LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] auto king Vlaardingen

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Henkie187

auto king Vlaardingen

Ongelezen bericht door Henkie187 »

Erg nare ervaring met deze garage. Ze verkopen een auto met mankement, zonder te melden natuurlijk. Geven onderhoudsboekje mee van een andere auto, vergeten zogenaamd afspraken en komen ze niet na, nemen de telefoon niet op bij herkennen van mijnnummer, daarna doen ze alsof ze jou en het probleem nietkennen. Weet ik niks van zeggen ze dan tot ziens. Erg onvolwassen, vervelend en onbetrouwbaar.ik ga niet advizeren om er niet te kopen maar oordeel zelf. Meer mensen met nare ervaringen bij deze autoverkoper?

peteroo

Re: auto king Vlaardingen

Ongelezen bericht door peteroo »

Om wat voor auto gaat het? Prijsklasse, leeftijd etc. In geval van een auto van 500 euro bij een handelaar op een vaag bedrijventerrein is het een ander verhaal dan bij een auto van 5000 euro bij een net ogend bedrijf.

Even gegoogled: veel goedkope auto's, maar ook een aantal nette en prijzige automobielen.

Henkie187

Ongelezen bericht door Henkie187 »

auto van 4000 euro, geen kattepis dus. Gewoon leugenaars daar

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Misschien helpt het als je het verhaal eerst eens zonder emoties en vooral zonder conclusies en aannames vertelt. Maakt je topic ook een stuk sterker...

peteroo

Ongelezen bericht door peteroo »

Dat is een serieus bedrag en dan mag je eisen stellen cq verwachtingen hebben. Ik heb acht jaar lang plezier gehad van een tweedehands Japanner van 3800 euro. Anderzijds, 4000 euro voor een 13 jaar oude BMW is vrij gangbaar, maar voor een 13 jaar oude Opel Astra (niets ten nadele van deze auto's) niet direct.

Wat voor mankement is het? Apk-punt, iets wat tijdens een onderhoudsbeurt naar voren had moeten komen?

JeroenBosma

Ongelezen bericht door JeroenBosma »

Ik kocht daar een auto (VW Toureq v10) in 2013 en vorige week hebben we een autootje (Opel Corsa) erbij gekocht voor mijn dochter.
Ik moet zeggen dat het me bevalt, want bij elke onderhoud kan ik mijn auto gewoon achterlaten en is goedkoper dan alle andere en betrouwbaar en je krijgt ook een leenauto.
Dus Henkie187, ik weet niet wat je hebt gekocht en met welke voorwaarde maar ik weet één ding zeker, ik word daar goed geholpen.

JeroenBosma

Ongelezen bericht door JeroenBosma »

Klopt niet ervaar zelf aub...

Gesloten