LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ondersteuning oude versies Internet Explorer stopt

Geef jouw mening over het laatste (consumenten)nieuws.
eleven

Re: Ondersteuning oude versies Internet Explorer stopt

Ongelezen bericht door eleven »

jerwarm schreef:Eleven,

hier.

http://cursus-computer.startpagina.nl/ :idea: :lol:

Ik hoef geen cursus computer, maar jij geeft aan, dat er bij het verwijderen van IE resten blijven staan.
Mijn vraag was, waar kan ik deze resten vinden.
Graag onderbouwing.

jerwarm

Ongelezen bericht door jerwarm »

mijn laatste reactie;

IE is niet te verwijderen, enkel te deactiveren via windows onderdelen in/uitschakelen.
daarnaast heb ik ook niet gezegd dat er ergens "resten" oid achterblijven, je kunt hem sowieso niet verwijderen de IE.

Ook niet proberen want dan loopt je OS geheid vast.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

jerwarm schreef:mijn laatste reactie;

IE is niet te verwijderen, enkel te deactiveren via windows onderdelen in/uitschakelen.
daarnaast heb ik ook niet gezegd dat er ergens "resten" oid achterblijven, je kunt hem sowieso niet verwijderen de IE.

Ook niet proberen want dan loopt je OS geheid vast.
jerwarm schreef:
dat wil niet zeggen dat het toch slapend aanwezig is in de engine, op elke Windows OS zit IE standaard ingebouwd.
Dat bedoel ik met "resten".

Als ik dan andere mensen mag geloven, kan je IE verwijderen en blijven dan "resten" die nodig , d.w.z. Om het OS goed te laten werken aanwezig.

IE zelf is dan verwijderd.

PS

Werkt alleen vanaf W 7.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

TROS Radar schreef:Computers met oudere Windows-besturingssystemen kunnen vanaf januari 2016 enkel de meest recente versie van Internet Explorer gebruiken. Vista-gebruikers moeten Internet Explorer 9 installeren om nog updates te ontvangen. Voor Windows 7- en 8.1-gebruikers is dit Internet Explorer 11. Lees meer: http://www.trosradar.nl/nieuws/archief/ ... dersteund/

Maak jij nog gebruik van Internet Explorer?

Ja ! en werk prima met IE 11, chrome alleen voor zakelijke gmail editie.

Chrome kan niet omgaan met diverse zakelijke sites en IE wel. Heb geen ervaring met FF, Modzilla of welke dan ook, kan ik dus ook niet beoordelen.

Icm nod32 en enige extra aanvullende antimaleware / spyware bescherming geheel geen problemen.

Gesloten