LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] A16 Auto's Dordrecht ervaring?

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
kirilltch

A16 Auto's Dordrecht ervaring?

Ongelezen bericht door kirilltch »

Hi,
Ik heb een vraagje, heeft iemand ervaring met deze bedrijf: A16 Auto's in Dordrecht?

Thanx!

M.e.n.a.s.o.r.2.0.0.2

Re: A16 Auto's Dordrecht ervaring?

Ongelezen bericht door M.e.n.a.s.o.r.2.0.0.2 »

heel simpel NIETS kopen....!!!!!

seagoing racer2

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,

Op www.autoweek.nl kun je heleboel dealer-reviews vinden. Misschien staat deze er ook wel tussen

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Heeft menasor met puntjes ook een argument ?

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je op de website gaat kijken en de prijzen ziet weet je dat je gezien het aanbod weinig kunt verwachten, veel uit vorige eeuw onder de €5.000,-
Zelfs enkele onder de € 500,- dus wat zal ik zeggen?

Ook de inkoop link geeft meestal genoeg duidelijkheid dus antwoorden overbodig.
goedkoop maar voor garantie hoef je niet veel te verwachten, een andere kopen is vaak goedkoper.

Baloetje

Ongelezen bericht door Baloetje »

Heb daar een auto gekocht uit 2006. Tijdens testrit was er een trilling voelbaar. Hij overtuigde mij dat dit slechts een bobbeltje in de band was, en dat door deze te vervangen het direct opgelost zou zijn.
Dit bleek niet het geval. Ik heb beide voorbanden laten vervangen, trilling was er nog steeds. Bleek ook een deuk in de velg te zitten. Deze laten richten, zonder resultaat. Beide achterbanden bleken ook gecupt te zijn. Heeft geen zin deze te vervangen omdat hij vermoedelijk ook een kromme aandrijfas heeft of iets aan de versnellingsbak. Om deze zaken aan te pakken ben je honderden euro`s kwijt en die had ik daar net achtergelaten.

Mijn amerikaan uit 2004 die ik daar heb ingeruild had 280.000 km op te teller, is nu verkocht met 220.000 km op de teller. Fraai 60.000 km teruggedraaid dus!!!! De nieuwe nieuwe eigenaar, mij niet bekend, is hiermee mooi besodemieterd.

Geen auto kopen bij dit malafide bedrijf!!!!!!!

Gesloten