Nadat er een klepje van mijn digitale camera van de firma trust was afgebroken ben ik op zoek gegaan naar de bon i.v.m. garantie.
De bon was echter nergens te vinden.
Na een e-mail naar trust kreeg ik te horen dat ik het onderdeel alsnog kostenloss zou krijgen vvervangen. Het kon wel een aantal weken duren , omdat men hier normaal geen partij in was , en het onderdeel in taiwan besteld moest worden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] trust digitale camera
Re: trust digitale camera
ik staat altijd zoo slegt
op zon trustfoto terwijl bij andere merken ik een echtet bjoetie ben. mioet het daar tog van hebben.
op zon trustfoto terwijl bij andere merken ik een echtet bjoetie ben. mioet het daar tog van hebben.
misschien, maar als de garantiebewijs niet meer aanwezig is en Trust geeft ondanks alles toch een nieuw klepje, nou dat vind ik best service van zo'n bedrijf.of trust maakt troep, de klepjes vallen er af
ik kan jullie verzekeren dat de meeste bedrijven dat niet doen.
Bonnetjes zijn voor de detaillisten, het maakt Trust toch niks uit waar je hem gekocht hebt? Ze willen hooguit weten hou oud zo'n ding is, kunnen ze zo nagaan omdat er meestal wel productie datum in staat of aan de hand van serienummer.
Geen enkele fabrikant zou problemen moeten hebben met het al dan niet meesturen van een bonnetje.
Geen enkele fabrikant zou problemen moeten hebben met het al dan niet meesturen van een bonnetje.