LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] deleted
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 13 mar 2017 19:42
Re: deleted
deleted
Laatst gewijzigd door jeantje1995 op 12 apr 2017 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 32455
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: deleted
Kortom: je was zelf met al je kennis niet in staat die olielekkage te vinden. Van De Toekomst verwacht je daarentegen dat ze het wel kunnen.jeantje1995 schreef: Ik had de sleutel inderdaad in Den Bosch laten uitlezen.
Achteraf ben ik daar voor een 2e keer gekomen vanwege een zakkend oliepeil.
Toen vertelde ze mij dat er al een offerte stond.
Ik zal deze offerte proberen op te vragen.
Je hebt zelf de autosleutel laten uitlezen, maar daar bleek dus helemaal niets uit. Ondanks je bewering.
Pas toen je met een kapotte motor naar die dealer ging, en die dealer in zijn boekhouding ging kijken, bleek dus dat er een probleem was. Maar eerder dan dat je met die lekkage geconfronteerd werd, was er voor jou geen aanleiding om bij die dealer naar de onderhoudshistorie te vragen.
Waarom verwachtte je dan wel van De Toekomst dat ze zowel de sleutel zouden uitlezen als een hele horde bedrijven afbellen om te checken of de auto in orde is of dat er mankementen gevonden zijn? En waarom zou die BMW dealer een bedrijf als De Toekomst ter wille zijn door die gegevens te verstrekken?