LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kentekencard
Kentekencard
Weggebruikers met een papieren kenteken kunnen dat vanaf vandaag inwisselen voor een kunststof kaart op creditcardformaat. Dit is overigens niet verplicht: http://www.trosradar.nl/nieuws/archief/ ... voor-card/
Ga jij voor een pasje of koester je het papier?
Ga jij voor een pasje of koester je het papier?
Re: Kentekencard
Waarom zou je voor zo'n stuk papier gaan waarvoor je weer een aparte portefeuille nodig hebt terwijl zo'n kaartje gewoon in je portemonnaie past?
Hoezo vanaf nu? Ik heb dat ding al een half jaar.
-
Nou weer top onderwerp....
Nstuurlijk kies je voor doe card,wij hebben hem ook ideaal...
Nog even toevoeging,kreeg hem bij aankoop nw auto!!dan krijg je hem gelijk..
Nstuurlijk kies je voor doe card,wij hebben hem ook ideaal...
Nog even toevoeging,kreeg hem bij aankoop nw auto!!dan krijg je hem gelijk..
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 04 sep 2014 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoezo 'natuurlijk kies je voor die card'? Ik doe het al jaren met een papiertje dus ik zie niet in waarom ik tien euro zou uitgeven voor een pasje.
Daar heb ik niks over te zeggen, want de auto staat op naam van mijn vriendin. 

Om nou te zeggen 'ik koester dat papiertje' neuh. Het papier is (vooralsnog) net zo rechtsgeldig als die card. Aangezien die card €10,00 kost met exact hetzelfde doel, echter ander formaatje, noem mij een krent, maar ik heb dat er niet voor over.
Worden deze cards standaard bij de aanschaf van nieuwe auto's uitgegeven, ach dan kom ik vanzelf, mettertijd wel in het bezit van zo'n ding.
Worden deze cards standaard bij de aanschaf van nieuwe auto's uitgegeven, ach dan kom ik vanzelf, mettertijd wel in het bezit van zo'n ding.
Ook bij tweedehands krijg je bij overschrijven een card.Shine schreef: Worden deze cards standaard bij de aanschaf van nieuwe auto's uitgegeven
Nou, de kentekenpapieren zitten al zo lang in een mapje met o.a. de afsprakenkaarten van het Ziekenhuis; laat het lekker zoals het is. Val niet zozeer over dat tientje, maar 't zit waar het al jaren zit, dus niet in de weg.
Op vakantie toch wel reuze handig dat je niet zo'n groot ding mee moet sjlepen, maar gewoon in een credit card vakje van je portemmonaie past.
Ik ben dan weer niet zo'n voorstander van al die pasjes in de beurs..olaf79 schreef:Op vakantie toch wel reuze handig dat je niet zo'n groot ding mee moet sjlepen, maar gewoon in een credit card vakje van je portemmonaie past.