LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reparatie Sky notebook via ICC BV

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Polletje

Reparatie Sky notebook via ICC BV

Ongelezen bericht door Polletje »

31-12-2004 een Sky notebook gekocht. Leuk apparaat waar ik ook tevreden mee ben........totdat ik op een gegeven moment ontdek dat er aan de buitenkant een scheur is gekomen in het scharnier-gedeelte.... Niet kort daarna beginnen voornamelijk de toetsen aan de linkerkant van het toetsenbord te haperen.

Gelukkig een verlengde garantie afgesloten. Belletje met de helpdesk en hun instructies opgevolgd, het faxen van het garantiecertificaat. Dit op 29-08-2005 j.l. gedaan. Twee weken later, 19-09-2005, is mijn notebook afgehaald ter reparatie. Hiervoor was eerst nog wel een mailtje nodig om te vragen of men nog in aktie wilde komen........

Daarna is de ellende begonnen. Reparatie zou tussen de 5 en 10 dagen duren. Na 10 dagen maar eens gebeld en kreeg als antwoord dat eind van de week mijn notebook gerepareerd zou zijn.......

Ondertussen is het 27-10-2005 en notebook nog niet retour. Het enige wat men bij ICC BV kan vertellen is dat er onderdelen zijn besteld en dat eind volgende week de reparatie gereed zal zijn. Dit hoor ik nu dus al een maand.........

De service en klantvriendelijkheid is bij ICC BV ver te zoeken en ik vind het op z'n zachts gezegd vreemd dat een reparatie meer dan een maand moet duren.

Zijn er nog andere mensen die dit soort ervaring met ICC BV hebben??

Captain Pervert

Re: Reparatie Sky notebook via ICC BV

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Nee, maar wel met reparatietijden. Een maand wachten op een reparatie is echt niet ongewoon, ik vind de uitleg dat er onderdelen zijn besteld best plausibel. Bied maar eens een Thomson televisie aan via reguliere verkoopkanalen, je boft als je het ding binnen de 6 weken terug hebt. GSM's en digitale camera's van Olympus, Minolta en Kodak zijn nog vele malen erger (2 maand is niks).

Neemt niet weg dat het niet netjes is dat de communicatie niet goed verloopt en ze toezeggingen doen die ze achteraf niet waarmaken. Maar geef ze nog een paar weekjes, het komt allemaal goed.

skyblue23

Re: Reparatie Sky notebook via ICC BV

Ongelezen bericht door skyblue23 »

een jaar gelden heb ik een computer bij sky gekocht en deze is een paar keer gerepareerd door ICC de laatste keer een harde schijf deze was na een week al weer rijp voor de schroot en nu willen ze geen gerantie op de reparatie geven omdat dit uit opdracht van sky gedaan is en ze daar geen zaken meer mee doen.

De service gewoon weg vervelend en zeer zeer mens onvriendelijk en onbeschoft

Gesloten