LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afprijzing: Van 1 euro naar... 99 cent!

Geef jouw mening over het laatste (consumenten)nieuws.
Gesloten
Radar
Site Admin

Afprijzing: Van 1 euro naar... 99 cent!

Ongelezen bericht door Radar »

Albert Heijn heeft een scherpe afprijzing: een product dat in plaats van 1 euro, 99 cent kost! Kun je dat een aanbieding noemen?
Lees meer: http://www.trosradar.nl/nieuws/archief/ ... rijzingen/

Heb jij nog zo'n bijzondere reclameboodschap? Deel 'm hieronder of via [email protected].

sjohie

Re: Afprijzing: Van 1 euro naar... 99 cent!

Ongelezen bericht door sjohie »

TROS Radar schreef:Albert Heijn heeft een scherpe afprijzing: een product dat in plaats van 1 euro, 99 cent kost! Kun je dat een aanbieding noemen?

Heb jij nog zo'n bijzondere reclameboodschap? Deel 'm hieronder of via [email protected].
Dat is onderdeel van de "route 99" actie, waarbij diverse kuipjes becel tijdelijk 99 cent kosten. Ook die normaal 1,30 (becel gold) kosten. In mijn ogen wel een beetje makkelijk om 1 prijs zou uit de context te halen om een itempje ervan te maken.

czarczar

Ongelezen bericht door czarczar »

2 halen, 3 betalen!

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Als het inderdaad onderdeel van die campagne is dan snap ik dat kaartje wel. Gegarandeerd, als dat kaartje er niet is, dat hele volksstammen (want het is toch een cent nietwaar) de medewerkers lastig vallen met de vraag of dat kuipje nou wel of niet in de reclame is, want ze willen het toch wel zeker weten, en staat het in de kassa dan wel goed?

Je voorkomt er een hoop gezeur mee, en wat blijkt? Je krijgt er evengoed een hoop gezeur mee.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

TROS Radar schreef:Albert Heijn heeft een scherpe afprijzing: een product dat in plaats van 1 euro, 99 cent kost! Kun je dat een aanbieding noemen?

Ik ben er nog nog geen product tegen gekomen, wat precies 1 Euro kost, mits het een aanbieding is.

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

eleven schreef:

Ik ben er nog nog geen product tegen gekomen, wat precies 1 Euro kost, mits het een aanbieding is.
AH eigen merk ijsbergsla, 200 gram, gesneden in plastic zak, voor .......€1,-. Dit is géén aanbieding.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Ach, om nu alleen Appie aan de schandpaal te nagelen. PLUS verse (gewassen) spinazie was altijd €1,99. En nu staat er, vrolijk met rode sticker, actieprijs €2,00!! Hier een cent bij, elders een cent eraf. En inderdaad: de route 99 is nu als reclame, dus €0,99.

encore

Ongelezen bericht door encore »

Wat ik veel erger vind zijn de prijsverhogingen na de actie-periode.
Ah heeft daar een handje van. Twee weken gelden een pak drinken in de aanbieding, van € 0,96 naar €0,75... wij een bonnetje vragen omdat het er weer eens niet was. Op dat bonnetje schrijven ze een bedrag dat je dan krijgt aan korting. en dat klopt niet want een week later was het goedje er weer niet en zag ik toevallig dat de prijs al € 1,02 was. Weer een week later was het er wel en was de prijs ook al € 1,06... Door oplettendheid en een meewerkende dame hebben we uiteraard wel de goede prijs gekregen, maar toch..

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Tsja, ze hebben bij de ah wel vaker aanbiedingen die niet zo veel voorstellen, zoals maart een paar cent verschil. Maar soms ook aanbiedingen die wél leuk zijn. Dus gewoon goed opletten.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Binnenkort weer de hamsterweken, als het meezit. Zo gauw de meeste mensen van vakantie terug zijn. En dát is dan weer wel leuk!

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@riddert
Idd ik weet wat jij bedoeld zijn grote rode stickers...zijn normale prijzen maar zo valt het lekker op...dus wel degelijk 1 euro.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 aug 2014 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: off-topic.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Afbeelding

Het gaat hier om een lightproduct. Ik vind een hele lichte afprijzing dan ook wel op zijn plaats. Ik denk dat de woordvoerder van Ahold het helemaal met mij eens is.

1% korting dus. Gewoon bij Albert Heijn.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Toen Martijn er nog werkte gebeurde dit niet. ;)

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

riddert schreef:
eleven schreef:

AH eigen merk ijsbergsla, 200 gram, gesneden in plastic zak, voor .......€1,-. Dit is géén aanbieding.

Net gekeken, en jij hebt gelijk. :oops:

Omdat wij nooit gebruik maken van voor verpakte groentes, is mij dat nog nooit opgevallen.

Gesloten