Naar aanleiding van het feit dat ik graag de opleiding Sportinstructie, Training en Coaching MBO Niveau 4 klasikaal wilde volgen heb ik telefonisch contact gezocht met Scheidegger. Er werd mij verteld dat deze
opleiding in September 2015 van start zou gaan waarop ik mij meteen heb ingeschreven terwijl de vrouwelijke medewerker van Scheidegger mij telefonisch heeft begeleid. De algemene voorwaarden bij het inschrijven voor de opleiding kon ik gewoon accepteren volgens de medewerker omdat ik toch eerst een intake zou hebben voordat ik officieel aangenomen zou worden voor de opleiding. In het gesprek heb ik meteen laten weten dat ik E-learning echter niet zag zitten in verband met de begeleiding. Een dag later werd ik gebeld dat de opleiding niet van start zou gaan. Ze gaf ook aan dat de E-learning opleiding de enige mogelijkheid is (of ik zou een paar maanden moet afwachten in de hoop dat de volgende opleiding wel zou gaan starten). De opleiding is vervolgens 2x verschoven en de medewerker gaf mij aan dat er geen mogelijkheid was om de opleiding klassikaal te volgen waarop ik besloten heb om de opleiding te annuleren. Tenslotte kreeg ik een week later een mail met het verzoek om 50% van de opleiding over te maken.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kosten opleiding Scheidegger
Re: kosten opleiding Scheidegger
Ik neem aan dat je je voor een bepaalde specifieke cursus hebt opgegeven (Sportinstructie, Training en Coaching MBO Niveau 4 klasikaal) en niet voor een andere cursus. Dan lijkt het mij dat ze je geen rekening kunnen geven voor een andere cursus. Dus gewoon een briefje schrijven, lijkt mij.
Tenzij je je heel algemeen hebt opgegeven voor een cursus Sportinstructie, Training en Coaching MBO Niveau 4, zonder dat bij die opgave expliciet stond of het klassikaal was of niet.
Tenzij je je heel algemeen hebt opgegeven voor een cursus Sportinstructie, Training en Coaching MBO Niveau 4, zonder dat bij die opgave expliciet stond of het klassikaal was of niet.
Re: kosten opleiding Scheidegger
Akkoord gegaan zonder ze eerst te lezen, dat lijkt me nooit zo handig bij de beruchte "kleine lettertjes".Bryanvg89 schreef:.......De algemene voorwaarden bij het inschrijven voor de opleiding kon ik gewoon accepteren volgens de medewerker.......
Verder ben ik het eens met kweenie, met die opmerking dat bij telefonische aanmelding nooit duidelijk is wat de tegenpartij, in de geval medewerkster Scheidegger, nu precies voor cursus opschrijft.
Aanmelden zou ik schriftelijk / per mail gedaan hebben.