Dag allemaal,
Na het lezen van het forum ben ik er snel achter gekomen dat NTI voor een cursus Webdesign niet een erg aantrekkelijke partij is, dus die informatiegids heb ik de prullenbak al ingegooid.
Door het lezen van de eerdere onderwerpen komt LOI ook niet erg goed uit de bus inzake Webdesign.
Ik wil graag een thuisstudie Webdesign volgen en twijfel tussen LOI en Laudius. Hebben jullie tips? Waarom wel of niet kiezen voor de één of de ander?
Help me alsjeblieft, want ik zie tussen de bomen het bos niet meer.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Luadius? LOI?
Re: Luadius? LOI?
Hallo Diede,
Ik heb toevallig 3 dagen geleden gekozen voor dezelfde cursus bij het Laudius! Erg goedkoop en het gaat echt stap voor stap!
Ik heb ook al eens een cursus gedaan bij de LOI, maar dat vond ik niet zo goed ivm weinig contact met de docent. Bij elk forum zie je verschillende meningen dus weeg 't tegen elkaar op en maak je beslissing!
Succes.
Misschien treffe we elkaar bij Laudius (als je daar voor kiest) om elkaar misschien te helpen!
Groetjes!
Ik heb toevallig 3 dagen geleden gekozen voor dezelfde cursus bij het Laudius! Erg goedkoop en het gaat echt stap voor stap!
Ik heb ook al eens een cursus gedaan bij de LOI, maar dat vond ik niet zo goed ivm weinig contact met de docent. Bij elk forum zie je verschillende meningen dus weeg 't tegen elkaar op en maak je beslissing!
Succes.
Misschien treffe we elkaar bij Laudius (als je daar voor kiest) om elkaar misschien te helpen!
Groetjes!