LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Best Alert

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
The Boy
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2007 14:08

Best Alert

Ongelezen bericht door The Boy »

Ik volg op die moment een opleiding via Best Alert.
Nu ben ik bijna klaar met mijn opleiding en moet stage gaan lopen. Maar het vinden van een stage plek is een groot probleem.
Omdat de zaken bij Best Alert niet goed zijn geregeld.
-Geen goede begeleiding bij de stage
-Examens aanvragen die kwijt raken
-Slecht les materiaal
-Slechte leraren
En ga zo maar door!!!!![/quote]

ridder80

Re: Best Alert

Ongelezen bericht door ridder80 »

eigenschuld.
het is niet voot niets al een paar keer in de uizending geweest en besproken

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: Best Alert

Ongelezen bericht door Anastasia »

Gezien de vele berichten hier en bij Kassa is stage wel uitgesloten,
geen enkel serieus bedrijf wil dit aanbieden!

Waarom betaalde U voor deze slechte en dure cursus?

U kunt als U bij een bedrijf soliciteerde vaak gratis een echte cursus krijgen, en dan is stage al geregeld!

Dus gratis cursus, dus opleiding met salaris op minium loon en werkgarantie bij slagen diploma!

Verder loonsverhoging voor elke vervolgcursus, en auto van de zaak, goede collega's die U helpen, zij hebben al diploma op zak, en dus zoek een bedrijf en volg een betaalde opleiding!

Eerst zoeken en dan een cursus nemen is dus beter, waarom zijn er nog sukkels die erin trappen na zoveel jaar?

Zelfs mensen boven de 50 komen zo nog aan het werk!

Succes, maar niet hier maar een echte erkende firma!

nolders
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2007 19:43

Re: Best Alert

Ongelezen bericht door nolders »

Mijn zoon volgt op dit moment een opleiding tot beveiliger bij best alert. Ook voor een paar vervolg cursussen heeft hij zich ingeschreven. Via best alert hebben we een lening afgesloten van ruim € 3500,--. Nu horen we pas de vele negatieve reacties. Maar volgens hun website zijn ze wel erkend door het ministerie van onderwijs. Als het echt zo slecht gesteld is hoe kan het dan dat er nog zoveel mensen, zoals ook dus mijn zoon, deze opleiding nog volgen. Volgens mijn zoon is het er elke zaterdag gigantisch druk met studenten. Als hij tussentijd wil stoppen met deze opleiding, bestaat er dan een mogelijkheid om stopzetting van het cususgeld?

remco28
Berichten: 40
Lid geworden op: 23 aug 2006 19:14

Re: Best Alert

Ongelezen bericht door remco28 »

Ik heb 2 diploma's in de beveiliging:
Het abm en het vakdiploma(nu doe ik ander werk,want in de beveiliging verdien je niks,wat ik nu verdien moest ik dag en nacht/weekenden voor werken),maar ik heb die 2 diploma's gehaald bij een bedrijf.
Alles werd betaald en ik kreeg gewoon salaris,moest wel 2 jaar blijven.
Rare wereld eigenlijk:de ene moet er een lening voor nemen,en de ander krijgt salaris.

ikkemeerniet
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2008 17:29

Re: Best Alert

Ongelezen bericht door ikkemeerniet »

IK KAN U MEDEDELEN DAT DEZE OPLEIDING ABSOLUUT NIET DEUGT!!
DEZE MENSEN ZIJN EERSTE KLAS OPLICHTERS!
ZE HEBBEN MOOIE VERHALEN OM JE EEN OVEREENKOMST TE LATEN TEKENEN, EN VEVOLGENS ZIJN DE LESSEN OP HET LAAGSTE NIVEAU DIE JE MAAR BEDENKEN KAN!!!!!!!
EN DAN NOG ZOVEEL GELD DURVEN VRAGEN VOOR DIE HOPELOZE OPLEIDINGEN VAN ZE, DIT IS ECHT TE ZIELIG VOOR WORDEN!

dUS MENSEN WEET WAAR JE AAN BEGINT, EEN CURSUS HOE LOOP IK NAAR DE HEL!!!!!!!!!!

OPPASSEN MET DIE KANTELBERGJES, DEUGEN NIET!!!!!!!!!!!!!

STERKTE

GoldenIndy
Berichten: 129
Lid geworden op: 20 jul 2006 13:51

Re: Best Alert

Ongelezen bericht door GoldenIndy »

Hahaha Best Alert. Daar heb ik nog eens bij gekeken, jaren geleden, kon je in 4 dagen een MBO diploma halen .... sure!

diploma gehaald
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2009 00:12

Re: Best Alert

Ongelezen bericht door diploma gehaald »

in 2005 by best alert opleiding gedaan, 16dagen theorie les allemaal duidelijke uitleg, leraren uit de praktijk politie mensen en beveiligers.

ik heb al een tijd niets meer gehoord over best alert op tv zouden ze dan nu alles op de rails hebben of zijn ze falliet?? waarschijnlijk geen klachten meer bij radar..........

stage gelopen bij http://www.penr-diensten.nl/ 1e sollicitatie en werd gelijk aangenomen. werken landelijk dus je kan dan overal terecht, een echte aanrader!!

succes allen!

14Bo14
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2009 13:22

Re: Best Alert

Ongelezen bericht door 14Bo14 »

Heej allemaal,

Ik heb een vriend die opleiding is gaan doen bij best alert,, helemaal DRAMA!! Na dat de stewardessen in het nieuws waren geweest, en op school al aantal dingen vreemd waren, zijn we op internet gaan zoeken, en kwamen we er achter dat heel veel mensen problemen hebben met deze opleiding.. De mensen van de opleiding vertellen dingen wat niet wordt waar gemaakt, je moet voor alles geld betalen en het houdt maar niet op!! Er zijn zoveel mensen opgelicht,, ik denk dat het tijd wordt om met een hele groep mensen optestappen en hier wat aan te doen..
Wie kan mij vertellen, wie hier al mee bezig is, of hier aan mee wilt werken.. Laat het mij weten

Groetjes

jochiej
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2009 12:05

Re: Best Alert

Ongelezen bericht door jochiej »

hallo allemaal

een vraagje,ik heb zaterdag een voorlichting gehad bij Best alert,opzicht goed bevallen,maar hoor en zie veel negatieve reactie ,maar weet iemand waar ik dan wel een eerlijk en erkend diploma kan halen D.M.V een cursus?,want heb fultime baan,ik heb het dus over de opleiding prive chauffeur advanched.

met vriendelijke groet jochiej


CWM Lempens
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2009 14:35

Re: Best Alert

Ongelezen bericht door CWM Lempens »

Vorige week heeft mijn zoon die heel druk op zoek is naar een nieuwe baan even gekeken op de site van Best Alert. Hij wilde graag wat meer informatie en vroeg een informatiepakket aan. Niet slim dus! Onmiddellijk werd hij opgezadeld met een afspraak voor een intakegesprek wat absoluutg niet zijn bedoeling was! Hij wilde alleen wat meer informatie in de vorm van wat foldermateriaal of zo. Ik heb hem toen hij mij dit vertelde onmiddelijk de site van Radar laten zien en we hebben meteen actie ondernomen. We hebben de afspraak meteen via mail geannuleerd en de toegestuurde contracten etc heb ik meteen retour gestuurd. Van het annuleren hebben we ook een bevestiging gehad
Nu hangt vandaag een uiterst onbehoorlijk figuur bij mij aan de telefoon ( op mijn vaste aansluiting en het nummer was niet zichtbaar) die zelfs in eerste instantie zijn naam niet wil zeggen met allerlei verwijten aan mijn adres en dat ik de spullen terug heb gestuurd. Er werd gedreigd met facturen, kosten en verder hel en verdoemenis. Ik heb heel duidelijk gezegd dat ik niets met Best Alert te maken wil hebben en verwees naar Radar en de aandacht die jullie al aan deze club hebben besteed. Vervolgens werd ik uitgemaakt voor alles wat lelijk was en werd mij toegevoegd dat ik een moeilijk mens was die met iedereen problemen had. Ik heb het gesprek meteen maar beeindigd want dit sloeg alles!
Mijn vraag is nu wat kan ik, of liever nog mijn zoon, hier nog van verwachten aan problemen?

mike30
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2010 16:24

Re: Best Alert

Ongelezen bericht door mike30 »

Securop Group Bv is net zo'n oplichtersbende, ga daar ook geen opleiding beveiliger 2 vlogen, heb € 2500 betaald met stage, dus mooi geen stage, geld weggegooid, WEGBLIJVEN

Gesloten