LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] voortijdig opzeggen opleiding

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
fleurtje44

voortijdig opzeggen opleiding

Ongelezen bericht door fleurtje44 »

Ik ben in september begonnen met een 2-jarige deeltijdopleiding. Per 1 november heb ik plotseling een baan gekregen waardoor ik moest stoppen met de opleiding. Volgens de overeenkomst kan ik niet annuleren en moet nu het volledige cursusbedrag terugbetalen. Ik vindt dit een zeer merkwaardige situatie. Is een overeenkomst pas rechtsgeldig als beide partijen een manier krijgen om te annuleren? Wie heeft hier iets zinnigs over te zeggen.
Alvast bedankt Fleurtje44

caruso

Re: voortijdig opzeggen opleiding

Ongelezen bericht door caruso »

Zeker blond?
Je hebt getekend en bent daarom gehouden aan de voorwaarden. Een contract dien je na te leven, je kunt het degenen die de cursus geven niet verwijten dat jij nu een andere job hebt!
Betalen dus!

Radar
Site Admin

Re: voortijdig opzeggen opleiding

Ongelezen bericht door Radar »

Geachte Forumgebruiker,

Zoals het u misschien al is opgevallen heeft de moderator er voor gekozen om alle bijdragen van een forumgebruiker te verwijderen. In werkelijkheid gaat het namelijk om iemand die meerdere gebruikers accounts heeft. Omdat TROS Radar graag eerlijke discussies wil weergeven op dit forum, heeft de moderator besloten om alle posts van deze forumgebruiker te verwijderen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

TROS Radar internet

Gesloten