Ik heb een bedrijf wat consumenten en het MKB adviseert bij de aanschaf en onderhoud van de auto.
(nee ik ga de bedrijfsnaam niet noemen! ).
Als ik hier op het forum alle ellende lees met onderhoud en bij de aanschaf vraag ik mij wel eens af waarom mensen niet wat vaker advies vooraf inwinnen en/of iemand meenemen. En ik doe het ook niet gratis maar de kosten (aanschaf advies bv: 125,-) zijn te overzien.
Ik heb inmiddels al de nodige klanten mogen adviseren en ondersteunen bij de aanschaf en onderhoud en eigenlijk is iedereen oprecht blij, dat ze iemand die ze kunnen vertrouwen hebben kunnen inschakelen.
Zou dit veel ellende kunnen voorkomen?
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ellende bij aanschaf en onderhoud te voorkomen?
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 22 apr 2010 20:21
Re: Ellende bij aanschaf en onderhoud te voorkomen?
Hoeveel ellende is er?
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 22 apr 2010 20:21
Re: Ellende bij aanschaf en onderhoud te voorkomen?
Ik weet niet of je wel eens op het forum kijkt? Veel... en vaak te voorkomen