LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vele klachten Securi-training Etten-Leur

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
serieus

Vele klachten Securi-training Etten-Leur

Ongelezen bericht door serieus »

Een particuliere beveiligings opleiding waar veel problemen over bekend zijn.
Porto-Folio's kwijtgeraakt.
Betalingen niet verricht.
Pasjes niet aangevraagd.
Afspraken niet nagekomen,
Examens niet aangevraagd.
Vele, vele problemen. Wij staan niet alleen.
Ik hoop dat er meer reacties komen.
Het zou zonde zijn als er nog meer mensen hiervan de dupe worden.

jor

Re: Vele klachten Securi-training Etten-Leur

Ongelezen bericht door jor »

Misschien zou je dan kunnen beginnen om wat meer uitgebreid in te gaan op wat er alemaal speelt. Op deze wijze zullen er weinig mensen reageren op je lijstje. Vertel, Noem man en paard. Dan kan je voorkomen dat meer mensen de dupe worden.

chand063

Ongelezen bericht door chand063 »

ik heb ook hetzelfe meegemaakt.

magel725

Ongelezen bericht door magel725 »

Groen is 't gras. Een net zo zinnige opmerking.

chand063

Ongelezen bericht door chand063 »

Mijn portfolio is ook kwijt. Ik heb geen pas ontvangen. Er is geen praktijkovereenkomst opgestuurd en mijn stage is dan ook niet erkend.
Ik kan nu fluiten voor mijn diploma. Alles is voor niets geweest. terwijl ik 8 maanden geleden al geslaagd was voor theorie. Op naar een volgende opleiding of leerbedrijf . Nu heb ik wat meer ervaring en ben toch wat wijzer geworden laat dit niet voor een tweede keer gebeuren. Ik zal proberen mijn portfolio zelf op te sturen als dat mogelijk is.

Appie Happie

Ongelezen bericht door Appie Happie »

Niet alleen Securi-training Etten leur
Ook in Den Haag en Amsterdam gebeurt dat

mia_10

Ongelezen bericht door mia_10 »

Waarom kunnen we niets doen als er zo een onderwijs instelling cursisten de dupe laat worden van hun machtspositie. Er zijn misschien cursisten die nieteens weten dat ze gedupeerd/belazerd worden. Er moet bij hun ook een lichtje gaan branden waarmee ze bezig zijn. Vaak is het dan te laat als ze erachter komen. Zitten blijven wachten totdat je een oproep krijgt om je examen te gaan doen en dan ben je wel weer een jaartje verder.Ga je er zelf achteraan dan blijkt dat het lesgeld of examengeld niet is voldaan. Mijn tip is ga navraag doen of je examengeld al voldaan is en laat ze je examendatum altijd naar je eigen adres toesturen anders krijg je dat laat binnen en er zit dan altijd een smoesje bij van b.v. geen post of te laat ontvangen. Neem vaak zelf contact op met de desbetreffende instanties. Op zo'n manier kom je niet alleen op voor je rechten maar onbewust ook voor de anderen die het niet weten maar denken dat het goed zit.

elberspj

Ongelezen bericht door elberspj »

In al die kritiek op Securi kan ik mij totaal niet in vinden.
Heb zelf de opleiding gevolgd voor beveiliger 2 bij Securi,maar heb geen van deze aangehaalde voorbeelden meegemaakt .
De opleiding was pittig maar er werd en ik weet zeker nog steeds goed en vakkundig les gegeven en niet onbelangrijk de sfeer is goed.
Ook de perdoonlijke begeleiding was en is uitstekend.
Zo dat wilde ik even kwijt na al die negative kritiek nu ook wat positiefs.

pj[/b]

Nicalex

Ongelezen bericht door Nicalex »

PJ, ik moet me bij jouw aansluiten. Mijn ervaring bij Securi Training is goed. Je merk wel dat het een kleine organisatie is, maar dat heeft heel veel plus punten. De docenten en personeel zijn zeer betrokken bij de cursisten, ze gaan dan ook een stapje verder met ondersteuning. Vaak grenst het aan maatschappelijkwerk. Persoonlijk vind ik dat TOP, en dat mag ook wel eens gezegd worden vindt ik! In het verleden heb ik al een aantal andere cursussen bij particuliere instellingen gevolgd en daar was je niet meer dan een nummer. Ik ben in iedergeval een tevreden klant en kan Securi aanbevelen.

Rammie

Ongelezen bericht door Rammie »

elberspj en Nicalex jullie worden zeker door Hans Koren betaald om dat te zeggen? Ik heb vele mensen gesproken en allemaal zeggen ze dat het een grote puinbak is daar bij Securi :!: :!:

pahlavi

Ongelezen bericht door pahlavi »

Hello jongens,
Ik ben ook een slachtoffer van securi training op oktober 2005 heb ik mijn certificatten gehaald en moest ik stage lopen maar ik moest bijna 10 maanden voor stage plek wachten dan ging alles mis krijg ik geen stageplek ggen portefolio en ggen praktijkbegeliding voor praktijkexamen dus 25 oktober 2008 zijn mijn certificatten niet meer geldig ik heb zelf de opleidingkosten betaald 1850 euro gisteren heb ik klachten ingediend tegen securi training wegens niet nagekomene afspraken bij mijn juridische adviseur jullie moeten ook doen,ze maken misbruik van ons en onze rechten.[/b]

Gesloten