Beste Marco Polo
Toevallig was er kort na mijn aankoop een Postbank-aanbieding van de Acer 9300. Het was financieel niet eens een echt aantrekkelijke aanbieding. En dat zonder service van de Postbank.
Mijn ervaringen met de postbank als computer-verkoper zijn zodanig, dat het het me beter lijkt om daar geen computer te kopen.
Zie mijn forum-bijdrage Postbank Computer
Groeten Honda
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Scheurvorming bij scharnier Acer laptop 3613.
Re: Scheurvorming bij scharnier Acer laptop 3613.
Zal wel te maken hebben met de leverbaarheid van de onderdelen.En dat het 2 weken of langer moet duren is onzin want die schanieren zijn binnen een half uur vervangen.
De meeste laptopfabrikanten hebben hier mee te kampen gehad.
-
ik heb maandag een mailtje gestuurd met de opmerking dat mijn laptop scheuren had etc... Dinsdag een mailtje terug met een "plakblaadje" voor op de verzenddoos voor de laptop. woensdag, (een week terug) mijn laptop in een doosje afgeleverd. vrijdag was ie bezorgd. Zaterdag doen ze natuurlijk niets, zondag ook niet (ga ik vanuit) wat schetst mijn verbazing..... DINSDAG had ik mijn laptop al weer terug. Gemaakt en wel.......!!!!!!!!!!! GEWELDIG!!! Acer heeft super garantie. Mijn 2 jaar oude laptop kostenloos gemaakt...
Acer = Super
p.s. schrijf dit bewust, n.a.v. dit topic besloten mijn laptop op te sturen, wil dus ook de feedback geven!
Acer = Super
p.s. schrijf dit bewust, n.a.v. dit topic besloten mijn laptop op te sturen, wil dus ook de feedback geven!
Acer heeft een enorm probleem gehad met de reparatietermijnen.
Dit had te maken met de toeleveranciers van Acer en ook met de staalindustrie.
Er is een enorme tekort aan staal geweest, waardoor de meeste laptopfabrikanten problemen hadden met de levering van de onderdelen.
Dit had te maken met de toeleveranciers van Acer en ook met de staalindustrie.
Er is een enorme tekort aan staal geweest, waardoor de meeste laptopfabrikanten problemen hadden met de levering van de onderdelen.
-
ik zag dat je dat al eerder had aangegeven , het is nú blijkbaar verholpen , en dat is belangrijker (voor mij)
Dat klopt.
Ik heb vorige week nog met een medewerker van Acer gesproken en die zei dat de problemen verholpen zijn.
Daarnaast heb ik aangegeven dat ze naast Windows Vista ook XP moeten blijven aanbieden.
Dat Vista door de strot geduwd wordt, is op zich geen probleem. Echter zit in Vista nog teveel problemen en kinderziektes.
Ik vind het persoonlijk totaal onverstandig van de laptopfabrikanten dat ze gelijk bijna totaal zijn overgestapt op Vista.
Daarnaast is het misschien ook niet onverstandig om modellen aan te bieden met Linux. Iets waar ikzelf binnenkort ook ga doen, maar dan met de vaste computers.
Ik heb vorige week nog met een medewerker van Acer gesproken en die zei dat de problemen verholpen zijn.
Daarnaast heb ik aangegeven dat ze naast Windows Vista ook XP moeten blijven aanbieden.
Dat Vista door de strot geduwd wordt, is op zich geen probleem. Echter zit in Vista nog teveel problemen en kinderziektes.
Ik vind het persoonlijk totaal onverstandig van de laptopfabrikanten dat ze gelijk bijna totaal zijn overgestapt op Vista.
Daarnaast is het misschien ook niet onverstandig om modellen aan te bieden met Linux. Iets waar ikzelf binnenkort ook ga doen, maar dan met de vaste computers.
ik heb een acer laptop 3620 en scheurt ook bij de schanieren
acer gemailt die mij enkele aderesen doorgaf die de onderdelenzou hebben maar heb niet gevonden niemand heeft zedus
verder is de pc ok maar hij zit met tape aan elkaar
wie kan me helpen heeft bij iemand acer dit probleem opgelost
ik hoor graag reactie
gr mark
acer gemailt die mij enkele aderesen doorgaf die de onderdelenzou hebben maar heb niet gevonden niemand heeft zedus
verder is de pc ok maar hij zit met tape aan elkaar
wie kan me helpen heeft bij iemand acer dit probleem opgelost
ik hoor graag reactie
gr mark
Hoi allemaal
Bij mijn ACER 4021 lag gisteren ineens het scherm op tafel
scharnieren stuk (bevestiging in de boven klep uitgescheurd )
even twee stukjes lexan er opgelijmd een paar 3mm schroefjes
erbij en alles werkt weer als nieuw
daar koop ik geen nieuwe laptop voor
super laptop die acer
snel goedkoop en ook nog makkelijk te repareren door hobbyist
Groetjes Janwillem
Bij mijn ACER 4021 lag gisteren ineens het scherm op tafel
scharnieren stuk (bevestiging in de boven klep uitgescheurd )
even twee stukjes lexan er opgelijmd een paar 3mm schroefjes
erbij en alles werkt weer als nieuw
daar koop ik geen nieuwe laptop voor
super laptop die acer
snel goedkoop en ook nog makkelijk te repareren door hobbyist
Groetjes Janwillem