LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NTI wil gratis geld

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
Bartje999
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2012 12:24

NTI wil gratis geld

Ongelezen bericht door Bartje999 »

Mijn vriendin is drie jaar geleden bij het NTI de opleiding CMV gestart maar helaas was dit totaal niet wat ze er van verwacht had. Opdrachten werden niet na gekeken en vragen niet beantwoord waardoor de motivatie er totaal niet meer was. Na tot twee keer een studie anulering ingediend te hebben blijft het NTI nog om gratis geld vragen.

Vorige week werd ze telefonisch benaderd door een medewerker van het NTI dat ze een betaal achterstand had. Natuurlijk heel raar omdat ze na de tweede uitschrijf poging wel een uitschrijf bevestiging heeft gehad. Na wat zoeken kon deze dame dit inderdaad terug vinden en zou dit verder gaan onderzoeken. Tot op vandaag hebben wij hier nog niets van gehoord. Gister kreeg mijn vriendin echter wel een SMS bericht van een incasso bureau. Of ze even wilde bellen.

Deze mensen maken een potje van hun administratie en bieden de klant totaal wat ze beloven. Wij zijn klaar met deze mensen van het NTI en als dit niet snel wordt opgelost gaan wij verdere stappen ondernemen.

Ik hoop dat het NTI eens volwassen gaat worden en in de toekomst zijn beloftes na gaat komen. Wij adviseren iedereen om bij het NTI weg te blijven!

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: NTI wil gratis geld

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

gratis geld,die kon ik nog niet :wink:

zou het niet zo zijn,dat je vriendin toch echt aan een contract vast zit voor de deur van de opleiding?
die kan je niet zomaar opzeggen?
die call center medewerkster die zeggen maar wat,al geprobeerd via mail,als ze dan terug mailen dan heb je bewijs! nu niet?

probeer dat eens
en bel juridisch loket kijken wat je rechten zijn?

succes

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: NTI wil gratis geld

Ongelezen bericht door berndv »

rozemarijntje schreef: die call center medewerkster die zeggen maar wat,al geprobeerd via mail,als ze dan terug mailen dan heb je bewijs!
Ben bang dat je via de mail niet veel andere medewerkers tegen komt. Mail, telefoon en webcare zijn vaak gewoon callcenters, of zoals dat tegenwoordig vaak genoemd contactcenters.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: NTI wil gratis geld

Ongelezen bericht door kokka »

@bartje,
is het wel eens bij je vriendin opgekomen om voor het nieuwe studie jaar op te zeggen??
nu houd ze wel een plaats bezet die anders aan iemand anders zou kunnen zijn verkocht.
het lijkt mij niet meer als logisch dat ze in elk geval het studie geld voor dit jaar moet betalen.
ze komt er overigens wel vrij laat achter dat ze het niets is.. na drie jaar.

Allovertheplace
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2014 12:45

Re: NTI wil gratis geld

Ongelezen bericht door Allovertheplace »

Nti is echt waardeloos. In praktisch al mijn boeken staan grove fouten en als ik ze erop wijs krijg ik steeds gelijk en zetten ze ergens ( heel onduidelijk waar) een aangepast formulier. Na vier maanden had ik het al gezien en wilde ik eruit maar ik zou geen geld terug kunnen krijgen omdat ze er automatisch 9 à 11 maanden bij optelden. Wat zou betekenen dat ik al 13 tot 15 maanden op school zat daar! Dus ja dan gaan ze je niks terug betalen. Daar heb ik dus 1600 euro voor betaald. Voor lesmateriaal die totaal niet deugd en leraren die meer van mij leren als ik van hen. Deze thuisstudie is echt een grote fout geweest.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: NTI wil gratis geld

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ik heb loi gedaan e. Goed ook,stonden ook fouten in.
Mijn leraar was hoofd van hoge school voor toerisme,die merkte dat ik e bovenop zat..
Geen ene cursist viel de fouten op,leer je goed :oops:
Maar goed gewoon met loi paar keer gemaild etc netjes etc...uiteindelijk heeft opleiding me mar de helft gekost en!!half jr na slagen kreeg ik herdruk,met alle fouten die ik ondekt had eruit gehaald..

Ik denk dat alle thuis studie wel wat is...
Maar ja thuis studie fouten kan je niet even zoals avond school leraar lopen,dat weet je ook van te voren..

Topic starte sorry maar geld krijg je niet meer terug...
En wat de andere zeggen na jr opzeggen....

En het is ook niet wat ze er van verwacht had tja maae dat is net nti hun fout..
Dat gebeurd ook op scholen stoppen ook na jr of twee jr ga toch wat anders doen is niet wat ik verwachte,maar zijn toch ook hun kosten kwijt..sorry..

Gesloten