LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Annulering opleiding LOI

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.

Moet ik het bedrag van € 1201,- betalen???

Ja
3
75%
Nee
1
25%

Totaal aantal stemmen: 4

Sam001

Annulering opleiding LOI

Ongelezen bericht door Sam001 »

Deze vraag is nu niet meer van toepassing
Laatst gewijzigd door Sam001 op 09 okt 2009 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.

MAXIEM

Re: Annulering opleiding LOI

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag sam001,

Zo werkt dat niet. Je bent een overeenkomst aangegaan, hetzij telefonisch, hetzij schriftelijk of per e-mail, en de konsekwentie daarvan is dat je het gehele traject moet betalen tenzij er in de overeenkomstvoorwaarden staat dat dat niet moet. Het is tegenwoordig echt niet meer zo dat er wettelijk verplicht een handtekening nodig is. :idea:

Vriendelijke groet, Maxiem.

Sam001

Ongelezen bericht door Sam001 »

x
Laatst gewijzigd door Sam001 op 09 okt 2009 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag sam001,

Aantonen met e-mail, fax of brief is nooit een probleem. Van een telefonisch gesprek kunnen zij het kerndeel op de band opnemen en dat is voldoende tegenwoordig om een wettige overeenkomst af te sluiten. Blijkbaar weet je dit laatste niet. Dus oppassen als je zelf belt of onverwacht gebeld wordt. Voor dat je het weet heb je een overeenkomst afgesloten!!!

Vriendelijke groet, Maxiem.

wups

Ongelezen bericht door wups »

Je reactie is begrijpelijk, maar mij lijkt:
Halverwege stoppen in deze situatie met die uitleg is een typisch geval van pech en begrijpelijk dat ze je laten betalen.

Ik ken het want heb het zelf ook een keer meegemaakt, maar me er bij neergelegd dat ik me vantevoren beter had moeten orienteren of het wel iets is wat bij me past.

Ach ja,

toch nog iets geleerd!

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

@wups:

dit topic is TWEE jaar oud, jouw reactie is niet relevant, TS zal inmiddels wel betaald hebben.....

Gesloten