LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advies nodig betreffend Garage

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
berndv

Re: Advies nodig betreffend Garage

Ongelezen bericht door berndv »

http://www.bovag.nl/contact

Helemaal onderaan een postbusnummer

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Dit soort bedrijven moet je gewoon aanpakken, soms komen ze gewoon de verkeerde tegen die het niet laat rusten ik maak er gewoon een zaak van en laat het zeker niet rusten.
Heel goed, ik wens je succes en hoop hier terug te lezen hoe het vergaan is.

Zeker moeten dit soort bedrijven aangepakt worden.

Heb je een rechstbijstand verzekering? zo ja inschakelen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

@ Wijnne:

Je ziet het, de forumkat is nog springlevend. Eén advies: je stelt de topicstarter volledig schadeloos, en met volledig bedoel ik ook volledig, binnen 2 x 24 uur. Makkelijker dan dat kunnen we het niet maken, of wel dan.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Zoals ik al opmerkte: in feite is dit geen win-win- maar een verlies-verliessituatie.

Maxiem.

ciske

witte angora schreef:@ Wijnne:

Je ziet het, de forumkat is nog springlevend. Eén advies: je stelt de topicstarter volledig schadeloos, en met volledig bedoel ik ook volledig, binnen 2 x 24 uur. Makkelijker dan dat kunnen we het niet maken, of wel dan.

Mee eens.

witte angora

@ Megel, heb je nog iets gehoord van Wijnne? Ik heb namelijk vreselijk veel zin om info hier op het forum te gooien wat Wijnne liever niet heeft namelijk, ook over jouw auto. Laten we het zo zeggen: ik weet hoe ze werken.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

witte angora schreef:@ Megel, heb je nog iets gehoord van Wijnne? Ik heb namelijk vreselijk veel zin om info hier op het forum te gooien wat Wijnne liever niet heeft namelijk, ook over jouw auto. Laten we het zo zeggen: ik weet hoe ze werken.
Dan maak het niet zo spannend, dan weet de rest van het forum ook wat met het bedrijf mis zijn kan. :wink:

ciske

witte angora schreef:@ Megel, heb je nog iets gehoord van Wijnne? Ik heb namelijk vreselijk veel zin om info hier op het forum te gooien wat Wijnne liever niet heeft namelijk, ook over jouw auto. Laten we het zo zeggen: ik weet hoe ze werken.

Ik ook , en als dat onder werken valt?Dan weet ik nog wel het een en ander.

witte angora

Vooralsnog komt er van beide kanten geen reactie, dus ik ga er van uit dat ze nog aan het onderhandelen zijn. :wink:

Adda

Ongelezen bericht door Adda »

@megel
Leef je nog ? De auto is toch gerepareerd he ?
Is er nog nieuws te melden?

nevermind

Volgens mij heeft een deal plaatsgevonden, met de afspraak, dat er radiostilte moet zijn.

witte angora

nevermind schreef:Volgens mij heeft een deal plaatsgevonden, met de afspraak, dat er radiostilte moet zijn.
Daarom houdt ik vooralsnog mijn mond. Doel is: oplossen, waarbij de TS volledig schadeloos wordt gesteld. In ieder geval tot tevredenheid van TS.

nevermind

witte angora schreef:
nevermind schreef:Volgens mij heeft een deal plaatsgevonden, met de afspraak, dat er radiostilte moet zijn.
Daarom houdt ik vooralsnog mijn mond. Doel is: oplossen, waarbij de TS volledig schadeloos wordt gesteld. In ieder geval tot tevredenheid van TS.
Klopt, maar het doel is het ook, om andere hier voor , ik zeg, voor eventuele praktijken van dit bedrijf te waarschuwen.
Heeft geen zin, als een persoon geholpen en ik weet niet hoeveel gedupeerde bijkomen.

witte angora

Er is al eerder een topic over dat bedrijf geweest. Volgens mij ben jij veel te nieuwsgierig. Zou ik ook zijn, maar de nieuwsgierigheid van een ander is voor mij geen leidraad om wel of niet te posten.

Daarbij, hoeveel topics zijn er intussen wel niet geopend door mensen die eerst een auto kochten, en pas daarna gingen kijken omdat ze problemen hadden? Een zoveelste topic voegt voor deze categorie niets toe. Daarbij: het topic is er toch al en daarmee de waarschuwing ook.

nevermind

witte angora schreef:Er is al eerder een topic over dat bedrijf geweest. Volgens mij ben jij veel te nieuwsgierig. Zou ik ook zijn, maar de nieuwsgierigheid van een ander is voor mij geen leidraad om wel of niet te posten.

Daarbij, hoeveel topics zijn er intussen wel niet geopend door mensen die eerst een auto kochten, en pas daarna gingen kijken omdat ze problemen hadden? Een zoveelste topic voegt voor deze categorie niets toe. Daarbij: het topic is er toch al en daarmee de waarschuwing ook.

Nou of dit met nieuwsgierigheid te maken heeft, betwijfel ik.
Ik heb er gewoon een hekel aan, als mensen, zoals hier het wordt gebruikt wordt, roeptoeteren over iets, en dan het antwoord schuldig blijven.
Dat er andere over het bedrijf schrijven, heeft niets met je opmerking te doen, dus in vervolg niet roepen, als je het niet kan/wil waarmaken.

witte angora

Never, ik bepaal zelf wat ik schrijf. Daar laat ik het bij. Jouw mening laat mij siberisch koud. Daarbij: jij bent geen partij in deze kwestie. De TS stelt een vraag, dat is degene van wie ik de vragen beantwoord. En zolang hij niet reageert, hoef ik niks te beantwoorden of te bewijzen. Integendeel juist.

ciske

Nou of dit met nieuwsgierigheid te maken heeft, betwijfel ik.
Ik heb er gewoon een hekel aan, als mensen, zoals hier het wordt gebruikt wordt, roeptoeteren over iets, en dan het antwoord schuldig blijven.
Dat er andere over het bedrijf schrijven, heeft niets met je opmerking te doen, dus in vervolg niet roepen, als je het niet kan/wil waarmaken
TS heeft hier geschreven dat hij/zij er werk van zou maken, dus waarom die twijfel? Ik weet ook door die kennissen van mij dat garage Wijnne troep verkoopt .

Ga er alsnog vanuit dat TS echt wel wat laat horen, lees een stukje boven hier :wink:

Er is hier inderdaad een topic over garage Wijnne geweest, maar is niet meer hier aanwezig doordat er toen wat topics verdwenen zijn.

Gesloten