LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onvolledig scheidegger contract!!!!

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
abnormaal
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 okt 2006 11:25

onvolledig scheidegger contract!!!!

Ongelezen bericht door abnormaal »

Mensen!!!!!
Ga aub niet bij scheidegger een opleiding volgen.
De lesstof is slecht van de opleiding administratief medewerker.
De mensen zijn echt onaardig bij klantenservice. En nu heb ik ontdekt dat mijn contract niet volledig is ingevuld!!!!
Ik heb een copie gevraagt van het scheidegger leaseplan contract.
Bij die van hen staan veel meer gegevens op dan die van mij!
Het zou toch echt het zelfde moeten zijn. Zij hebben dan het witte gedeelte en ik de groene papiertje. De adviseur j. posno heeft achteraf op zijn papiertje van alles opgeschreven.
Nu weet ik niet wat ik moet doen!
Eigenlijk wil ik er vanaf.
Ik heb ook een contract voor de opleiding boekhoudkundig medewerker. (die momenteel net is veranderd van secretaresse)

Ik heb heel veel spijt....
Nou ga ik mijn best doen om van hen af te komen.
[/b]

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: onvolledig scheidegger contract!!!!

Ongelezen bericht door Chima »

Bij die van hen staan veel meer gegevens op dan die van mij!
Het zou toch echt het zelfde moeten zijn. Zij hebben dan het witte gedeelte en ik de groene papiertje. De adviseur j. posno heeft achteraf op zijn papiertje van alles opgeschreven.
Als dit werkelijk zo is dan is het toch niet zo moeilijk.
Geef bij hun aan dat je dit bij je rechtsbijstand aan gaat geven als valsheid in geschriften als ze niet instemmen met ontbinding van het contract.
Doe dit schriftelijk en aangetekend zodat je altijd bewijs hebt.
Wacht dan hun reactie af.

abnormaal
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 okt 2006 11:25

Re: onvolledig scheidegger contract!!!!

Ongelezen bericht door abnormaal »

Ik heb scheidegger gevraagt om een reactie opdat zij een ander contract hebben dan mij. Zij vertelden me ze niet kunnen reageren omdat ze eerst een copie van mij contract willen hebben!

Zijn ze helemaal gek geworden!!!!!!!! Ik heb scheidegger gevraagt om een kopie van het contract en nu willen ze hetzelfde van mij???!!!
Ze zeiden dat ze dat eerst moeten ontvangen hebben. Dan gaan ze kijken wat voor beslissing ze verder nemen. Want misschien is het zo dat de handtekening enzo.. niet goed door het papiertje is doorgedrukt. Dat is zeker niet zo zei ik. Er staan negen dingen beschreven in de originele contract en in die van mijn dus niet. Heel vreemd!!! en onwettig dus ik zal aangifte moeten doen.

Ja mevrouw, u moet eerst een kopie maken van uw contract en dat opsturen. Zodat wij het kunnen vergelijken. Aan de hand daarvan zal ik wel een bericht terug krijgen.

Vanmiddag heb ik aangifte gedaan tussen 14.00 en 15.00. Lokatie. Politiebureau zuid gelderland. Hoofdlokatie stieltjesstraat 1 Nijmegen
Ik heb een politieagent (meneer) gezegd dat ik aangifte wil doen wat betreft valsheid in geschifte. Ik heb uitgelegd dat scheidegger een copie heeft verstuurd die anders is dan mij. blablabla..
De meneer vertelde me dat dat niet kon. Dat ik bij de juridisch loket om advies moet vragen. Blabla..

Uiteindelijk ben ik maar weer naar buiten gegaan en om advies gevraagd en daarna nog een keer naar binnen gegaan en verteld dat ik dat wel kan doen.
Dezelfde meneer ging met mijn contracten weg en zei dat hij gaat overleggen met anderen. ca 15 minuten later kwam hij terug. Ik kon al zien dat het niet zo best is.

Hij probeerde me uit te leggen dat ik geen aangifte kan doen met valsheid in geschrifte. Dat kan alleen maar als je een akte hebt die illigaal is ingevuld oftwel vals is ingevuld.blabla...ik wil het verder niet horen zei ik. Dan ga ik maar naar een ander politiebureau die het wel wil doen want ik geef het niet op!!!!
Hij vertelde me dat ik maar naar een advocaat moet gaan.

Nu vraag ik me af of het nog wel zin heeft om een kopie van mijn contract te sturen naar scheidegger! Zij nemen me totaal niet serieus en proberen mij steeds onderuit te halen.
Helaas ben ik niet verzekerd voor rechtsbijstand anders had ik dat wel kunnen doen.
Dat wil niet zeggen dat ik het opgeef. Ze moesten eens weten met wie ze te maken hebben. Ik geef absoluut niet op!!!!!!!!!!!!




word vervolgd!!!!!!!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door abnormaal op 26 okt 2006 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: onvolledig scheidegger contract!!!!

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Hun vraag om een kopie van het contract wat jij hebt lijkt me heel redelijk. Hiermee kunnen zij kijken of wat jij beweert klopt en vervolgens actie ondernemen.
Stuur hun een kopie en wacht af. Verzoek wel om een reactie binnen een bepaalde termijn, bijvoorbeeld 7 werkdagen.

abnormaal
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 okt 2006 11:25

Re: onvolledig scheidegger contract!!!!

Ongelezen bericht door abnormaal »

Mag ik vragen wie je bent?
Heb je dit zelf meegemaakt? Of werkte je voor scheidegger ofzo?


Is het dan niet vreemd dat ik ook een copie moet sturen?
Ik word telkens de andere kant opgestuurd.
Het lijkt mij meer dan normaal dat ze me gelijk serieus nemen en naar me luisteren. Zo blijven we bezig.
Dan verzinnen zij wel weer iets om er onderuit te komen.
En dan ben ik geen stap verder gekomen.

Ik geef ze de ruimte om te reageren en ben beleefd maar dat heeft zo te merken geen zin. Ik wil een tegemoetkoming een oplossing en geen problemen.
Ze willen eerst mijn contract onderzoeken om te kijken of mijn contract kan worden ontbonden.

Dit hele gedoe met scheidegger zorgt veel voor spanningen. Aangezien ik en mijn man en kindje een beneden modaal inkomen hebben.
Het was al heel wat om deze stap te zetten. Wetend dat we het van droog brood moeten zien te redden.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: onvolledig scheidegger contract!!!!

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik ben een onafhankelijk persoon en heb niets met scheidegger te maken. Echter, ik snap jou niet.
Jouw standpunt wel. Je voelt je belazerd en als jij gelijk hebt ben je dat ook. Hiermee hebben we ook gelijk de vraag van scheidegger verklaard. Ik moet afgaan op jouw verhaal, jouw beweringen. En ik ga ervanuit dat jij de waarheid spreekt.
Wil scheidegger jouw contract ontbinden dan moeten ze weten of je de waarheid spreekt, en dus jouw contract zien. Anders kan iedereen hetzelfde zeggen.
Als ik jouw verhaal lees hebben ze nog geen nee tegen je gezegd. Alleen maar dat ze eerst een kopie moeten zien.
Mocht jij gelijk hebben zullen ze niet alleen jou tegemoet komen (hoe en waarop weet ik niet) en ook die adviseur aanpakken.
Maar ze kunnen dit pas doen als blijkt dat jij gelijk hebt. En daarvoor zullen ze echt een kopie moeten hebben van jouw contract.
Heel vervelend, maar stuur ze die kopie en vraag om een reactie dan wel oplossing binnen een bepaalde tijd, zoals al eerder voorgesteld binnen 7 werkdagen.

abnormaal
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 okt 2006 11:25

Re: onvolledig scheidegger contract!!!!

Ongelezen bericht door abnormaal »

Uit mijn ervaring hier op het forum moet ik het toch even checken.
Ze hebben al eerder zo'n nog vriendelijke bericht geplaatst. De berichten daarna waren dan wel onvriendelijk.
Het is ook zo vreemd allemaal.
Fijn dat je met me begaand bent en me advies gegeven hebt.
Ik zal dan maar een kopie van mijn contract opsturen naar hen.
Je merkt vanzelf wel op het forum of het gelukt is en wat voor stappen ik anders onderneem.
bedankt!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: onvolledig scheidegger contract!!!!

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Succes gewenst.

Miss M
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 jun 2005 14:52

Re: onvolledig scheidegger contract!!!!

Ongelezen bericht door Miss M »

Als je inderdaad een laag inkomen hebt, kun je het beste eens naar een juridisch loket of rechtsbijstandorganisatie gaan. Je moet dan een formulier invullen waarmee ze berekenen wat je kunt bijdragen aan de kosten. Dit valt dan vaak best mee.

Verder heb ik ooit een keer een aanvaring gehad met Scheidegger. Dit heeft een advocaat via het juridisch loket opgelost door één of twee brieven te sturen. Dit heeft met geloof ik toen nog geen honderd gulden gekost.

abnormaal
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 okt 2006 11:25

Re: onvolledig scheidegger contract!!!!

Ongelezen bericht door abnormaal »

hallo,

Zoals belooft laat ik jullie weten dat ik op maandag 6 november een brief heb verstuurd met mijn eigen onvolledig contract en de copie van hen. Met daarin de vraag of ze het contract willen ontbinden.
Het is nu 29 november 16 dagen verder en heb nog geen antwoord ontvangen. En zo word ik behandeld (dus eigenljk niet behandeld) door deze organisatie.

abnormaal
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 okt 2006 11:25

Re: onvolledig scheidegger contract!!!!

Ongelezen bericht door abnormaal »

dag mensen,

Ik heb vandaag eindelijk een brief terug gekregen.
Er staat in:

Geachte ......,

In overleg met onze manager hebben wij besloten om alsnog de met u gesloten overeenkomst gedeeltelijk te annuleren. Uw inschrijving voor de opleiding Administratief Medewerker blijft gehandhaafd.

Voor het lesgeld van de vervolgopleiding ad euro 2100,00 zullen wij Comford Card een creditnota toesturen.

Wij wijzen u erop dat de betreffende invulling van de overeenkomst geen invloeg had op het verloop van de betaling en/of opleiding. De aanvulling was slechts ter completering van onze administratie.

Met vriendelijk groet,
SCHEIDEGGER OPLEIDINGEN B.V

Mevrouw J.A .......

Ongelooflijk antwoord zeg.
Mijn vraag was het contract te ontbinden omdat er 9 gegevens meer opstaan op het origineel dan die van mij. En dat de lesstof erg slecht is.
Zij geven daar als antwoord;
"De aanvulling was slechts ter completering van onze administratie."
Verder geen antwoord op de vele fouten in de lesstof en de manier waarop ik behandeld ben en geen excuses.
Dit is een schande! En dat ben ik nog beleefd en netjes ook.

Dit is zeker niet het einde...


Word vervolgd!!!!!!!!!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: onvolledig scheidegger contract!!!!

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@abnormaal, ik kan niet geheel beoordelen wat ze nu precies gaan doen. Moet je nog geld betalen, of niet meer? Wat betekent het ingeschreven blijven staan?
Protesteer in ieder geval tegen het invullen van het contract. Ter aanvulling voor hun administratie lijkt me geen geldige reden. Je hebt hier geen inzage in gekregen en dus niet mee in kunnen stemmen.
Wat stond er in dit stuk? Was het wezenlijk relevant? Dat is wel van belang in deze discussie.

abnormaal
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 okt 2006 11:25

Re: onvolledig scheidegger contract!!!!

Ongelezen bericht door abnormaal »

Ik heb net mevrouw A. vulling gesproken van klantenservice Scheidegger Opleidingen BV. Toen ik vertelde dat ik mevrouw J. A. Meijering wilde spreken was ze in de pc aan het kijken naar verdere gegevens. Ik vertelde haar dat eigenlijk zei niet het besluit heeft genomen maar iemand anders. Ik vroeg A. Vulling of ik deze persoon die het besluit heeft genomen om deels te annuleren, kon spreken.

Na enige tijd wachten kreeg ik van haar te horen dat J. A. Meijering op verlof is en dat mevrouw Klaassen die het besluit heeft genomen, alleen schriftelijk bereikbaar is. Toen ik haar confronteerde met dat Comfort Card nog geen contractwijziging heeft ontvangen zei ze me daar geen uitspraak over te kunnen doen. Zoals ze dat nooit kunnen doen en ik maar telkens de anderen kant word opgestuurd. Gelukkig kan ik wel goed tegen een stootje dus mij krijgen ze niet klein!
Scheidegger Opleidingen BV word vanzelf wel klein als mensen dit te horen krijgen. Dit is geen goede reclame. En ik zal dit overal bekend maken hoe Scheidegger Opleidingen BV te werk gaat!!!!!

Mijn contact persoon die al meerdere malen gegijzeld is, zijn advocaat en wat journalisten zijn hiervan op de hoogte.
Dus Scheidegger kan me niks maken. Ik heb een keihard bewijs van een ongeldig contract!

En Comfort Card kan hier ook niet onderuit komen want de mevrouw M. Bloemhof die daar werkt heeft zelf toegegeven dat ze officieel een wijziging van contract moeten krijgen van Scheidegger en tot nu toe alleen nog maar een creditnota heeft ontvangen. Ze zullen de contractwijziging niet krijgen want een handtekening krijgen ze van mij niet! Gelukkig hebben mw meijering en mw vulling de blunder gemaakt het toch te vertellen wat ik eigenlijk niet mocht weten.

Als ze mijn nou gewoon maar zoals het hoort een wijziging contract aanbieden. De brief is geen zwart op wit bewijs. Anders zou het betekenen dat ik de contract kapot mag scheuren! dat kan toch niet.
En scheidegger opleidingen bv maar zeggen dat ze het altijd zo gedaan hebben zonder problemen. Daar vertrouw ik niet op. Wil niet van de rest van mijn leven achtervolgd worden door het BKR.

Morgen ga ik de BKR inlichten.....

Ik voel me sterker dan ooit!!!!!
:twisted:

NMJE
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2006 16:03

Re: onvolledig scheidegger contract!!!!

Ongelezen bericht door NMJE »

wij hadden ook een onvolledig contract van scheidegger maar zijn nooit aan de opleiding begonnen en zijn onlangs naar een advocaat geweest en hebben het aangevochten en gewonnen en we hebben het geld terug gekregen. dus er is altijd hoop

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: onvolledig scheidegger contract!!!!

Ongelezen bericht door Maarschalk »

En scheidegger opleidingen bv maar zeggen dat ze het altijd zo gedaan hebben zonder problemen. Daar vertrouw ik niet op. Wil niet van de rest van mijn leven achtervolgd worden door het BKR.
De maffia heeft ook altijd zonder problemen Zuid Italie geregeerd. dat wil niet zeggen da het dan ook in orde is, als iemand lange tijd zonderproblemen op een bepaalde wijze opereert.
Voordat Scheidegger begint, nee ik vergelijk ze niet met de maffia.

Doch, ik zou nu boos worden op Scheidegger als ik jou was. Zij hebben het contract veranderd en weigeren nu vernatwoordelijkheid te nemen.
Tijd voor een boze brief. Naar de specifieke persoon binnen Scheidegger lijkt me niet van belang. Zij hebben de zaak, zonder jouw medeweten en toestemming veranderd, dan zoeken zij ook maar uit wie bij hun verantwoordelijk is. Dat is niet jouw probleem. Lijkt me.

engelsje
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jan 2007 17:09

Re: onvolledig scheidegger contract!!!!

Ongelezen bericht door engelsje »

Hoi, Iedereen die dit leest



Mensen begin nooit iets bij Scheidegger. Ten eerste ben ik er naar mijn mening ingeluisd, toen ik in september de brochure in de bus kreeg van de opleiding administratie belde ik voor informatie met een studie adviseur en kreeg ik informatie. Toen zei ik dat ik er over moest nadenken werd gezegd dat ik wel snel moest kiezen want de groep zou uit 9 mensen bestaan en er zou nog maar plaats zijn voor 1 persoon. Daardoor heb ik overhaast een beslissing genomen en het leek mij ook een groot voordeel dat het een kleine groep zou zijn waarbij je volop aandacht zou krijgen. De eerste les toonde het tegendeel want het leslokaal was te klein voor alle leerlingen! ,18 leerlingen.De tweede les kwam ik er zelfs achter dat de zin "er is nog maar een plaats vrij" tegen verschillende leerlingen gezegd was! Mooi verkooppraatje van Scheidegger,ben ik niet blij mee. Ik vind dat echt geen stijl.

Daarbij wil ik het even hebben over mijn laptop. Hoe durven ze met zo'n rotzooi aan te komen? De opleiding kost mij 2690 euro,dus dan zou je verwachten dat je met fatsoenlijk materiaal kan werken en niet iets waar je na de opleiding voor naar een opticien moet! Dan vraag ik mij af waarom er studenten zijn die minder dan mij betalen en geen laptop erbij mochten over nemen, mij is verteld door de studieadviseur dat ik die laptop mocht houden na de opleiding zonder dat ik daar voor moest betalen. De prijs was gewoon 2690 voor de cursus en die laptops moesten er toch uit! Waarom is dit niet bij iedereen het geval terwijl iedereen met zo'n ouderwets ding moet werken?????????????? Ik vind het allemaal erg verwarrend en verdacht.

De laptops zijn zo oud dat als de lerares iets voordoet en wij dat moeten nadoen het helemaal niet werkt en dan moet ze weer bij iedereen gaan kijken en dan ben je weer een kwartier verder, we liggen nu al achter, hoe moet dat verder? Ik de opleiding gekozen omdat ik snel klaar wilde zijn en de groep klein zou zijn,daarom was ik bereid om er zo veel geld voor neer te leggen maar nu niet meer. Nu zit ik er al aan vast maar ben echt niet meer gemotiveerd, Ik vind het echt geen stijl en ik wil de overeenkomst ontbinden.

Iedereen in de groep heeft ook afgelopen week een brief gekregen waar we dus geld konden terug krijgen aan het eind als we de laptop niet wilde houden.

En hier zat dus ook weer verschil in, andere kregen 130 euro terug en ik zelfs 230 euro.

Ik krijg dus nu 230 euro terug voor iets wat ik aanvankelijk niet hoefde te betalen.

Dus als ik me niet gemeld had bij Scheidegger had ik aan het eind van de cursus gewoon 230 euro meer betaald voor een laptop die nog geen 10 euro meer waard is.

Wat een grote oplichters zijn het toch,dat hele verhaal met die laptop was vanaf het begin gewoon een lokkertje en een grote leugen.

Ik heb dus nu ook 3 verschillende verhalen van Scheidegger over die laptop,en die gesprekken heb ik maar voor de zekerheid opgenomen.

Wat het lesmateriaal betreft dat is verouderd,er zitten nu al behoorlijk wat fouten in,we kunnen dan sommige opdrachten niet uitvoeren,en dat al naar les 2.

En Windows 98 is zeker ook nog zeer recent,wat een lachertje er word dan gewoon gezegd dat nog heel veel bedrijven met Windows 98 werken.

Waar dat dan? In polen misschien.

Ik wil dus ook geen enkele oplossing vanuit Scheidegger meer zien,alleen 1 oplossing is er voor mij nog,en dat is ontbinding van dat contract.

Als je met de klantenservice belt en je ze confronteert met al die vragen van je,dan heb je ze binnen 10 minuten compleet vast geluld.

Ik heb dan ook 2 keer 10 minuten moeten wachten omdat ze alweer iets moesten na kijken,voordat ik een antwoord kreeg.

Verder stond ook nog in die brief,dat als je in termijnen betaald dat je daardoor meer lesgeld betaald.

Lijkt me logisch als dit bedoeld is voor een lening waarover je dan rente betaald.

Maar nu komt het,er werd mij dus verteld dat ik nu meer lesgeld betaal en dat die rente daarin verwerkt zit.

Vreemd want ik zei toen dat ik toch ook aan comfort card rente betaal maandelijks,en dat was dus ook nog zo.

Dus je betaald meer omdat je in termijnen betaald en je betaald dan ook nog eens de rente maandelijks aan comfort card.

Dit is dus nooit aan de orde gekomen tijdens mijn gesprek met mijn studie adviseur,alleen zou ik rente betalen aan comfort card.

Ik vond het maar allemaal vreemd wat ze bij de klantenservice vertelde en zei dat ik dan net zo goed elders een lening had kunnen afsluiten en Scheidegger in 1 keer betaald zo hebben.

Mijn studieadviseur zij dus nu ook hetzelfde,en nu zou dus weer blijken dat dit niet zo is,alleen de rente aan comfort card en niet meer betalen omdat ik in termijn betaal.

Wat een gedoe ,niemand weet wat die eigenlijk verteld daar bij Scheidegger.

Dus deze gesprekken heb ik dan ook maar opgenomen,dan kan ik ze zelf nog eens beluisteren en weet ik van me zelf dat ik niet gek ben.

Ik heb dan toen DHR L.Van Rijn benaderd na verschillenden berichten hier gelezen te hebben.

Ik heb toen in overleg een kopie van mijn contract van Scheidegger en het contract van Comfort Card naar hem toegestuurd,om te kijken of het wel allemaal wel klopt.

Blijkt nu dan dat deze beide niet compleet ingevuld zijn,wat dus zou kunnen betekenen dat ze niet rechtsgeldig zijn.

Dus het hoort niet op.

En mensen begin dus absoluut niet aan een opleiding bij die oplichters.......



Groetjes en wordt vervolgd

roland48
Berichten: 216
Lid geworden op: 16 dec 2006 15:50

Re: onvolledig scheidegger contract!!!!

Ongelezen bericht door roland48 »

@Abnormaal

1. Voor de volledigheid: je zegt dat S.O. je contract heeft "gecompleteerd". Kun je eens aangeven welke velden je zelf hebt ingevuld en welke zij voor je hebben ingevuld?

2. De smoes "aangevuld om administratieve redenen" raakt kant noch wal, en dat weten zij ook. Jouw gegevens zijn gewoon administratief in hun digitale bestanden aangevuld, wijzigingen van het contract is gewoon heel duidelijk valsheid in geschrifte. Voor de zwaarte daarvan, zie punt 1.

3. Heb jij een kopie van hun aanvullingen in bezit?

4. Ik krijg het idee, omdat je ook schermt met de slechte kwaliteit van de aangeboden leerstof, dat zij in principe in hun recht staan jou verantwoordelijk te houden voor de ontvangen curus, en dat jij dit ook weet, maar er toch vanaf probeert te komen.

Het komt me een beetje dubbel over.

Maar ergens zijn ze wel bang voor je, gezien het feit dat ze je geen kopie willen sturen. Je kunt ze nog een brief sturen waarin je vraag om een kopie van je contract, met antwoord binnen 7 dagen, en dat bij uitblijven van een antwoord hunner zijde je ervan uit gaat dat het contract is ontbonden (zij hebben t jouwe, nou mag jij t hunne). Vermeld dat je, desnoods via bureau rechtshulp, een advocaat in de arm neemt wanneer hun antwoord uitblijft. Doe dit dan ook.

Kun je met deze zaken niets?

Ga langs en ga niet weg voor je contract ontbonden is. Neem dit geheel wel op film op. Ga op een vrijdagmiddag, want deze mensen willen ook graag weekend en zijn dan eerder geneigd toe te geven. Bij dit alles moet je natuurlijk wel heel zeker weten dat je in je recht staat, zie bovenstaande.

Hoefkade
Berichten: 95
Lid geworden op: 11 feb 2007 13:47

Re: onvolledig scheidegger contract!!!!

Ongelezen bericht door Hoefkade »

Overeenkomst is inmiddels ontbonden. Ik laat de zaak rusten. Heb er genoeg tijd en energie aan besteed.
Laatst gewijzigd door Hoefkade op 19 apr 2007 17:36, 5 keer totaal gewijzigd.

Hoefkade
Berichten: 95
Lid geworden op: 11 feb 2007 13:47

Re: onvolledig scheidegger contract!!!!

Ongelezen bericht door Hoefkade »

Overeenkomst is inmiddels ontbonden. Ik laat de zaak rusten. Heb er genoeg tijd en energie aan besteed.
Laatst gewijzigd door Hoefkade op 19 apr 2007 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Hoefkade
Berichten: 95
Lid geworden op: 11 feb 2007 13:47

Re: onvolledig scheidegger contract!!!!

Ongelezen bericht door Hoefkade »

Overeenkomst is inmiddels ontbonden. Ik laat de zaak rusten. Heb er genoeg tijd en energie aan besteed.
Laatst gewijzigd door Hoefkade op 19 apr 2007 17:38, 3 keer totaal gewijzigd.

Gesloten