Begin 2008 ben ik begonnen met de opleiding office manager bij de LOI. Bij de eerste twee vakken ging het goed. Het huiswerk wat ik moest inzenden werd vlot en op een professionele manier nagekeken. De begeleiding bij het derde vak vind ik tegenvallen. Het duurt langer voordat het nagekeken wordt. De correcties van het huiswerk wat ik terug ontvang is niet altijd duidelijk of de docent geeft precies hetzelfde antwoord als ik, alleen net met andere woorden. Als je een vraag stelt aan die docent moet je rekenen op twee weken wachttijd!
Wat ik helemaal slordig vind is dat ik laatst een uitwerking met een beoordeling van een andere studente in mijn mailbox ontving wat de docent fout verstuurd had. De telefoniste schrok en beloofde me dat het dezelfde dag nog gecorrigeeerd zou worden maar tot op heden geen resultaat. Momenteel wacht ik al 18 dagen op een beoordeling van mijn inzendopgaven! Natuurlijk heb ik mijn onvrede geuit over deze docent wat als gevolg heeft dat hij weigert mijn huiswerk na te kijken.
Ik ben in afwachting hoe de LOI dit gaat oplossen.
Erg jammer dat zo'n docent de kwaliteit van de LOI naar beneden haalt. Overigens moet ik zeggen dat ik wel erg tevreden ben over het lesmateriaal.
Ik moet hiernaar nog twee vakken, ik hoop op een betere begeleiding.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Loi
Re: Loi
hoi kath
ik heb jaren geleden een cursus gedaan daar,.....
en fout op fout stond er in het boek,,,boze mails geschreven! en hoe..hele boze!!!
hoe en wat...en ik bleef het ondekken,uiteindelijk is er een herdruk gekomen op het laatst en ik kreeg 4x schoolgeld terug a 48 pmn...
dus schrijven met die hap niet pikken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mvg marieke 2407
ik heb jaren geleden een cursus gedaan daar,.....
en fout op fout stond er in het boek,,,boze mails geschreven! en hoe..hele boze!!!
hoe en wat...en ik bleef het ondekken,uiteindelijk is er een herdruk gekomen op het laatst en ik kreeg 4x schoolgeld terug a 48 pmn...
dus schrijven met die hap niet pikken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mvg marieke 2407
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je als LOI dan toch reclame mag maken dat het allemaal zo geweldig is, die feedback van je 'persoonlijke' docent en het nakijken van het huiswerk binnen 48 uur .
Ik heb, net als jij Kath, dezelfde problemen. De lesstof is opzich wel in orde maar het nakijken van huiswerk of het stellen van een vraag laat zeer zeer te wensen over. Heb daarover al klachten ingediend maar ze noteren het al niet meer als klacht, bieden alleen hun excuses aan.
Maar goed, ik ga toch maar gewoon door met leren en examens maken.....
Wellicht is het dan toch een goed idee om maar te blijven klagen zodat je inderdaad nog een deel van je lesgeld terug krijgt. Maar dat wil ik eigenlijk niet, ik wil gewoon dat dat wat ze beloven dat dat ook gebeurt
Ik heb, net als jij Kath, dezelfde problemen. De lesstof is opzich wel in orde maar het nakijken van huiswerk of het stellen van een vraag laat zeer zeer te wensen over. Heb daarover al klachten ingediend maar ze noteren het al niet meer als klacht, bieden alleen hun excuses aan.
Maar goed, ik ga toch maar gewoon door met leren en examens maken.....
Wellicht is het dan toch een goed idee om maar te blijven klagen zodat je inderdaad nog een deel van je lesgeld terug krijgt. Maar dat wil ik eigenlijk niet, ik wil gewoon dat dat wat ze beloven dat dat ook gebeurt
-
Ik heb een vraag:
weet een van jullie of je zomaar mag stoppen bij de LOI met je opleiding? want ik doe een niveau 2 opleiding administratie maar het is zo moeilijk de vakken en ik heb tot volgendjaar juni/juli de tijd om me opleiding af te maken.
en het is echt mega moeilijk
weet een van jullie of je zomaar mag stoppen bij de LOI met je opleiding? want ik doe een niveau 2 opleiding administratie maar het is zo moeilijk de vakken en ik heb tot volgendjaar juni/juli de tijd om me opleiding af te maken.
en het is echt mega moeilijk