LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ed-kar autohandel
ed-kar autohandel
Hoi allemaal,
Is er iemand bekend met ed-kar autohandel in rotterdam aan de keileweg.
ik heb daar een leuke mercedes zien staan namelijk maar ik ken het heel het bedrijf niet en vind er ook niks over op internet.
ik hoor graag wat reacties bedankt alvast
Is er iemand bekend met ed-kar autohandel in rotterdam aan de keileweg.
ik heb daar een leuke mercedes zien staan namelijk maar ik ken het heel het bedrijf niet en vind er ook niks over op internet.
ik hoor graag wat reacties bedankt alvast
Re: ed-kar autohandel
Neem iemand mee die er verstand van heeft. Het zal wel om een oud beestje gaan ? Laat hem eerst keuren.
Welnee...
Gewoon op de blauwe ogen van de verkoper vertrouwen.
Zonder gekheid, alleen als je een kennis hebt met een brug, die de auto binninstebuiten kan keren, loop je misschien een aanvaardbaar risico.
Dit is een vrije handelaar, dus kan doen wat hij wil. Goed of slecht!?
Gewoon op de blauwe ogen van de verkoper vertrouwen.
Zonder gekheid, alleen als je een kennis hebt met een brug, die de auto binninstebuiten kan keren, loop je misschien een aanvaardbaar risico.
Dit is een vrije handelaar, dus kan doen wat hij wil. Goed of slecht!?
Keileweg Rotterdam.
Prima locatie!
Daar ben je in een wip klaar!
Prima locatie!
Daar ben je in een wip klaar!
sjoegel schreef:Neem iemand mee die er verstand van heeft. Het zal wel om een oud beestje gaan ? Laat hem eerst keuren.
Aan dit advies heb je gelukkig wel wat, de rest moet je negeren.
Kan je doen. Je kan ook proberen te begrijpen wat anderen je proberen te vertellen. Voor sommigen wordt dat al erg moeilijk, maar die willen dan ook geen auto kopen en hebben sowieso even een mindere periode deze maand.ciske schreef:sjoegel schreef:Neem iemand mee die er verstand van heeft. Het zal wel om een oud beestje gaan ? Laat hem eerst keuren.
Aan dit advies heb je gelukkig wel wat, de rest moet je negeren.
Barman schreef: Kan je doen. Je kan ook proberen te begrijpen wat anderen je proberen te vertellen. Voor sommigen wordt dat al erg moeilijk, maar die willen dan ook geen auto kopen en hebben sowieso even een mindere periode deze maand.
Ik bedoelde eigenlijk dat gewauwel van jou.
Bedankt voor alle berichten,
inmiddels van familie een wagen over genomen
inmiddels van familie een wagen over genomen