BUNA schreef:nogmaals heel erg bedankt voor alle reacties
De vooroordelen zijn wederom bevestigd! denk dat mijn studenten hier zeer zeker een conclusie uit kunnen trekken!!! m.b.t. hun hoofd hypothese(H1) ( geen feit, want dat is te stellig)
Welke vooroordelen? Jij bent degene die zichzelf voor paal zet in dit topic.
BUNA schreef:Docenten moeten perfect zijn en als zij afwijkend gedrag vertonen ( niet naar de maatstaven van de maatschappij) zijn het geen echte docenten en dan wel misschien pubers die zich vervelen op internet ( of trollen)
Hoe kom jij in hemelsnaam tot die conclusie? Mag ik nu facepalmen?
Sorry hoor, maar jij snapt helemaal niets van je eigen topic.....
angel1978 schreef:Soms schaam je je diep voor sommige van je collega's
Als dit een collega is.. maar dat vraag ik me steeds meer af.
+1
Echt te triest voor woorden dit. Dergelijke personen geven ons dat lage sociale aanzien waar ons hele vakgebied last van heeft. Mooi he? Beetje ironisch dat dat geval dan ook gelijk "Sociale vaardigheid" geeft, terwijl hij zelf nul SV heeft.
witte angora schreef:Je sociale vaardigheden zijn 0,000. Luisteren doe je niet, draaien en konkelen wel. Ik nok ermee, dit heeft geen nut.
Helemaal mee eens. En laten we eerlijk zijn: kinderen kunnen beter geen docent hebben als TS en gewoon lekker niet naar school gaan, als TS echt docent is. Ik zou mijn kinderen actief thuishouden als ze dit soort idiote docenten hadden, die niets snappen van hun vakgebied, niets snappen van onderwijs, koppig niets willen horen over hun eigen functioneren, nooit reflecteren, en dan ook nog eens mentaal jonger (lees: minder ver ontwikkeld) zijn dan hun eigen leerlingen. Sorry hoor, maar mijn 4 havo kids zijn communicatief vaardiger en volwassener dan wat TS hier laat zien.
Buna: ga maar lekker door met onbewust onbekwaam zijn. Ik ben er wel klaar mee. Voor iedereen is in dit topic te lezen dat je maar van de hak op de tak onzin beweert, geen idee hebt hoe onderwijs/kennis overdragen werkt, en verder liegt dat je barst.
Zoek het maar lekker uit.