LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaring bovag garage P. de Jong in Streefkerk

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
jan23360

ervaring bovag garage P. de Jong in Streefkerk

Ongelezen bericht door jan23360 »

op 10-10-2011 kocht ik in vertrouwen bij bovag garage p. de jong een mitsubishi space star die ik nodig had voor een hoge instap omdat mijn vrouw een zware beroerte had gehad.De volgende ochtend merkte ik dat de auto erg naar benzine stonk en heb toen gelijk mijn gerage gebeld of ik kon komen en daar werd gezegt dat de vulslang was ingeslepen en dat ik reet in een rijdende bom op dat moment!Bij verdere controle was er het volgende ook nog mis:koplampen waren dof(dus afkeur),remleiding slecht,r.a.w voor wit,links voor vocht in raw,voorpootlager defect,ashoes links voor los.Ik heb toen contact op genomen met garage p.de jong en dit hem verteld en gevraagd waar het keuringrapport was wat hij zou opsturen en dat is dus nooit opgestuurt want had hij niet! Maar hij beloofde de auto te maken voor mij,maar u raad het al hij bracht dit dus wel in rekening en kosten dus 400 euro en moest dat betalen anders dreigde hij alles er weer uit te slopen wat hij gemaakt had.Mijn mening nu is dat bovag garage p.jong geen bovag keurmerk waard is en omdat mijn situatie niet meer is terug te draaien hoop ik dat u wel verstandig bent en niet de ellende mee maakt die ik heb moeten door staan

MAXIEM

Re: ervaring bovag garage P. de Jong in Streefkerk

Ongelezen bericht door MAXIEM »

jan23360

Zo'n bedrijfje als Bovag garage P. de Jong in Streefkerk heeft niet door dat dit draadje hem op korte termijn tenminste 25 klanten kost. Die lopen natuurlijk wel een blokje om als ze jouw informatie en ervaringen lezen.

Maxiem.

Garage P de Jong

Ongelezen bericht door Garage P de Jong »

Jammer dat meneer jan het verhaal zo verdraaid op internet!
We hebben de auto aan geboden voor een prijs van net 3000 euro,dat was inclusief Onderhoudsbeurt+nwe apk+poetsen+Garantie!
Meneer netjes verteld dat dit alles nog uitgevoerd moest worden omdat we de auto net binnen hadden!
Maar meneer jan wilde de auto voor een lagere prijs zo gelijk meenemen,en zou de auto wel bij zijn eigen garage laten nazien!
Ondanks dat meneer de auto voor een handelsprijs meegenomen had,hebben wij achteraf de auto verkoop klaar gemaakt,en zelfs nog de helft van de kosten voor onze rekening genomen!
Meneer zou is een weekje op een stoel bij ons in de garage moeten komen zitten voordat hij oneerlijke verhalen op internet zet,en zodat hij kan zien hoe het er bij ons aan toe gaat!
Denk dat meneer jan dan heel wat meer respect zou hebben!

MAXIEM

Garage P de Jong

Een verhaal heeft altijd 2 kanten. Op zich is het best goed, dat jullie ook de bedrijfsvisie hier weergeven. Dat laat onverlet, dat je strategisch gezien er altijd op gericht moet zijn om ontevreden klante te vermijden en dat is dus hier zonneklaar niet het geval geweest. Als maar de helft waar is wat de TS hier bericht, dan verdienen jullie het zeker en dwars dat dit draadje hier staat.

Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 14 dec 2011 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.

pima

Ongelezen bericht door pima »

jan23360 schreef: de vulslang was ingeslepen Bij verdere controle was er het volgende ook nog mis:koplampen waren dof(dus afkeur),remleiding slecht,r.a.w voor wit,links voor vocht in raw,voorpootlager defect,ashoes links voor los. Maar hij beloofde de auto te maken voor mij,maar u raad het al hij bracht dit dus wel in rekening en kosten dus 400 euro en moest dat betalen anders dreigde hij alles er weer uit te slopen wat hij gemaakt had.
Gezien de hoeveelheid werk, die aan de auto verricht moest worden, kan ik niet anders constateren, dat 400 euro een matsprijsje is en is het bedrijf U behorlijk tegemoed gekomen.
En meeneemprijs is zonder APK. Betaal volgende keer iets meer en krijg gelijk een goede auto mee!

jan23360

Ongelezen bericht door jan23360 »

tuurlijk zegt meneer de jong nu dat ik het verhaal verdraai omdat het hem nu klanten gaat kosten.De auto stond gewoon op marktplaats en was in orde zij hij en was van een overleden iemand en toen ik hem gekocht had was hij ineens van een vriend.Hij heeft niks gezegt dat hij nog opgeknapt moest worden en opnieuw apk gekeurt moest worden want ik vroeg om nieuwe apk omdat deze bovag garage het apk keuringsrapport niet had,maar wilde hij niet omdat hij wel degelijk wist dat de auto een wrak was en niet door de apk zou komen en dan durven te praten over garantie terwijl hij het lef had om mij gewoon weg te laten rijden met een kapotte vulslag die benzine lekte en zo mij en andere weggebruikers in gevaar heeft gebracht en zeggen dat hij hem ging maken voor mij en dan niks zeggen over geld,maar pas 400 vragen ineens als hij belde toen hij klaar was en toen ik het daar niet mee eens was dreigde hij er alles weer uit te slopen.En word geen tijd dat ik bij hem kom kijken in de garage,maar dat de rdw wat vaker steekproeven doet bij hem en dat zijn klanten(mocht die nog komen)is de werkelijke kosten gaan na vragen van de reparaties die hij doet en of die werkelijk wel gedaan worden.

MAXIEM

jan23360

Jouw laatste bericht geeft bij mij de doorslag. Mijn konklusie is: ik zou zeker geen auto bij deze "garage" kopen!!!

Maxiem.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

MAXIEM schreef:jan23360

Zo'n bedrijfje als Bovag garage P. de Jong in Streefkerk heeft niet door dat dit draadje hem op korte termijn tenminste 25 klanten kost. Die lopen natuurlijk wel een blokje om als ze jouw informatie en ervaringen lezen.

Maxiem.

Makkelijk hè als je de standaard antwoorden al op je computertje hebt staan..
Hoef je alleen nog de naam van het fraaie bedrijfje aan te passen.
Oja, doe nog even het bewijs van je fraaie bewering dat het hem 25 klanten gaat kosten.
Ben toch echt benieuwd waar jij nog welkom bent, volgens mij heb je bijnalle bedrijven in Nederland een winkelverbod vanwege betweterigheid.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Een auto verkopen voor overleden klant komt vaker voor.

Maar als je niet weet hoe de staat van auto is kan je hem beter naar handelaar doorsturen dan zelf verkopen.

Met verkoop aan particulier zonder garantie kun je flink schade leiden zoals bovenstaande verhaal.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

.

pima

Ongelezen bericht door pima »

jan23360 schreef:tuurlijk zegt meneer de jong nu dat ik het verhaal verdraai omdat het hem nu klanten gaat kosten.De auto stond gewoon op marktplaats en was in orde zij hij en was van een overleden iemand en toen ik hem gekocht had was hij ineens van een vriend.Hij heeft niks gezegt dat hij nog opgeknapt moest worden en opnieuw apk gekeurt moest worden want ik vroeg om nieuwe apk omdat deze bovag garage het apk keuringsrapport niet had,maar wilde hij niet omdat hij wel degelijk wist dat de auto een wrak was en niet door de apk zou komen en
Een apk voor een auto kost ca 70 euro met goedkeur garantie, wat wordt je daar beter van. Ik krijg nu echt de indruk, dat je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten en als tegenvalt gaat zitten huilen. Elke auto is wat te vinden, zeker als je het voertuig bij een concurerend bedrijf laat controleren, dan betaal je de hoofdprijs.

Gesloten