LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autobedrijf Benelux Vlaardingen

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Anieke75

Autobedrijf Benelux Vlaardingen

Ongelezen bericht door Anieke75 »

Wie heeft er ervaringen met dit bedrijf? Alvast bedankt?

v.d.Heyden

Re: Autobedrijf Benelux Vlaardingen

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

Ik ken het bedrijf niet, dus ook geen ervaring mee. Auto's staan wel met leesbare kentekens + correcte km.standen geadverteerd. (Heb er een paar nagetrokken, en die kloppen).
Prijzen zijn behoorlijk scherp, dus gewoon eens langs gaan en kijken. Neem iemand mee die verstand van auto's heeft en laat je niets aanpraten.

v.d.Heyden

RobbieS.

Ongelezen bericht door RobbieS. »

Op het eerste gezicht is er niets mis mee. Nette prijzen, divers aanbod aan auto's. Kentekens leesbaar, dus km standen zijn vooraf te checken.

Blijft echter wel een riskante handel om een auto met meer dan 2 ton te kopen, daar mankeert vaak wel wat aan, of er is een deel versleten.

Auto hier scherp kopen, en vervolgens bij je eigen garage even een beurt laten doen lijkt me het beste.

Mallemalle

Ongelezen bericht door Mallemalle »

ligt er aan

en benz diesel met 2 ton op teller kun je gerust kopen, een kia niet

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Van €295 tot €20.000,- gezien en niets gelezen over de garantie....

Dus als ik de tijden zie, vanaf 10.00 uur is het dus een verkoper die geen werkplaats heeft en de ex lease bakken in inruil van de officiële dealers wil verkopen.

Dus ANWB aankoop keuring is noodzakelijk tenzij je gezien de KM van de meeste de problemen zelf wilt betalen.

anoniem Hilversum

Ongelezen bericht door anoniem Hilversum »

Ik heb daar ook een auto gekocht, in eerste instantie leuke auto stukje mee gereden en ging goed alleen hier en daar een punt dat gemaakt moest worden 1 punt daarvan was de handrem. de auto werd gekeurd met als eerste vraag een paar honderd euro erbij betalen voor de handrem waarop mijn broer zij nee dat hoeft niet want die kan ik wel maken. de auto is gewoon door de apk :shock: gekomen terwijl dat dus helemaal niet mag als de handrem kapot is.en dat bij garage bedrijf Sanayi in Rotterdam die hun gebruiken voor de apk. ik heb er 2 dagen in gereden wil ik weg rijden. start de auto niet meer. werkelijk ik denk dat alles er aan kapot was de startmotor de distributie riem en zo nog wat onderdelen die vervangen moeten worden dat gaat me dus een aantal honderden euro's kosten.. Ik wacht af en anders laat ik een keuring doen bij de RDW kan ik ze meteen aanklagen heb immers een advocaat in de fam.

Dit alles jammer genoeg ben ik er pas achter gekomen dat deze auto helemaal niet door de keuring had mogen komen toen de anwb is komen kijken omdat ik niet weg kon rijden. :cry: en dit heb moeten bekostigen van me hard gewerkte vakantie geld en mijn spaargeld!

Dus de reactie van RDM-NM1 heel snel omdraaien en heeeel hard weg rijden zo hard je maar kan de snelweg pakken daar...

Ik gun niemand zo een auto verschrikkelijk denk je een leuke auto te hebben na dat je net je rijbewijs heb gehaald koop je een vette miskoop!!

gr,Donna

j.lucas

Ongelezen bericht door j.lucas »

Hallo mensen,

KOOP GEEN AUTO BIJ AUTO BENELUX!!
ik ben een meisje van 19 jaar en vond op autotrack/cartrack een mooie auto.
Vervolgens heb ik contact opgenomen met de garage, AUTO BENELUX om een kijkje te komen nemen. Uiteraard was ik van harte welkom, en ben er dus dezelfde dag naartoe gegaan. Aldus daar aangekomen zag ik de auto staan, op slag verliefd en dus een proefrit gaan maken.
Bij de proefrit kregen we de auto leeg mee, 0,0 benzine.. dus een zeer kort ritje!!
Maargoed, er bleek het een en ander aan te mankeren..versnellingsbak,dashboardlampjes en getik in het dashboard.
Wij hebben toen de afspraak gemaakt het te laten maken voor een extra bedrag bovenop de aankoop, maargoed ik wilde hem hebben dus prima!
2 dagen later word ik gebeld, hij kan gehaald worden.. dus gelijk ernaartoe om hem te halen. 7 weken heb ik in de auto gereden, en kreeg ineens een bekeuring AUTO NIET GEKEURD, terwijl ie aan mij was verkocht met keuring tot november..
Maargoed, auto naar de garage gebracht, na laten kijken blijkt dat niets is gemaakt wat er is afgesproken alles was tot in detail verbrand onder de motorkap, vandaar dat niets het deed op het dashboard.. Maargoed vervolgens de garage opgebeld(AUTO BENELUX) die hebben mij zeer grof behandeld,had deze auto zelfs niet bij hun gekocht(TERWIJL HET ZWART OP WIT STAAT)ook wilde me niet op een normale manier helpen of te woord staan.. de hoorn werd er zelfs opgegooid!! Al met al, heb ik jaren voor niets gespaard.. mijn eerste auto heeft heeeeel veel extra kosten opgeleverd, heeft een week bij een andere garage gestaan en dan zeggen ze ja mevrouw had je maar beter moeten kijken.. Maar doe even normaal.. een meisje van 19 kon zoiets niet weten!???!
Al met al voel ik me erg opgelicht, de auto's worden verkocht als warme broodjes.. maar klantvriendelijkheid is 0,0 ze zijn goed in bedonderen weten precies waar ze mee bezig zijn en willen niets netjes afhandelen!! in 1 woord schandalig!! Voel me erg in de maling genomen en raad niemand aan daar ooit nog iets te kopen!! Graag wil ik mensen die gedupeerd zijn vragen contact met mij op te nemen zodat we misschien stappen kunnen ondernemen!! [email protected]! Heel veel succes allemaal!! Groetjes..

cliff

Ongelezen bericht door cliff »

Erg vervelend allemaal maar tijdens je proefrit heb je een aantal mankementen ontdekt wat gerepareerd zou worden.
Toen je de auto ophaalde had je dus kunnen weten dat het niet gemaakt was want je had het de eerste keer toch ook ontdekt dat er mankementen waren??Eerst kom je daar snel achter en vervolgens duurt het 7 weken voordat je erachter komt dat het niet is gamaakt?????
Voortaan eerst effe googlen dan was je van te voren gewaarschuwd.
j.lucas schreef:Hallo mensen,

KOOP GEEN AUTO BIJ AUTO BENELUX!!
ik ben een meisje van 19 jaar en vond op autotrack/cartrack een mooie auto.
Vervolgens heb ik contact opgenomen met de garage, AUTO BENELUX om een kijkje te komen nemen. Uiteraard was ik van harte welkom, en ben er dus dezelfde dag naartoe gegaan. Aldus daar aangekomen zag ik de auto staan, op slag verliefd en dus een proefrit gaan maken.
Bij de proefrit kregen we de auto leeg mee, 0,0 benzine.. dus een zeer kort ritje!!
Maargoed, er bleek het een en ander aan te mankeren..versnellingsbak,dashboardlampjes en getik in het dashboard.
Wij hebben toen de afspraak gemaakt het te laten maken voor een extra bedrag bovenop de aankoop, maargoed ik wilde hem hebben dus prima!
2 dagen later word ik gebeld, hij kan gehaald worden.. dus gelijk ernaartoe om hem te halen. 7 weken heb ik in de auto gereden, en kreeg ineens een bekeuring AUTO NIET GEKEURD, terwijl ie aan mij was verkocht met keuring tot november..
Maargoed, auto naar de garage gebracht, na laten kijken blijkt dat niets is gemaakt wat er is afgesproken alles was tot in detail verbrand onder de motorkap, vandaar dat niets het deed op het dashboard.. Maargoed vervolgens de garage opgebeld(AUTO BENELUX) die hebben mij zeer grof behandeld,had deze auto zelfs niet bij hun gekocht(TERWIJL HET ZWART OP WIT STAAT)ook wilde me niet op een normale manier helpen of te woord staan.. de hoorn werd er zelfs opgegooid!! Al met al, heb ik jaren voor niets gespaard.. mijn eerste auto heeft heeeeel veel extra kosten opgeleverd, heeft een week bij een andere garage gestaan en dan zeggen ze ja mevrouw had je maar beter moeten kijken.. Maar doe even normaal.. een meisje van 19 kon zoiets niet weten!???!
Al met al voel ik me erg opgelicht, de auto's worden verkocht als warme broodjes.. maar klantvriendelijkheid is 0,0 ze zijn goed in bedonderen weten precies waar ze mee bezig zijn en willen niets netjes afhandelen!! in 1 woord schandalig!! Voel me erg in de maling genomen en raad niemand aan daar ooit nog iets te kopen!! Graag wil ik mensen die gedupeerd zijn vragen contact met mij op te nemen zodat we misschien stappen kunnen ondernemen!! [email protected]! Heel veel succes allemaal!! Groetjes..

Keesjanssen

Ongelezen bericht door Keesjanssen »

Mag ik vragen om welk bedrag het gaat ? van de apk is zeker heel vervelend maar volgens mij is het zo dat een autobedrijf tot 4500 euro geen garantie hoeft te geven ..
Klopt dit ?
Ik heb namelijk net een bijna nieuwe S600 gekocht van 146.000 euro. waar ook het een en ander niet goed aan is.. maar hier heb ik toch wel garantie op ?

PB76

Ongelezen bericht door PB76 »

anoniem Hilversum schreef:Ik heb daar ook een auto gekocht, in eerste instantie leuke auto stukje mee gereden en ging goed alleen hier en daar een punt dat gemaakt moest worden 1 punt daarvan was de handrem. de auto werd gekeurd met als eerste vraag een paar honderd euro erbij betalen voor de handrem waarop mijn broer zij nee dat hoeft niet want die kan ik wel maken. de auto is gewoon door de apk :shock: gekomen terwijl dat dus helemaal niet mag als de handrem kapot is.en dat bij garage bedrijf Sanayi in Rotterdam die hun gebruiken voor de apk. ik heb er 2 dagen in gereden wil ik weg rijden. start de auto niet meer. werkelijk ik denk dat alles er aan kapot was de startmotor de distributie riem en zo nog wat onderdelen die vervangen moeten worden dat gaat me dus een aantal honderden euro's kosten.. Ik wacht af en anders laat ik een keuring doen bij de RDW kan ik ze meteen aanklagen heb immers een advocaat in de fam.

Dit alles jammer genoeg ben ik er pas achter gekomen dat deze auto helemaal niet door de keuring had mogen komen toen de anwb is komen kijken omdat ik niet weg kon rijden. :cry: en dit heb moeten bekostigen van me hard gewerkte vakantie geld en mijn spaargeld!

Dus de reactie van RDM-NM1 heel snel omdraaien en heeeel hard weg rijden zo hard je maar kan de snelweg pakken daar...

Ik gun niemand zo een auto verschrikkelijk denk je een leuke auto te hebben na dat je net je rijbewijs heb gehaald koop je een vette miskoop!!

gr,Donna
Zijn Autobedrijf Benelux Vlaardingen en Autobedrijf Sanayi een en de zelfde? Mijn pas gekochte auto is gekeurd bij Sanayi (in juni 2010) en probeer deze nu te bellen maar het nummer bestaat niet meer en bij de informatienummers kunnen ze me niet helpen.

pietjo

Ongelezen bericht door pietjo »

Kijk leuke subaru te koop bij particulier:

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=ljplyslbeydv km stand 299.000

nu bij Autocentrum benelux vlaardingen:

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=ljqo2mkff2a3

Tada, heeft ie ineens een ton minder gelopen. Ze zijn wel zo slim om bij de advertentie 18.147 in te vullen. Zo staat hij ook op marktplaats en krijgen ze helaas geen groen nap vinkje. Maar kunnen ze altijd zeggen , O dat komt omdat we de komma verkeerd hebben gezet. Heb zelf net gebeld en ze zeggen dat de auto 180.000 heeft gelopen.

Heel ver weg blijven dus idd
Laatst gewijzigd door pietjo op 10 jun 2011 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Mallemalle

kan aan mij liggen maar je post 2 x dezelfde ad

pietjo

Mallemalle schreef:kan aan mij liggen maar je post 2 x dezelfde ad
Dat lag niet aan jou hoor, foutje van mij. Aangepast nu.

Mallemalle

kan zijn dat de ene gewoon nog een oude ad is

maar dat eea nie klopt is duidelijk

pietjo

idd is de ene de oude advertentie van de particulier en de andere de nieuwe van Autobedrijf beneulux. Heb ook nog even contact gehad (ben serieus opzoek naar een impreza plus op lpg) met de oude eigenaar. Km stand moet dus 300.000 zijn, en hij had de auto ingeruild bij de Subaru dealer.

Nu zal het wel zo zijn als je het bedrijf ermee confronteerd dat ze zullen zeggen de auto zo van de dealer gekocht te hebben. Maar voor mij staat als een paal boven water dat er bij Autobedrijf Benelux Vlaardingen gesjoemeld wordt.

jirka0903

Ongelezen bericht door jirka0903 »

2e pinksterdag geweest en interessante Audi A3 sportback gezien..

Hij was net binnen uit duitsland(importbak, veel van de wagens daar...)

Slimmerik had alle papieren nog in het dashboardkastje laten liggen: alle papieren incl. onderhoudspapieren erbij en autobrief....kilometerstand van 220.000 en hoger..(overigens keurig onderhouden leek het...)in 2010 had ie al 190.000 gelopen...

Auto staat netjes op 117.000 km in de showroom ALS NIEUW!! :)

We hebben maar geen commentaar geleverd en zijn weggegaan... :evil:

Kan niet anders zeggen: teleurstellend... zoals mijn vrouw zei...ze vertrouwt ook niet alle buitenlandse autohandelaren daar, maar die staan tenminste met autotellers van 2 ton en meer... tis de Hollander die je probeert te naaien....JAMMER HOOR!

Mallemalle

waarom niets van gezegd?

Klant is koning en ik zou wel eens willen weten hoe men zich eruit had willen lullen

Keesjanssen

Ongelezen bericht door Keesjanssen »

Denk dat jirka0903 bij auto benelux rotterdam is geweest. eigenaar van auto benelux importeerd namelijk helemaal niets uit duistland.
( Ik kan het weten ben namelijk al 3 jaar vaste kalnt bij ze )
en tot nu toe tot volle tevredenheid.
Vind je opmerking heel terecht en goed omschreven echter je moet wel de goede zaak omschrijven .

anoniem1991

Ongelezen bericht door anoniem1991 »

Het is een Garage van NIETS!!,
auto gekocht daar is me auto gekeurd,
hebben ze er een nieuwe ruit in gezet endie ruit vastegplakt met ducktape aan me dak, eindstand me lak eraf:S ook heb ik hem later nog zelf bij eigen bekende garage gebracht. bleek me achterwiel lager helemaal kapot te zijn, me remmen voor zitten tegen het randje, me remschijf en blok net zo. kortom de auto had niet goedgekeurd mogen worden, extra kosten nadat me auto daar is geweest € 250 euro Exc btw om het dak overnieuw te laten spuiten en 420 euro om alles te laten maken dus € 717.50 extra kosten kortom een ***** GARAGE

Gesloten