LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Talencursussen Kruidvat

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
Theo van den Heuvel

Talencursussen Kruidvat

Ongelezen bericht door Theo van den Heuvel »

Het Kruidvat biedt talencursussen aan. Tegen betaling van ca. € 13,00 krijg je een doos met een cursus Duits, Frans, Engels, Spaans of Italiaans. In de doos zit een cd-rom die samen met een code toegang biedt tot de cursuscomputer van Kruidvat College.
HELAAS staat er niet op de doos vermeld dat de betreffende talencursus vanaf het moment van inloggen één jaar geldig is!
Uit de toelichting op de verpakking blijkt evenmin dat je met één doos slechts toegang krijgt tot een kwart van de totale cursus! Om de hele cursus te volgen dient men vier dozen aan te schaffen! Ik heb dat zelf ondervonden en geklaagd bij Kruidvat College. Men gaf toe dat de voorlichting inderdaad niet juist was en men bood excuses aan. Helaas koop je daar weinig voor! Ik vind dit allesbehalve klantvriendelijk! Gelukkig zijn er ook nog andere drogisten... :( [/b]

roerganger

Re: Talencursussen Kruidvat

Ongelezen bericht door roerganger »

Hebben we dit topic niet al eerder gehad? Waarbij ik aangaf dat ik er wel eens moeite mee heb mijn stukje zeep (want daarvoor ga ik naar de drogist) te vinden tussen de boeken, treinkaarten, medicijnen, kattevoerbakken, cd's, handtasjes, snoepgoed, fotorolletjes en stapels onuitgepakte dozen?

:?: :?: :?: :?: :?:

Theo van den Heuvel

Ongelezen bericht door Theo van den Heuvel »

Wat kunnen al die mensen die zich door de voorlichting op de verpakking van de cursusdozen hebben laten misleiden met zo'n verhaal over de speurtocht naar een stuk zeep?

roerganger

Ongelezen bericht door roerganger »

Dat ik het onzin vindt om dit topic voor een tweede maal te starten. Er is al uitgebreid aandacht aan besteedt.

En mijn speurtocht naar zeep gebruik ik om aan te geven DAT dit onderwerp eerder behandeld is geweest.

That's all.

Gesloten