LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht Scheidegger opleiding en plaatsen

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
mupske
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 nov 2009 13:53

Klacht Scheidegger opleiding en plaatsen

Ongelezen bericht door mupske »

Ik volg sinds december vorig jaar een HBO Leergang Financiële Administratie via Schiedegger. Ik had zoiets NCOI heeft ze overgenomen en ik heb altijd goede ervaringen met Scheidegger gehad, dus laat me deze opleiding daar ook volgen. Nu de eerste module ging niet door in mijn voorkeurslocatie Den Bosch, dus werd het mijn alternatieve locatie (welke ik aangegeven had) Eindhoven. Goed geen probleem, de tweede module ging niet door in Den Bosch en kon alleen in Utrecht, Amsterdam of thuis studie. Goed deze module dan thuisstudie, ik had erover gebeld en de volgende module gingen ze weer goed kijken. Nu de derde module, alternatief avondopleiding Groningen (ik woon in Schijndel bij Den Bosch) of dagopleiding Rotterdam (ik werk 40 uur daarom avond gekozen) of zaterdag Utrecht of weer thuisstudie.

Ik heb nu aangegeven dat ik graag de opleiding wil volgen via NCOI en dat ik nu toch echt pissig ben, omdat op de site staat aangegeven zaterdag in Eindhoven voor mijn module en je kan je nog opgeven. Waarom is dit niet mijn alternatief, heb vandaag gemaild omdat ik te boos ben, maar deze week ga ik toch echt bellen over mijn frustratie.

Gesloten