaal opgeprint tot de laatste druppel, met perfecte kwaliteit.

eric kruize

Ongelezen bericht door eric kruize »

Ooit voor mijn HP 930 een namaakje gekocht.
Voordat ik kon afdrukken moest ik 3 of 4 keer een waarschuwing wegdrukken, want het patroon zou leeg zijn.
Nadien weer een origineel geplaatst, iets duurder misschien maar wel probleemloos printen.

Gast

Ik heb een hp psc 2110 all-in-one printer.

Gast

gewoon de originele cartdridges navullen met nabestelde inkt. doe ik ook met de kleuren.

let wel op dat je de kleuren cartdridge niet lek prikt bij het navullen.

ik denk dat je cartdridge wat lucht in de printkop heeft, ik heb zelf een ontluchter, en heb ook een keer moeten ontluchten.

Gast

De HP 720 is een hartstikke goede printer met een hele mooie fotokwaliteit. Het is alleen een beetje jammer dat je er slootwater in gooit

BounceMeister

Ongelezen bericht door BounceMeister »

Hoor vaker over problemen met namaak cartridges. Garanite heb je dan niet meer, maar dat zal op die 720 toch niet meer gezeten hebben.

Ik neem aan dat de 720 ook de printkop op de cartridge heeft zitten? Dan zou ik een originele cartridge proberen en eerst kijken of de kleine connectorpinnetjes in de cartridgehouder nog goed zijn.

stonesboy

Ongelezen bericht door stonesboy »

Heb zelf ook namaak patronen voor mijn Canon printer geprobeerd die ik op de HCC beurs had gekocht.
Pure ellende. :cry:

Daarna wwer orginele erin gezet en de printer werkt weer naar volle tevredenheid. :)

Beste mensen koop die namaak rommel toch niet !!!!

Gast

Ik heb nog een HP Deskjet 600 staan, maar daar hapert af en toe wat aan. Ooit eens Wecare-vullingen/patronen in gehad. Ik had een haarföhn nodig om de inkt droog te krijgen (bij wijze van spreke dan :lol: ).

De opvolger is een HP Deskjet 840c. Sinds enige tijd is het merk Pelikaan ook voor deze printers beschikbaar. Zelf vind ik het wel gaan als je alleen zwart gebruikt. Maar geef mij toch maar de originele als het om kleurenafdruk gaat.

Mijn nieuwste aanwinst is een HP PSC 2110 All-in-one i.v.m. ruimtegebrek (hoe kan het ook anders met zoveel apparaten).
Daar heb ik nog geen 'namaak-vullingen' voor aangetroffen.

Ik heb wel een zwager die in België voor zijn HP inktpatronen flesjes inkt koopt. En dat schijnt hem goed te bevallen.
kijk maar eens op www.vul.nu als je voorkeur daar naar uitgaat.
Ik heb geen zin in geklieder.

Dus voor mij altijd de originele partij (om het maar eens te laten rijmen) :lol:

BounceMeister

Ongelezen bericht door BounceMeister »

HP Cartridges hebben de printkop vaak geintegreerd. Deze cartridges kun je niet onbeperkt navullen omdat de printkop maar bedoeld is voor eenmalig gebruik van de cartridge. De prints zullen bij vaker navullen en langer gebruik steeds lelijker worden.

Printers met een vaste printkop lenen zich zeer goed voor het navullen, maar zorg wel dat je kwalitatief goede inkt neemt.

Gesloten