LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autobedrijf Harm van de Bunte

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
ltghomari

Autobedrijf Harm van de Bunte

Ongelezen bericht door ltghomari »

0
Laatst gewijzigd door ltghomari op 03 feb 2016 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.

thecure

Re: Autobedrijf Harm van de Bunte

Ongelezen bericht door thecure »

Tja, een auto van 7 jaar oud, met slechts 60.000 km. dat is wel verdacht.
Import, dus NAP is niet mogelijk.

wat betreft het onderhoudsboekje, zijn de beurten daarin logisch ingevuld met km stand, en afgestempeld door een duitse dealer? u kunt de laatste dealer natuurlijk even bellen over de auto.

Maar waarom juist een import Clio kiezen? clio's zijn er genoeg verkocht in NL, dus u kunt ook een gewone Nederlandse nemen en daarvan kunt u wel de NAP controleren.

jonis

Ongelezen bericht door jonis »

thecure schreef:Tja, een auto van 7 jaar oud, met slechts 60.000 km. dat is wel verdacht.

wat betreft het onderhoudsboekje, zijn de beurten daarin logisch ingevuld met km stand, en afgestempeld door een duitse dealer? u kunt de laatste dealer natuurlijk even bellen over de auto.

Maar waarom juist een import Clio kiezen? clio's zijn er genoeg verkocht in NL, dus u kunt ook een gewone Nederlandse nemen en daarvan kunt u wel de NAP controleren.
70 stuks Clio te koop met 60.000 of minder op de teller bj 2009-2010......zo vreemd verdacht is die KMstand niet....wel dat ik hem gewoon duur vind voor een importexemplaar, want bij de Renaultdealer vind je een bj 10-2010 NL-exemplaar met NAP met dezelfde Kmstand voor nauwelijks een paar euro meer.

peteroo

Ongelezen bericht door peteroo »

Mijn vorige auto was een Mazda 323 van bij aankoop negen jaar oud en met 70.000 km op de klok. Van oudere mensen geweest. Kan dus zeker wel. Maar ik zou niet over een nacht ijs gaan en een goede garantie bedingen. Neem nog eens iemand mee of vraag een ANWB-keuring aan.

ltghomari

Ongelezen bericht door ltghomari »

0
Laatst gewijzigd door ltghomari op 03 feb 2016 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Mooie wagen ! Maar waarom laat je niet even een DEKRA of gelijkwaardige keuring doen ? Doe ik ook altijd. Slaapt een stuk beter. Maar als je aanbetaald hebt hang je zogezegd al met je b..... in de boom. Beter is het om je geuite zorgen eerder te onderzoeken dan na de aanbetaling.

tijger1

Ongelezen bericht door tijger1 »

Door die aanbetaling hebt u al gekocht. Dus alle vragen zijn zinloos, u moet afnemen.

jonis

Ongelezen bericht door jonis »

tijger1 schreef:Door die aanbetaling hebt u al gekocht. Dus alle vragen zijn zinloos, u moet afnemen.

Hij(/zij) moet helemaal niets..... :roll: Je kunt gewoon zeggen : hou hem maar....

thecure

jonis schreef:
thecure schreef:Tja, een auto van 7 jaar oud, met slechts 60.000 km. dat is wel verdacht.

70 stuks Clio te koop met 60.000 of minder op de teller bj 2009-2010......zo vreemd verdacht is die KMstand niet....wel dat ik hem gewoon duur vind voor een importexemplaar, want bij de Renaultdealer vind je een bj 10-2010 NL-exemplaar met NAP met dezelfde Kmstand voor nauwelijks een paar euro meer.
Dat is waar, maar bij import vind ik het al snel verdacht. immers, je kunt niets controleren.

thecure

ja hoor, verwijder alles maar weer...

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Sommige mensen willen juist een import auto omdat deze nieuwer lijkt door het kenteken!

Maar er worden vele aangeboden met nieuwe kentekens en soms zit daar een misser tussen.
Of deze garage garantie geeft lees ik niet maar iedereen mag zoveel vragen als je wilt, en als te duur
of slecht koop je toch gewoon elders...

Gesloten