LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opleiding verplaatst eenzijding cursus, locatie, lesdag

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
datzegtienie
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2015 15:35

Opleiding verplaatst eenzijding cursus, locatie, lesdag

Ongelezen bericht door datzegtienie »

Graag ontvang ik jullie advies over het volgende:

Ik heb mij na telefonische navraag ingeschreven voor een cursus "praktijk diploma ondernemen" op de donderdagavond in de dichtstbijzijnde stad (16 km). Tot mijn verbazing kreeg ik een brief waarin stond dat ik op dinsdagavond in een andere stad ( 50 km verder) kan beginnen samen met de opleiding MBA bedrijfsadministratie.

Omdat ik dinsdagavond voor mijn werk beschikbaar moet zijn heb ik gevraagd of er toch een mogelijkheid is om op donderdagavond de opleiding te doen. Reactie was dat er nu te weinig aanmeldingen waren en dat deze cursus wellicht in de toekomst wel start op de gewenste dag/locatie.

Op de vraag hoe de door mij aangemelde cursus geïntegreerd is in de MBA opleiding heb ik nog geen antwoord gehad. (Deze opleiding start namelijk met een onderdeel die niet bij het ondernemers cursus aanbod komt en bovendien is voor MBA een vooropleiding nodig).

Hoewel ik heel graag aan een opleiding wil beginnen heb ik nu twijfels over de structuur binnen deze organisatie. Wat kan ik nu in dit geval het beste doen? Is het mogelijk om in dit geval kosteloos te annuleren?

kuklos
Berichten: 9888
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Opleiding verplaatst eenzijding cursus, locatie, lesdag

Ongelezen bericht door kuklos »

Wat staat er in de algemene voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan?

Gesloten