LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vakken met rode kruisjes

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
jrgand

vakken met rode kruisjes

Ongelezen bericht door jrgand »

In mijn e-mail en ook wel op websites, waar een afbeelding hoort te staan een een witvlak.
In dit vak staat dan een klein vierkante met een roodkruisje

Wie weet hoe ik de afbeelding op mijn scherm krijg

Graag een goede oplossing

Uncle Willy

Re: vakken met rode kruisjes

Ongelezen bericht door Uncle Willy »

Hallo,

Als je ergens een klein wit vlakje met daarin een nog kleiner roodkruisje tegenkomt dan hoort daar inderdaad een afbeelding te staan.

Nu zijn sommige Webmasters redelijk actief en veranderen ze hun Website regelmatig en dan is de link die jij voor je hebt niet meer update en die kan dus het plaatje niet meer vinden.

Ook kan het zijn dat er andere gebruikers van het internet dit plaatje gebruiken in een link voor hun zelf ergens op het Web gebeuren en dan kost het die Webmaster misschien wel weer geld, datagebruik moet vaak betaald worden en geeft deze afbeelding een andere naam, dus de link is nu ook waardeloos geworden.

Als dit ook in je e-mail voorkomt dan is gewoon het attachment (bijlage)niet goed uitgevoerd.

Hoop dat het enigszins duidelijk is geworden hoe dit komt.

jurrien

Re: vakken met rode kruisjes

Ongelezen bericht door jurrien »

Kan ook zijn omdat je misschien geen Java-scrip hebt. Dat zat vroeger in Windows maar tegenwoordig niet meer Echter heb je het voor veel afbeeldingen wel nodig. Ik heb voor mijn afbeeldingen
Javascript javaRuntime Evironment 5.0 . Dan kan je elke afbeelding
openen. het staat op www.java.com
jurrien

Gesloten