In de lente en zomer raken elke maand ongeveer 300 mensen zwaargewond aan hun handen als ze thuis doe-het-zelven.
Sommigen hebben gewoon pech, anderen weten niet goed hoe ze een cirkelzaag of andere apparaten moeten hanteren. Lees meer: http://www.trosradar.nl/nieuws/archief/ ... aargewond/
Welke klussen kun je volgens jou, in verband met de veiligheid, beter uitbesteden aan de vakman?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] (on)verantwoord klussen?
Re: (on)verantwoord klussen?
Er zijn mensen die echt van klussen houden en de broodnodige voorzichtigheid in acht nemen. Het gros echter doet het omdat het moet en er geen geld is iemand in te huren die alle kennis en kunde in huis heeft. Want ook vele "Beun de Hazen" weten veelal ook niet veel van de veiligheidsvoorschriften. + Je kan ook niet klagen bij zo iemand als ze werkzaamheden niet goed doen. Staat ook op de site van de Telegraaf overigens, dat onverantwoord klussen.
In mijn geval alle klussen, als ik probeer een spijker in de muur te slaan sla ik of op mijn vingers of ik ros een deuk in de muur. Op dit gebied (helaas)totaal onhandig.TROS Radar schreef:
Welke klussen kun je volgens jou, in verband met de veiligheid, beter uitbesteden aan de vakman?
Tsja, een onbehouwen DHZer kan met een stanleymesje bij het behangen zijn pols doorsnijden. Door onverantwoord te klussen wordt zo ongeveer alles wel gevaarlijk.