Klopt, het hoeft niet, maar het mag wel.ciske schreef:Dat moet ieder mens voor zichzelf bepalen.Maar inderdaad, het hoeft niet iedere dag veel vlees te zijn;

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Klopt, het hoeft niet, maar het mag wel.ciske schreef:Dat moet ieder mens voor zichzelf bepalen.Maar inderdaad, het hoeft niet iedere dag veel vlees te zijn;
Ook mee eens. Al wil men een kilo eten! 't Vreemde is dat ik, vleeseter pur sang, 't eigenlijk niet meer lust. Ben bijna helemaal op alleen kip en vis overgestapt. Op de een of andere manier smaakt runder- en varkensvlees me niet meer. Geen idee waarom, maar is niet interessant. Vind dat iedereen dit gewoon voor zichzelf moet beslissen, zeker niet Wakker Dier, die vertrouw ik al helemaal niet met hun "humane ideeën".Har06 schreef:Helemaal met je eens Ciske.ciske schreef:Dat moet ieder mens voor zichzelf bepalen.Maar inderdaad, het hoeft niet iedere dag veel vlees te zijn;
Waarom is oa zo,n club als Wakker Dier zo actief bezig om de kippenboeren de nek om te draaien, waar halen zij het geld vandaan voor hun reclame spots?.
Ik ben opgegroeit met het eten van vlees en een enkele keer vis, vegetarisch is niets voor mij
Helemaal mee eens.Ben zelf verzot op een balletje gehakt ben alleen bangciske schreef:@kweenie. dat is een aanname. Dat weet jij namelijk niet.
Goed eten is belangrijk, ook vlees. En of iemand wel of niet elke dag vlees eet, is nog altijd de keus die je ( gelukkig ) zelf mag maken.
Peer de Schuimer schreef:Helemaal mee eens.Ben zelf verzot op een balletje gehakt ben alleen bangciske schreef:@kweenie. dat is een aanname. Dat weet jij namelijk niet.
Goed eten is belangrijk, ook vlees. En of iemand wel of niet elke dag vlees eet, is nog altijd de keus die je ( gelukkig ) zelf mag maken.
dat er straks een plofbal komt.Ben er van overtuigd dat er in de snacks ook
plofkip etc zit dus niet meer naar de snackbar.Als je in de super kijkt zie je de mensen
Tegenwoordig alles lezen wat er op de verpakking staat.Als je dan vraagt of ze het
geloven krijg je steevast het antwoord we nemen het maar aan.Nou neem van mij aan
dat je belazerd wordt.Ook met die kiloknallers.Had eens hamburgers van C1000.
Waren 8 cm rond maar na het braden 5 cm.Hamburgers bij Dirk ook 8 cm en na braden
nog 8 cm.Reden boel water bij C1000.prijsverschil was 50 eurocent dat Dirk duurder was.
dus kiloknallers weg er mee.
Wakker Dier krijgt zijn geld voor reclamespots van donateurs. Subsidie van de overheid krijgt deze club niet. En waarom Wakker Dier kippenboeren de nek omdraait? Dat wil Wakker Dier helemaal niet, Wakker Dier wil alleen dierenleed terugdringen. Dat is allemaal te vinden op de website van Wakker Dier. En wat dierenleed is, daarover verschillen inderdaad de meningen.Har06 schreef:Waarom is oa zo,n club als Wakker Dier zo actief bezig om de kippenboeren de nek om te draaien, waar halen zij het geld vandaan voor hun reclame spots?.
Alleen al uit de afmeting van de verpakkingen kun je opmaken dat de vleesconsumptie behoorlijk groot moet zijn.ciske schreef:@kweenie. dat is een aanname. Dat weet jij namelijk niet.
Bob Schurkjens schreef:Kip, het meest veelzijdige stukje vlees
Kip
Ja, maar je vergeet een dingetje, je weet wel dat het sinds 1979 is; meld dan ook effe wanneer dit niet meer gebruikt is in een reclame. Dan praat je ook al snel over decennia.Bob Schurkjens schreef:Het is de meest afgekloven slogan die ze ooit bedacht hebben. En gaat al mee sinds 1979!
http://www.spotsdoorzien.nl/kip-het-mee ... kje-vlees/