LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ICM Opleidingen

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
Cmila

ICM Opleidingen

Ongelezen bericht door Cmila »

Hallo,

Ik ben geinteresseerd in een management opleiding die ICM Opleidingen geeft. Kent iemand deze opleider?
Dezelfde opleiding wordt ook door NCOI gegeven maar ik vertrouw hun niet en ze zijn erg duur.

thanks,
Cmila

ICM Opeidingen&Traini

Re: ICM Opleidingen

Ongelezen bericht door ICM Opeidingen&Traini »

Beste Cmila,

Mijn naam is Camiel Bernaards en ik werk bij ICM Opleidingen & Trainingen. Ik zag je bericht staan en kon het niet laten om even te reageren. ICM is een opleidingsinstituut dat niet zoveel reclame maakt als bijvoorbeeld NCOI, vandaar dat je ons waarschijnlijk niet kent. Wij richten ons vooral op de kwaliteit van de opleidingen en trainingen en onderscheiden ons op persoonlijke aandacht. Hierdoor maken onze tevreden klanten reclame voor ons in plaats van dat wij zelf zeggen goede opleidingen en trainingen aan te bieden.

Daarom vind ik het jammer dat er niemand gereageerd heeft op je bericht. Dit is natuurlijk geloofwaardiger dan dat ik reageer.

Mocht je vragen hebben over onze management opleidingen neem dan gerust contact met mij op. Ik ben op werkdagen bereikbaar op 030 - 29 19 888.

Ik hoop wat van je te horen.
Camiel Bernaards

Gesloten