LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Facebook introduceert betalen via chat
Facebook introduceert betalen via chat
Facebookgebruikers kunnen binnenkort via de chat geld overmaken naar vrienden. Amerikaanse mobiele gebruikers krijgen de komende maanden als eersten die mogelijkheid via de Messenger-app.
Lees meer: http://www.radartv.nl/nieuws/archief/de ... -via-chat/
Ga jij gebruik maken van zo'n functie of wil je niet dat Facebook toegang heeft tot betaalgegevens?
Lees meer: http://www.radartv.nl/nieuws/archief/de ... -via-chat/
Ga jij gebruik maken van zo'n functie of wil je niet dat Facebook toegang heeft tot betaalgegevens?
Re: Facebook introduceert betalen via chat
Ik mis hier het woordje "Bepaalde" in betaalgegevens.
So suggereer je dat FB toegang heeft tot ALLE betaalgegevens.
So suggereer je dat FB toegang heeft tot ALLE betaalgegevens.
Quit simpel: nooit. Waarom zou ik een organisatie als Facebook inzicht in of beschikking over dergelijke gegevens willen geven? Er zijn legio mogelijkheden die aantoonbaar veilig zijnm, garanties bieden, en waarbij de betrokken partijen onder toezicht staan.
Neuj, ga ik niet gebruiken. En als het invoeren zal ik het op alle mogelijke manieren uitzetten ook. als ik geld over wil maken doe ik dat via de bank, evt via hun eigen app, maar zeker niet via een 3e partij als facebook.
Maar goed, het is voor Radar & co vast een leuk item over een jaartje of wat, grote kans dat die nigeriaanse fraudeurs er bovenop springen.
Maar goed, het is voor Radar & co vast een leuk item over een jaartje of wat, grote kans dat die nigeriaanse fraudeurs er bovenop springen.
Hahaha nee. Welke idioot zou daar nou weer facebook voor willen gebruiken?
gaan ze dit al invoeren per 1 april?
Voor ons zijn er al genoeg manieren om te betalen. Maar de wereld is groter dan Nederland. In Afrika bijvoorbeeld hebben maar heel weinig mensen een bankrekening. Daar zie je dat je via SMS kan betalen aan elkaar. De telecom provider biedt daar dan eenvoudige bankierdiensten.
Het zou me niet verbazen dat ook in de VS dit soort situaties bestaan.
En als de banken die mensen niet als klant willen hebben, dan is het niet gek dat anderen daar dan op in springen.
En als de banken die mensen niet als klant willen hebben, dan is het niet gek dat anderen daar dan op in springen.
Prima toch dat facebook ervoor open wil staan, niemand hoeft iets maar mag ietsGJvdZ schreef:Voor ons zijn er al genoeg manieren om te betalen. Maar de wereld is groter dan Nederland. In Afrika bijvoorbeeld hebben maar heel weinig mensen een bankrekening. Daar zie je dat je via SMS kan betalen aan elkaar. De telecom provider biedt daar dan eenvoudige bankierdiensten.