Positieve ervaringen en waar voor je geld!
Afspraken worden nagekomen als de klant dat ook doet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bogaers Talen
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 feb 2010 21:30
Bogaers Talen
Laatst gewijzigd door vrouwke2010 op 06 mar 2010 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 05 mar 2010 23:31
Re: Bogaers Talen
Ik denk dat Vrouwke van het Taleninstituut zelf is!
Ik heb zelf een soortgelijke ervaring!
Het feit dat de algemene voorwaarden overhandigd waren is onzin!
Ik wilde gewoon een taal leren, maar het enige dat ik geleerd heb is dat je mensen niet zomaar moet vertrouwen!
Volgens mij is het een incassobureau dat talencursussen erbij doet!
Ik heb zelf een soortgelijke ervaring!
Het feit dat de algemene voorwaarden overhandigd waren is onzin!
Ik wilde gewoon een taal leren, maar het enige dat ik geleerd heb is dat je mensen niet zomaar moet vertrouwen!
Volgens mij is het een incassobureau dat talencursussen erbij doet!
Re: Bogaers Talen
Wij zijn de betrokkenen waar Bogaerts Talen ( vrouwke) zelf overschrijft en dat verdiend een hele koude douche, waar wij in een later stadium wel op terug komen, of in de uitzending of op een andere manier, maar gezien de lopende zaak willen wij Bogaerts nog geen schade aan doen, maar het verhaal zoals ze dat nu zelf op het forum zetten, daar klopt niets van, wij hebben geen enkele les gehad, alleen een intake gesprek, waarin wij aan hebben gegeven lessen te willen volgen.
Vervolgens kregen mijn vrouw en ik een rekening 100% terwijl wij nog geen les hadden gehad, betalen vooraf is niet normaal in deze tijd, per les wel, maar wij werden verplicht om alle lessen vooraf te betalen, ( bij een faillissement van Bogaerts zouden wij ons geld kwijt zijn geweest.)
Uiteindelijk werd mijn schoonmoeder op het zelfde moment ongeneeslijk ziek, waarop wij Bogaerts melde voorlopig geen gebruik te willen maken van de cursus terwijl er geen enkele les ingeplant was door hun, met het vervolg dat we een deurwaarder op ons dak kregen, met het verzoek te betalen, voor de lessen terwijl wij niets geen enkele les gevolgd hadden, alleen hebben we een intake formulier ondertekend, zonder algemene voorwaarden, wij hebben dus geen contract ondertekend maar een intake formulier, opletten dus.....
Vervolgens komt deze zaak voor de kantonrechter gelukkig werden wij helemaal in het gelijk gesteld, maar Bogaerts ging in hoger beroep en kwam met een nieuwe deurwaarder, en de zaak werd door verwezen, niet naar de kantonrechter maar naar de rechtbank in den Bosch, deze zaak is voorgekomen en hebben wij verloren omdat wij niet in de rechtszitting aanwezig zijn geweest, omdat mijn schoonmoeder stierf op dat moment, maw de rechtszitting zijn wij vergeten, ander was Bogaerts zeker niet in het gelijk gesteld, door de rechter want zij hebben nooit geen les gegeven of kosten moeten maken, voor de lessen die wij in de toekomst, daar zouden gaan volgen, het gerechtshof heeft Bogaerts in het gelijk gesteld voor iets wat wij niet hebben gehad, enorm krom dus..... Nu heeft Bogaerts beslag laten leggen voor 8100 euro voor iets wat wij niet hebben gehad of gebruik van hebben gemaakt.........en eist volle betaling.
Al bij al wij hopen dat Bogaerts administratief een fout heeft gemaakt en het recht trekt met ons, uit coulance door de pech willen wij de gerechtelijke kosten wel betalen, omdat wij de rechtszaak vergeten zijn ( door een sterf geval) maar nogmaals betalen voor iets wat je niet hebt gehad is verschrikkelijk, maar blijkbaar wel een normale strategie bij dit talen instituut, dus wij denken dat we te maken hebben met een communicatie fout bij Bogaerts intern, en als je dan opbelt met een harde toon omdat je echt genaaid bent verdraaien ze dat daar als bedreiging, ik weet zeker dat iedereen in Nederland boos zou worden.
Wij verwachten dat Bogaerts het oplost, zodat ze klanten blijven behouden, en de zaak intrekt, als dat zo is wordt dat vervolgd op dit forum en dan horen jullie dat ook allemaal.....hopelijk zijn we er op korte termijn uit en ziet Bogaerts in dat ze fouten hebben gemaakt............wordt het niet opgelost, dan zou dat heel stom zijn, alle bedrijven moeten het hebben van tevreden klanten.
ps wij hebben de laatste dagen div malen verzocht om in gesprek te gaan maar Bogaerts wil niet praten, en ze worden geadviseerd door een deurwaarder, nu denken ze te verdienen, maar op langer termijn zal dat moeilijk worden door dit soort acties, want wij gaan door tot het einde..........tot snel !!!
Vervolgens kregen mijn vrouw en ik een rekening 100% terwijl wij nog geen les hadden gehad, betalen vooraf is niet normaal in deze tijd, per les wel, maar wij werden verplicht om alle lessen vooraf te betalen, ( bij een faillissement van Bogaerts zouden wij ons geld kwijt zijn geweest.)
Uiteindelijk werd mijn schoonmoeder op het zelfde moment ongeneeslijk ziek, waarop wij Bogaerts melde voorlopig geen gebruik te willen maken van de cursus terwijl er geen enkele les ingeplant was door hun, met het vervolg dat we een deurwaarder op ons dak kregen, met het verzoek te betalen, voor de lessen terwijl wij niets geen enkele les gevolgd hadden, alleen hebben we een intake formulier ondertekend, zonder algemene voorwaarden, wij hebben dus geen contract ondertekend maar een intake formulier, opletten dus.....
Vervolgens komt deze zaak voor de kantonrechter gelukkig werden wij helemaal in het gelijk gesteld, maar Bogaerts ging in hoger beroep en kwam met een nieuwe deurwaarder, en de zaak werd door verwezen, niet naar de kantonrechter maar naar de rechtbank in den Bosch, deze zaak is voorgekomen en hebben wij verloren omdat wij niet in de rechtszitting aanwezig zijn geweest, omdat mijn schoonmoeder stierf op dat moment, maw de rechtszitting zijn wij vergeten, ander was Bogaerts zeker niet in het gelijk gesteld, door de rechter want zij hebben nooit geen les gegeven of kosten moeten maken, voor de lessen die wij in de toekomst, daar zouden gaan volgen, het gerechtshof heeft Bogaerts in het gelijk gesteld voor iets wat wij niet hebben gehad, enorm krom dus..... Nu heeft Bogaerts beslag laten leggen voor 8100 euro voor iets wat wij niet hebben gehad of gebruik van hebben gemaakt.........en eist volle betaling.
Al bij al wij hopen dat Bogaerts administratief een fout heeft gemaakt en het recht trekt met ons, uit coulance door de pech willen wij de gerechtelijke kosten wel betalen, omdat wij de rechtszaak vergeten zijn ( door een sterf geval) maar nogmaals betalen voor iets wat je niet hebt gehad is verschrikkelijk, maar blijkbaar wel een normale strategie bij dit talen instituut, dus wij denken dat we te maken hebben met een communicatie fout bij Bogaerts intern, en als je dan opbelt met een harde toon omdat je echt genaaid bent verdraaien ze dat daar als bedreiging, ik weet zeker dat iedereen in Nederland boos zou worden.
Wij verwachten dat Bogaerts het oplost, zodat ze klanten blijven behouden, en de zaak intrekt, als dat zo is wordt dat vervolgd op dit forum en dan horen jullie dat ook allemaal.....hopelijk zijn we er op korte termijn uit en ziet Bogaerts in dat ze fouten hebben gemaakt............wordt het niet opgelost, dan zou dat heel stom zijn, alle bedrijven moeten het hebben van tevreden klanten.
ps wij hebben de laatste dagen div malen verzocht om in gesprek te gaan maar Bogaerts wil niet praten, en ze worden geadviseerd door een deurwaarder, nu denken ze te verdienen, maar op langer termijn zal dat moeilijk worden door dit soort acties, want wij gaan door tot het einde..........tot snel !!!