kijk even op forem heel verast van minder goede ervaringen bij de goede .Ik kom er al zeker 18 jaar (nog in Oterleek) en heb er al 3 auto's gekocht wel altijd met bovag garantie, maar nooit slechte ervaringen mee gehad ,redelijke prijzen (inruil wel is wat laag)
In de garantie een keer een probleem gehad en gewoon normaal alles opgelost ook diverse kennisen komen bij de goede ook nog nooit iets negatiefs gehoord maar ik denk als je tevreden bent dat je het niet op het forem zet
een tevreden Honda CRV rijder:D
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] de goede stompetoren
Re: de goede stompetoren
Als je weet dat ze gebruikte auto's inkopen dus ook wel eens een misser....
En bepaalde klanten beginnen gelijk te schelden dus die worden door hun taalgebruik slechter geholpen dus veroorzaken ze soms zelf problemen.
Dat niet elk probleem in 1 keer te verhelpen is, want een monteur is geen helderziende en geef hem een kans...
Ook hebben ze het wel eens druk en voor sluitingstijd eisen dat je goed geholpen wilt worden terwijl moeders het eten klaar heeft is vragen om problemen dus nooit zomaar alle klachten hier zomaar geloven!
En overal gaat wel eens iets fout en bepaalde klanten lezen hier iets en gaan daarom zo boos naar de garage dat ze vragen om problemen.....
Zo komen dit soort bedrijven soms slechter op dit forum dan ze werkelijk zijn!
En bepaalde klanten beginnen gelijk te schelden dus die worden door hun taalgebruik slechter geholpen dus veroorzaken ze soms zelf problemen.
Dat niet elk probleem in 1 keer te verhelpen is, want een monteur is geen helderziende en geef hem een kans...
Ook hebben ze het wel eens druk en voor sluitingstijd eisen dat je goed geholpen wilt worden terwijl moeders het eten klaar heeft is vragen om problemen dus nooit zomaar alle klachten hier zomaar geloven!
En overal gaat wel eens iets fout en bepaalde klanten lezen hier iets en gaan daarom zo boos naar de garage dat ze vragen om problemen.....
Zo komen dit soort bedrijven soms slechter op dit forum dan ze werkelijk zijn!
-
Gelukkig maar dat ook mensen met positieve ervaringen hun reactie achterlaten bij Radar. Eind oktober 2008 heb ik een zwarte saab 9-3 gekocht bij de heer Jansen. Nadat ik de auto gekocht had kwam ik hier een negatieve ervaring tegen. Geschrokken heb ik de garage daarop aangesproken. Daar werd heel normaal en open op gereageerd. Overal waar auto's worden verkocht kan t eens misgaan. In mijn geval ging t bij De Goed voortreffelijk. Prima service en communicatie, niet zo'n hoge inruil maar in het geheel prima deal en vetrouwen in de mensen daar. Nu 200 km verder kan ik niets anders zeggen dan dat je ook op je iegen gevoel af kunt gaan. Bij mij was dat gevoel goed. Ik rij in een heerlijke auto en heb er alle vertrouwen in dat ik welkom ben als er iets is.
Ik kan niet mee praten met de goede ervaringen van sommige forumgangers. Ik ben er slechts 1x geweest om proef te rijden maar meteen bij binnenkomst geen goede indruk. De communicatie kan verbetert worden hoewel dit niets zegt over de auto maar toch, het geeft de klant een indruk van de dealer. De verkoper kwam kortaf over, bedenktijd leek hij raar te vinden: 'oh gaan we niet meteen spijkers met koppen slaan?". De auto reed goed, maar ze zaten zeker niet op ons te wachten. Het gaf ons geen vertrouwd gevoel.
j.m.
j.m.
goed gehandeld. met de overvolle occasionmarkt van tegenwoordig kun je je geld overal kwijt.
de klantvriendelijkheid van de garage/dealer maakt het verschil.
En bedenktijd is natuurlijk heel normaal, het is geen pak suiker wat je koopt
de klantvriendelijkheid van de garage/dealer maakt het verschil.
En bedenktijd is natuurlijk heel normaal, het is geen pak suiker wat je koopt
-
Mijn wat oudere VW passat 1.9 TDI moest voor een APK en een grote beurt naar de garage
na enkele tegenvalende rekeningen bij de dealer op zoek naar een alternatief.
via vrienden kwam ik bij De Goede in Stompetoren terecht na een globale prijs indicatie
gevraagd te hebben apk beurt banden remmen kwamen ze uit op ongeveer 1250 euro
uit,dat viel me erg mee dus de zelfde week nog een afspraak gemaakt.
kreeg een fijne gratis leenauto mee.De auto was eind van de dag weer klaar en de rekening
was nog niet gemaakt die zou opgestuurd worden. Na 3 dagen lag er een rekening van 1100 euro
dus dat was nog eens een meevaller.
Bedankt mannen mij zien jullie zeker terug
dereiziger
na enkele tegenvalende rekeningen bij de dealer op zoek naar een alternatief.
via vrienden kwam ik bij De Goede in Stompetoren terecht na een globale prijs indicatie
gevraagd te hebben apk beurt banden remmen kwamen ze uit op ongeveer 1250 euro
uit,dat viel me erg mee dus de zelfde week nog een afspraak gemaakt.
kreeg een fijne gratis leenauto mee.De auto was eind van de dag weer klaar en de rekening
was nog niet gemaakt die zou opgestuurd worden. Na 3 dagen lag er een rekening van 1100 euro
dus dat was nog eens een meevaller.
Bedankt mannen mij zien jullie zeker terug
dereiziger
-
de (slechte) clichés uit de branch helemaal waar gemaakt!!!!
Alles was fout of slecht gedaan van: de verkeerde onderdelen gemonteerd, tot slecht gemonteerd waardoor als gevolg weer andere dingen stuk gingen wat ze dan ontkende. Het was fout op fout kan gebeuren maar herstel dan je fouten, maar nee; toen werden ze echt onbeschoft. Dit is zo'n garage die denkt dat hun adem toch langer is dan die van de KLANT en de klant weg naar zijn recht toch niet kent of teveel moeite vindt. Want laten we wel zijn dit heeft maanden geduurd en was een uiterst vervelende ervaring. Met dank aan garage de SLECHTE (Goede).
Alles was fout of slecht gedaan van: de verkeerde onderdelen gemonteerd, tot slecht gemonteerd waardoor als gevolg weer andere dingen stuk gingen wat ze dan ontkende. Het was fout op fout kan gebeuren maar herstel dan je fouten, maar nee; toen werden ze echt onbeschoft. Dit is zo'n garage die denkt dat hun adem toch langer is dan die van de KLANT en de klant weg naar zijn recht toch niet kent of teveel moeite vindt. Want laten we wel zijn dit heeft maanden geduurd en was een uiterst vervelende ervaring. Met dank aan garage de SLECHTE (Goede).