LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] US Entertainment Group met nieuwe naam.

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
poedel67

US Entertainment Group met nieuwe naam.

Ongelezen bericht door poedel67 »

Hallo mensen,

dit bericht gaat over US Entertainment Group die een nieuwe naam heeft, namelijk ' The Works Actors Academy '

Zij bieden een acteerscursus op Groupon aan en vertellen je dat je erg veel talent hebt en ver kunt komen, ALS je de vervolg opleiding doet die ontzettend veel geld kost en waar je niet meer vanaf kunt komen. Als je van plan was deze acteerscursus te volgen, doe dat dan niet!

Voor meer informatie over deze bedriegers, check deze topic:

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=62804

Gr.

Harry

Damntastic

Re: US Entertainment Group met nieuwe naam.

Ongelezen bericht door Damntastic »

Hoi, ik zie dat dit bericht al een jaar er op staat, maar wou toch hierop reageren.
Ik heb over 2 weken een workshop bij ze.. Moet ik dit doen? Of zal ik het laten zoals het is.

Sjak01

Ongelezen bericht door Sjak01 »

The Works Actors Academy

Recentelijk meegedaan, ééndagscursus. Gelukkig, je zult toch een hele opleiding geboekt hebben.
Docent stelt zich niet voor, laat alles door een ander doen en ziet tóch na afloop wel talent zitten, waarop hij een vervolgopleiding van vele duizenden euro's gaat aanbieden. Niet tekenen dus. Wat een farce!

Wist niet dat dit de wederopstanding van de US Entertainment Group was, maar de recensies van hen liegen er ook niet om ( vandaar wellicht de naamsverandering). '

Dus: leuk zo'n aanbieding , maar snijdt weinig hout en zonde van ieders tijd/geld. De zogenoemde professionaliteit/ervaring van de organisator/docent zagen wij er niet in terug....jammer.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Ja, en dit topic helpt hoe? Dit bericht stond er al jaren op, maar u stond ook te steigeren toen ze u de complimenten gaven en uw handtekening zette op de overeenkomst.

U kwam ook pas op dit forum toen u er achter kwam dat als u echt talent had gehad, ze wel geld in u geïnvesteerd hadden. En u denkt met dit topic mensen te waarschuwen? Serieus, die naïevelingen komen pas klagen als ze er achter komen dat ze niet echt getalenteerd zijn en eigenlijk toch niet meer werk zullen krijgen door die cursus. Net als due zogenaamde modellenbureaus die via Groupon adverteren. Als men talent ziet, investeren ze er wel in. Als de persoon zelf zijn eigen talent ziet, zien ze een melkkoe.

psychedalien

Ongelezen bericht door psychedalien »

Ik heb de Camera Acteer opleiding bij The Works Actors Academy helemaal
gevolgd.

Persoonlijk ben ik zeer tevreden. Zeer goede en academische geschoolde docenten.

Ik heb ontzettend veel geleerd en het was een Fantastische ervaring.

Je leert te improviseren, hoe je teksten eigen maakt en vooral ook wat
het is om voor een camera te acteren. Voor een camera acteren is heel
anders dan op toneel. In deze opleiding leer je alle technieken wat met Acteren voor
de camera te maken hebben.

Verder werden ik en andere cursisten heel erg goed begeleid in hoe je je
gevoelens in een rol kunt laten groeien en hoe je dat vóór een camera
het beste tot uiting kan brengen. Je leert heel erg veel ook van jezelf:-)

Er wordt gewerkt aan dialogen en monologen.

Ook heel leerzaam was het samen elkaars bewegingen kopiëren, wat heel belangrijk
is als je later met een regisseur werkt en de continuïteit samen met de
regisseur in de gaten houdt.
Kortom ik, ben heel tevreden en herken niet het beeld dat geschetst wordt.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

psychedalien schreef:Dit heet Projectie!
Ik zou ook het woord reflectie even opzoeken, kan best verhelderend zijn.

Ts is ook niet direct negatief over dit bedrijf met wat ze aanbieden, het negatieve is de manier waarop. Je bestelt iets via Groupon en vervolgens heb je bakken vol met talent en kunnen zij je er mee helpen.
poedel67 schreef: Zij bieden een acteerscursus op Groupon aan en vertellen je dat je erg veel talent hebt en ver kunt komen, ALS je de vervolg opleiding doet die ontzettend veel geld kost en waar je niet meer vanaf kunt komen. Als je van plan was deze acteerscursus te volgen, doe dat dan niet!
Schijnbaar bent u er dus in getrapt, aangezien u de fantastische cursus gevolgd heeft met zeer veel succes. Wanneer kunnen we u op tv of op film bewonderen? Of hebben ze u er bij verteld dat het altijd even duurt voordat de grote castingbureaus echt talent herkennen?

Als u echt de cursus heeft gevolgd, succes met uw toekomst, hoop dat u dankzij deze cursus veel geld zult verdienen.

Whatever131

Ongelezen bericht door Whatever131 »

Is dit nog steeds actueel? Ik zie dat het laatste bericht van september vorig jaar is, heeft iemand in de tussentijd de acteer cursus gevolgd?
Ik ben onlangs bij de workshop geweest, die me goed is bevallen, echter wordt nu mij een cursus aangeboden van 2000 euro, waar ik skeptisch over ben, met name omdat ik geen recente recensies over US Entertainment group kan vinden en ook niet over The Works. Wie heeft er recente ervaring mee?

Dank!

Gesloten