LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ac nieuw vennep

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
auto-pech

ac nieuw vennep

Ongelezen bericht door auto-pech »

.
Laatst gewijzigd door auto-pech op 18 sep 2010 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.

juster

Re: ac nieuw vennep

Ongelezen bericht door juster »

Hoe veel heeft geld uw eigen auto opgebracht ?

mich24

Ongelezen bericht door mich24 »

juster schreef:Hoe veel heeft geld uw eigen auto opgebracht ?
Is niet relevant

juster

Is niet relevant
Kan wel degelijk van doorslag zijn ! Ben zelf schade-expert. Maar die vraag hoeft TS natuurlijk niet te beantwoorden :lol:

auto-pech

Ongelezen bericht door auto-pech »

mijn auto was meer waard dan de auto die ik gekocht heb,,,

zeeman-b

Ongelezen bericht door zeeman-b »

Als je de topics ziet die men opent op dit forum dan kan er maar één conclusie zijn. Mensen kopen voor een habbekrats een oude auto zonder garantie en zonder een proefrit te maken etc , moet men zelf weten natuurlijk.

Maar het zijn en blijven rijdende doodskisten getuige alle verhalen. Beseffen mensen niet , dat ze maar één leven hebben.

http://www.autoweek.nl/myreviewdealer.php?id=6885

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

auto-pech schreef:mijn auto was meer waard dan de auto die ik gekocht heb,,,
Dus je hebt een goede auto ingeruild voor een wrak, met bijbetaling nota bene? :shock:

Of... zat er aan je eigen auto ook werk aan te komen?

juster

@witte angora
Dus je hebt een goede auto ingeruild voor een wrak, met bijbetaling nota bene? :shock:

Of... zat er aan je eigen auto ook werk aan te komen?
Natuurlijk anders ruil je geen auto in. Wat zeeman schrijft onderstreep ik.

Tenzij je zelfmoord wilt plegen :mrgreen:

witte angora

Het ging mij even om de opmerking van Ts dat zijn vorige auto méér waard was dan de auto die hij gekocht heeft. Dat gaat er bij mij niet in namelijk. :wink:

Vincenti

Ongelezen bericht door Vincenti »

Dat er een verrotte accu in zit is geen apk afkeurpunt. Het is alleen niet netjes dat men dit niet ziet als "rijklaar maken". Maar goed, dat is nu eenmaal een rekbaar begrip als niet van te voren schriftelijk is overeengekomen wat men met rijklaar bedoelt.

Als de auto is afgeleverd met een nieuwe apk terwijl je hem mee krijgt met kapotte remmen en niet werkende ruitenwissers, dan is er iets goed mis met het apk keuringsstation.

Je schrijft echter niet in het verhaal of er een nieuwe apk op het voertuig zit en ook niet hoeveel tijd er zit tussen het niet functioneren van remmen en ruitenwissers en het wegrijden bij de handelaar.

Je zult hoe dan ook moeten kunnen bewijzen dat deze zaken niet werkten op het moment dat je daar wegreed...

Ik hoop toch niet dat je 800 euro hebt betaald voor alleen het vervangen van schijven en blokken?

witte angora

@ Vincenti,

Ik denk dat onderstaand al een hoop vragen zal beantwoorden:
2 maanden later ging ik naar een garage bij mij in de buurt om mijn banden te laten verwisselen en even mijn remmen te controleren.
ik ben 800 euro lichter door die remmen!!!! mijn schijven waren helemaal naar de ***** en mijn remcilinders achter helemaal vast.
Die 800 euro was waarschijnlijk inclusief 4 nieuwe banden, en er zat dus minimaal twee maanden tussen aankoop en controle.

Wat me een beetje verbaast is dat TS tijdens het rijden/remmen nooit iets gemerkt heeft. Als een remschijf krom is, dan moet je dat volgens mij op een of andere manier merken door trillingen in het stuur.

Gesloten