LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] almeria garage
-
almeria garage
alles is opgelost
Laatst gewijzigd door priscilla1979 op 02 jan 2014 09:17, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: almeria garage
U had ook voor aankoop een aankoopkeuring door de ANWB of DEKRA kunnen laten uitvoeren. Da was U deze ellende bespaart gebleven.
priscilla1979 schreef:Via marktplaats bij deze autogarage een auto gekocht. For mondeo met g3 installatie. bij meerdere telefoongesprekken met deze meneer bleef hij vertellen dat de auto echt goed was en er meteen voor een jaar apk op zou zitten en hij zou onze eigen auto een rode volvo v70 inruilen. Wij hebben maandagavond na een proefrit de auto gekocht. na 3 kilometer te hebben gereden stopte de auto ermee om op gas te rijden. Dus slepen naar een tankstation om benzine te tanken en naar huis te rijden. hebben meneer meteen gebeld en de reactie was gaat u maar na een garage om de auto te laten nakijken. Wat bleek hele printplaat versmolten en de bedrading lag compleet open. maar meneer wist van niet. Nadat de auto meerdere malen niet wilde starten of onderweg er gewoon mee stopten zei het garagebedrijf das raar dat probleem heb ik niet gehad, laat hem maar na kijken. voordat daar de kans voor was stonden we met een kokende motor aan de kant van de weg. weer bellen met de garage ja geen idee breng hem maar naar de garage. Wat blijkt na 6 dagen in het bezit te zijn van een dachten wij rijdende auto is de koppakking compleet stuk, de radiator lek. De remschijven compleet door, is de stoel aan de bestuurderskant met touwtjes vastgezet, en is het onmogelijk dat wij dit in 6 dagen stuk hebben gereden. Toen wij meneer hiervan op de hoogte stelde en ons geld en andere auto terugwilde hebben was het antwoord, uw auto heb ik naar de sloop gebracht uw geld krijgt u niet terug zoek het maar uit. Nu zijn we erachter dat de auto helemaal niet op de sloop staat maar in zijn bedrijf voor de verkoop. Deze auto nooit goedgekeurd had mogen worden, en deze wagen levensgevaarlijk is. Nu staan we volledig in ons recht. Maar hoe is het mogelijk dat dit soort garagebedrijven bestaan en je kan fluiten naar je geld. toen wij aangaven aangifte te doen en meerdere programma's zouden inlichten zag meneer dat meer als een uitdaging. Aangifte is gedaan, melding bij het RDW is ook gedaan maar in de tussentijd geen geld en is deze auto niet te repareren. Ben blij dat dat mijn 3 kinderen niet te lang erin hebben gezeten
Advies koop nooit een auto bij Almeria garage zoetermeer of bleijswijk want u bent echt uw geld kwijt
En bij aankoop natuurlijk niet naar stoelen en remschijven gekeken? zucht...
wat is de prijs van de auto, leeftijd en km stand?
En waarom een subliem werkpaard als een Volvo V70 inruilen voor een @#$%@ Ford Mondeo?
Dit is mij werkelijk een compleet raadsel!
Of de Volvo had 600.000 km op de teller.
Dit is mij werkelijk een compleet raadsel!
Of de Volvo had 600.000 km op de teller.
zelfs dan .....Of de Volvo had 600.000 km op de teller.
Een Ford Mondeo van 1997 op LPG met de nodige Km's, gekocht voor een meeneemprijs van 525,- En geen vorm van garantie bij willen kopen. De wagen is door twee "kenners" een uur lang van top tot teen bekeken(en bereden) alvorens over te gaan tot koop. De ingeruilde volvo was overigens defect bij inruil, ivm. motorschade!!
Dus een echte vort mondeo!
en nu vraagt Almeria mij het gequote bericht te verwijderen!
Maar waarom schrijft ze niet wat de oplossing was?